תיקון מרזבים בכפר יונה

מחפשים תיקון מרזבים בכפר יונה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

בני גגות - תיקון רעפים
בני אלפסי

בני גגות - תיקון רעפים

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.75
160
חוות דעת
התמחויות: תיקון גגות רעפים , התקנת בידוד לחום/ קור , מרזבים , תיקון והחלפת ארגזי רוח , התקנת ציפוי לארגזי רוח , עמידה בלוח הזמנים , אחריות מלאה על כל עבודה
מ.ב האחים ביאדסי
מוסא ביאדסי

מ.ב האחים ביאדסי

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.79
19
חוות דעת
התמחויות: בניה וחידוש גגות רעפים , מרזבים , הכנות לחורף ואיטומים , בניית פרגולות , דקים ובתים מעץ , ציפוי אלומיניום , מחסנים מפנל מבודד , התקנת בידוד לגג רעפים מחום וקור , החלפת גגות , בניית מבנים קלים / ניידים
אלרם עבודות עץ ורעפים
מוחמד וואתד

אלרם עבודות עץ ורעפים

נבדק לאחרונה 07.03.2024
4.86
35
חוות דעת
התמחויות: החלפת רעפים , תיקוני גגות ברעפים , בנייה קלה , ארגזי רוח , בניית צימרים , פרגולות ודקים מעץ , בניית גגות חדשים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים הוגנים , עמידה בלוחות זמנים
מאסטר גגות רעפים
אלון זאדה

מאסטר גגות רעפים

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.78
209
חוות דעת
התמחויות: תיקון גגות , התקנת גגות , פרגולות , ייצור, מכירה והרכבה של פרגולות אלומיניום , דקים , החלפת גגות , איטום , בניה ובידוד של גגות רעפים
כל בו לגג
פרוק ותד

כל בו לגג

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.93
45
חוות דעת
התמחויות: פרגולות ודקים מעץ , גגות רעפים , תיקוני גגות ברעפים , בנייה קלה , ארגזי רוח , החלפת גגות , בניית צימרים , עמידה בלוחות זמנים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים הוגנים
אדם גגות רעפים ושיפוצים
אדם וותד

אדם גגות רעפים ושיפוצים

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.94
80
חוות דעת
התמחויות: פרגולות מעץ , דקים מעץ , חיפוי קירות מעץ , תיקון כל סוגי הגגות , שיפוצים , איטום גגות , החלפת גגות , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , מחירים הוגנים

מרזבים מאפשרים את תקינות מערכת איטום הגגות שמעל ראשינו, והם מונעים הגעה של המים למקומות בלתי רצויים. על אף שאנשים רבים מציבים או מתקנים מרזבים בכוחות עצמם, אין זהו הפתרון המומלץ. טיפול במרזבים דורש היכרות עם התחום וניסיון רב, ועבודה חובבנית עלולה לייצר בעיות בעתיד הקרוב. תיקון מרזבים בכפר יונה הוא בין השירותים הפופולאריים, ובמיוחד עם הגעתם של ימי החורף המביאים את הגשמים. מאמר זה מרכז עבורכם מספר עובדות חשובות לגבי מרזבים, תיקון מרזבים בכפר יונה ומידע על קבלני איטום.

 

תפקידיו של המרזב

מרזב הוא למעשה צינור הובלה של מים, המעביר אותם מהגג אל הקרקע. במידה והמרזב לא מתפקד כיאות, המים עלולים ליצור עבורנו מספר בעיות אפשריות:

 

פגיעה במערכת האיטום

מרזב שאינו מתפקד, לא יוביל את המים במהירות וביעילות מהגג אל הקרקע, ולכן הם יצטברו על גבי הגג או יפגעו באיטום המרפסת. הצטברות של מים עומדים, מגדילה את הסיכוי לפגיעה במערכת האיטום, ולכן – לחלחול של רטיבות וחדירה לאיטום המבנה.

 

מטחי מים לקירות החיצוניים

בימים גשומים, לעתים אנו עדים לתופעת מטחי המים שיוצרים הגגות אל הקירות החיצוניים של המבנה. מטחי מים כאלו הם לכאורה לא מזיקים, אך בפועל הם יוצרים עומס מתמיד על איטום הקירות החיצוניים, ולכן מגדילים את הסיכוי להיחלשות שלה.

 

זרמי מים אל החלונות והדלתות

המרזבים משפיעים באופן עקיף על איכות החיים שלנו, בעת שהם מונעים זרמי מים אל החלונות והדלתות. זרמי מים כאלו עלולים להפריע לנו בעת שאנו יוצאים או נכנסים אל הבית, וכמו כן הם יוצרים רעש מתמיד בימים גשומים, וזה עלול להפריע להתנהלות שלנו.

תפקיד נוסף של המרזב, הוא הפן הדקורטיבי שהמרזב מעניק למראה הבית שלנו. מגוון סוגי המרזבים בשוק, מאפשר לנו בחירה והתאמה של המרזב לעיצוב הבית, וכך למשל – מרזבי אבץ נהוגים על מנת לייצר מראה בניחוח "רטרו", ומרזבי אלומיניום ופח יכולים להיצבע בצבעים שונים שיתאימו לרוח המבנה.

