איטום מרפסות בקרית אונו

מחפשים איטום מרפסות בקרית אונו? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ק.פ.י. איטום וזיפות
נתנאל אמברק

ק.פ.י. איטום וזיפות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.48
71
חוות דעת
התמחויות: איטום כל סוגי המבנים, ברמת גימור מושלמת , אחריות מלאה על כל עבודה , פתרונות לכל בעיות הרטיבות , איטום ע"י יריעות ביטומניות בעלות תו תקן , הלבנה אקרילית ברמה גבוהה , עבודות איטום מרתפים בהתזה , עבודות בטקל , עבודה בגובה , זיפות וסיוד גגות , אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים וועדי עובדים
אוטם צביקה-גגות
צביקה בוקר

אוטם צביקה-גגות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.81
67
חוות דעת
התמחויות: כל סוגי האיטום , איטום ובידוד גגות ומרתפים , זיפות וסיוד גגות , יצירת שיפועים - בטקל , איטום באמצעות יריעות ביוטמניות , ייעוץ ופיקוח הנדסי, אחריות מובטחת , אחריות על כל עבודה , נותן מענה לעסקים ולקוחות פרטיים , 20 שנות ניסיון ומקצועיות
איטום טל
אבי סבג

איטום טל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.78
131
חוות דעת
התמחויות: זיפות וסיוד גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , יציקת בטקל , איטום מרתפים בהתזה , איטום גגות מרוצפים , שיקום ואיטום מבנים בשיטת הסנפלינג , שיקום וחידוש בטון , איטום קירות וחלונות חיצוניים , חיזוק אריחי שיש , מומחים בפתרונות למעטפת מבנה לקוייה
ניק איטום
ניק בנובייב

ניק איטום

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
81
חוות דעת
התמחויות: הלבנה בחומרים אקריליים , הלבנה בחומרים פוליאוריטנים על בסיס גומי או סילוקנוי , הלחמות יריעות ביטומניות , השתתף בחוג להקמת איכות בחברה , איטום מרתפים, מקלטים, אדניות, בריכות , שיקום מבנים, תיקוני טיח , אוטם מורשה קבלן רשום , פריסת תשלומים נוחה , עבודה מקצועית ונקייה , אחריות מלאה על כל עבודה
נ.א. י אולפן איטום ושיפוץ מבנים
אילן אולפן

נ.א. י אולפן איטום ושיפוץ מבנים

נבדק לאחרונה 28.02.2024
4.87
52
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות ומבנים , זיפות גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , עבודות איטום בגובה ובסנפלינג , סיוד גגות , אחריות מלאה על כל עבודה , שימוש בחומרי גלם איכותיים , עמידה בלוחות זמנים , ניסיון של 20 שנה , ללא גגות רעפים

תחום האיטום מביא עמו אתגרים רבים, והוא מתחלק לתתי תחומים רבים. אחד התחומים היותר מאתגרים כשמדובר באיטום, הוא איטום מרפסות. מרפסת היא יחידה הקשורה למבנה, אך יחד עם זאת היא מתמודדת עם תנאים מעט שונים.

מרפסות חיצוניות למשל, חשופות למשקעים רבים ולכן דורשות התייחסות מיוחדת כשמדובר באיטום. קבלן איטום מקצועי יידע לאתר נזילות  הקשורות למרפסות, גם יוכל להתקין ניקוז יעיל למים על מנת להקטין סיכוי להצטברות וחלחול של רטיבות. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים איטום מרפסות בקרית אונו?

 

אתגרים בעת איטום מרפסות בקרית אונו

מרפסות דורשות יחס מיוחד בכל הקשור לאיטום, מכיוון שהן בעלות מאפיינים מיוחדים ביחס לשאר המבנה. מה הופך את המרפסות למיוחדות בעניין האיטום?

 

מיקום מערכת האיטום

מערכת האיטום של מרפסות נמצאת מתחת לריצוף, ולכן יותר קשה לגשת אליה. מיקומה של מערכת האיטום מציב קושי באיתור מקור הנזילה, וזה מעמיד בפני בעלי המקצוע מספר אופציות:

  1. הרמת חלק מהריצוף על מנת לאתר את מקור הבעיה
  2. הצפת המרפסת במים לאחר סתימת המרזבים
  3. שימוש בציוד תרמי מתקדם

 

חשופות למשקעים

המרפסות חשופות מאוד למשקעים כשהן ממוקמות מחוץ לבית, וזה כולל גם גגות מרוצפים למיניהם. בעיה כלשהי במערכת הניקוז במצבים שכאלו – תביא להצטברות של מים עומדים, וזה יעמיד את מערכת האיטום בפני סיכוי גבוה יותר לכשל. ברוב המקרים, מים שחודרים את מעטפת האיטום של המרפסת, יוצרים מעין מאגר מים קטן מתחת לריצוף – ולכן הנזילה תמשיך לדירות שמתחת עד שלא ננקז את המאגר הזה.