תיקון מרזבים

תקלות המצריכות תיקון מרזבים בכפר יונה

אנשים מזמינים תיקון מרזבים בכפר יונה, עקב מספר תקלות עיקריות:

 

התפרקות מרזב

התפרקות של חלקי המרזב עשויה להתרחש בעת היחלשות התפרים שמהם הוא מורכב, או עקב בלאי של אחד החומרים. במצב שכזה המרזב לא יוכל להוביל את המים כיאות, ואלו יזרמו על קירות המבנה ויסכנו את מעטפת האיטום שלהם.

 

סתימת מרזב

מרזבים נוטים להיסתם ע"י עלים, בוץ וחפצים שונים, ובעת שזה קורה – המרזב לא יוכל לפנות את המים בצורה יעילה מהגג או המרפסת. הצטברות של מים על גבי גג או מרפסת, תביא עם הזמן לפגיעה במערכת האיטום, ולחדירת רטיבות לתוך המבנה.

 

נזק מכאני למרזב

נזק מכאני למרזב עלול להיגרם ממכה, הנחת סולם או כל חפץ אחר. במצב שכזה, המרזב עלול להתעקם או להיות מוסט ממסלולו, ולכן תהיה פגיעה בתפקודו התקין.

 

שיפוע לא יעיל

תיקוני מרזבים בכפר יונה נדרשים לעתים גם עקב הנחת מרזב בצורה בלתי מקצועית. כשאנו מתקינים מרזב – השיפוע חייב ליצור הפרש של 5 סנטימטרים בערך, בין הנקודה הגבוהה ביותר לנקודה הנמוכה ביותר. שיפוע שאינו יעיל – ימנע מהמרזב להוביל את המים כמו שצריך, ולכן ידרוש תיקון.

איתור נזילות

טיפים לגבי תיקון מרזבים בכפר יונה

"עשה זאת בעצמך"? לא תמיד כדאי

אנשים רבים בוחרים לתקן את המרזבים שלהם בכוחות עצמם, וזה אכן אפשרי. יחד עם זאת חשוב לזכור, שעבודה עם מרזבים לעתים כרוכה בסכנת נפילה מגובה – וזה בהחלט לא שווה את זה. במקרים שבהם העבודה היא מורכבת או מסוכנת, כדאי להזמין מתקן גגות מוסמך לביצוע העבודה.

 

תחזוקת המרזבים

תחזוקה וניקוי של המרזבים היא חשובה במיוחד, ומונעת בעיות והוצאות כספיות מיותרות. מומלץ להזמין טיפול מונע למרזבים אחת לשנה, לפני ימי החורף – על מנת למנוע את הצורך בהוצאות כבדות יותר עקב צורך באיטום מחדש וכו'.

 

התקנת רשת למרזב

בעת שאתם מזמינים בעל מקצוע להתקנת מרזב בכפר יונה, או כשאתם עושים זאת בכוחות עצמכם – הקפידו להתקין רשת במרזב. רשת מונעת כניסה של לכלוכים גדולים אל תוך המרזב, דוגמת אבנים ושאריות חומרי איטום, בוץ, עלים, צואת ציפורים וחפצים שונים. לכלוכים שכאלו עלולים לסתום את המרזב לעתים תכופות, ולגרום לנו הוצאות מיותרות.

 

סוגי מרזבים

בעת שאנו בוחרים סוג מרזב לצורך התקנה בבית חדש, או לצורך שיפוץ בבית קיים – נמצא כי השוק מציע מגוון של סוגי מרזבים. בין החומרים הנפוצים נוכל למצוא מרזבי פח, פלסטיק, אבץ, אלומיניום ועוד. על אף שחלק מהחומרים הם זולים במיוחד, זכרו שמרזבים אלו מתבלים מהר יחסית למרזבים היקרים יותר. ניתן גם למצוא פתרון שהוא לא יקר, ויחד עם זאת – מחזיק זמן רב יחסית.

 

אחריות על המרזב

בעת שנזמין מתקין מרזבים להתקנת מרזב חדש או לתיקון בכפר יונה, מומלץ לוודא מולו את עניין האחריות. כשמדובר במרזב חדש – צריכה להינתן אחריות של בין 3 ל – 5 שנים על העבודה, והיא תכלול שירות תיקונים וחלקי חילוף.

זיפות גגות

שאלות ותשובות

אנשים רבים בוחרים לתקן את המרזבים שלהם בכוחות עצמם, וזה אפשרי. אבל חשוב לזכור שבמקומות שאנחנו לא מבינים עדיף לקרוא לבעל מקצוע לתקן את המרזב בכפר יונה.
מספר תקלות עיקריות שקורות בנכס מצריכות הזמנה של בעל מקצוע כגון – התפרקות מרזב, סתימת מרזב, נזק מכאני למרזב, רטיבות באזור המרזבים ועוד. במקרים של תקלות במרזב כדאי להזמין בעל מקצוע מנוסה בתחום.
ניווט במאמר