איטום מרפסות

 

שיטות של איטום מרפסות בקרית אונו

בעת שנזמין בעל מקצוע לצורך איטום המרפסת שלנו, הוא ישתמש באחת ממספר שיטות קיימות. חשוב לנו להכיר את השיטות הקיימות לאיטום מרפסות, ואת המאפיינים של כל אחת מהן:

 

איטום ללא פירוק הריצוף

שיטה זו מאפשרת לנו עבודה קצרה וזולה הרבה יותר, אך אינה יעילה במקרים שבהם הרטיבות כבר חדרה ויש לנקז אותה. בשלב זה יש לבצע הכנה ע"י הסרת הרובה מהחריצים בין אריחי הריצוף, על מנת לאפשר ייבוש של הרטיבות והסרת שאריות של חומרים ישנים. לאחר מכן, יוצרים איטום והדבקה בין האריחים ע"י מריחת חומרים פוליאוריטנים (מכונים גם "מסטיקים" בין בעלי המקצוע), ועליהם מורחים חומרי חיזוק. בשלב הבא ניתן למרוח רובה מיוחדת, ושכבות של חומר שקוף המאפשר איטום ועמידות בפני קרני השמש.

 

איטום תוך פירוק הריצוף

זוהי שיטה יסודית יותר, והיא מאפשרת טיפול בבעיות של מים שכבר הצטברו מתחת לריצוף המרפסת. בשיטה זו אנו מפרקים את כל האריחים המרצפים את המרפסת, ומפרקים גם את מערכת האיטום הישנה בה. בשלב הבא יש לבדוק את שיפועי המרזבים, ובמידת הצורך – לבצע בהם תיקונים באמצעות יציקות בטקל (בטון מוקצף).

מערכת האיטום החדשה תורכב ע"פ שיקול דעתו של קבלן האיטום, כשבימינו מקובל להשתמש לרוב ביריעות ביטומניות בשילוב חומרים פוליאוריטנים. לאחר ביצוע האיטום תתבצע בדיקת הצפה וריצוף מחדש של המרפסת.

 

איטום מרפסת חדשה

קבלני איטום משתלבים בעבודות הבנייה של מבנים חדשים, בשלב שלפני ריצוף המרפסת. בשיטה זו שלבי האיטום הם די דומים לאלו של פירוק הריצוף במרפסת קיימת, רק – ללא פירוק הריצוף כמובן.

 

איטום מעל הריצוף הקיים

שיטה זו מאפשרת עבודה מהירה יותר וזולה יחסית, אך אינה מעניקה פתרון יסודי לבעיה של הצטברות מים מתחת לאריחי הריצוף. בשיטה זו הקבלן יוצר שכבת איטום חדשה מעל השכבה הקיימת, ולכן חשוב לקחת בחשבון את המגבלות ההנדסיות של הבניין מבחינת נשיאת משקל ע"י המרפסת.

איתור נזילות

 

למה חשוב לשים לב בעת איטום מרפסות בקרית אונו?

איטום מרפסת חייב להיות מקצועי, ולהיעשות תוך מעקב אחר שלבים מוקפדים. לכן, אספנו עבורכם מספר נקודות וטיפים שיוכלו לסייע בעת שאתם מעוניינים לבצע את העבודה.

 

חשיבות הניקוז

אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לאיטום מרפסות בקרית אונו, הוא עניין הניקוז. יש לדאוג לשיפועים נאותים בכיוון המרזבים, ובכל להבטיח שהות נמוכה ככל האפשר של המים על גבי המרפסת. פתחי המרזבים צריכים להיות מותקנים באיכות גבוהה, על מנת לאפשר זרימה חלקה.

 

הנחת האיטום

איטום באמצעות יריעות ביטומניות, חייב להתבצע בשיטה של חפיפה, כך שלא תיווצרנה פרצות בשכבת האיטום. כמו כן, יש לשים לב שהיריעות מגיעות לגובה שהוא מעט מעל שכבת הריצוף ליד קירות המרפסת.

 

הנחת הריצוף

יש להקפיד על מרווח תקין בין אריחי הריצוף, שהוא לא קטן מדי ולא גדול מדי (סביב 3 מ"מ). בין אריחי הריצוף יש למרוח רובה אפוקסית או אקרילית, ועליה נהוג למרוח חומרי איטום פוליאוריטנים גמישים ושקופים ליצירת גימור איכותי.

 

קבלן איטום מקצועי

בעת שאתם מחפשים קבלן איטום בקרית אונו, הקפידו לוודא את ניסיונו בתחום, ומומלץ אף לקבל חוות דעת ממקור ראשון. מומלץ להזמין את קבלן האיטום לביקור ראשוני בשטח, על מנת לתכנן את העבודה באופן הטוב ביותר.

 

אחריות

הקפידו לוודא את תנאי האחריות הניתנת על עבודות איטום המרפסות שלכם!

חברות איטום

שאלות ותשובות

איטום מרפסת חייב להיות מקצועי, תוך מעקב מוקפד אחר כל השלבים בתהליך. חשיבות הניקוז, הנחת האיטום, הנחת הריצוף, קבלן איטום מקצועי שיודע את עבודתו וכמובן האחריות של אותו קבלן מבצע!
בעל מקצוע לאיטום המרפסת שלנו ישתמש באחת ממספר שיטות קיימות: איטום ללא פירוק הריצוף – עבודה קצרה וזולה יותר, איטום תוך פירוק הריצוף – יסודי יותר וטיפול בבעיות של מים מצטברים, איטום מעל הריצוף הקיים – מייצר שכבת איטום חדשה מעל השכבה הישנה.
ניווט במאמר