תיקון גגות בנוף הגליל

מחפשים תיקון גגות בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אדם גגות רעפים ושיפוצים
אדם וותד

אדם גגות רעפים ושיפוצים

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.94
80
חוות דעת
התמחויות: פרגולות מעץ , דקים מעץ , חיפוי קירות מעץ , תיקון כל סוגי הגגות , שיפוצים , איטום גגות , החלפת גגות , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , מחירים הוגנים

תיקון גגות בנוף הגליל הוא שירות פופולארי, ובייחוד עם תחילת ימי הגשמים החורפיים. גגות תקולים, למעשה חושפים את מעטפת האיטום של המבנה, הופכים אותה לפחות עמידה, ולכן – מגבירים את הסיכוי לכשל באיטום. ישנם סוגים רבים של גגות בנוף הגליל, וכל אחד מהם עשוי לסבול מנזקים מעט שונים. בעלי המקצוע המתמחים בתיקוני גגות נקראים "גגנים", והם אלו שיוכלו לייעץ לנו כיצד לטפל בבעיה. במאמר זה אספנו עבורכם מספר נקודות חשובות, לגבי תיקון גגות בנוף הגליל.

 

מתי נזמין תיקון גגות בנוף הגליל?

תיקוני גגות בנוף הגליל נדרשים בעיקר עם תחילת החורף, ולרוב הפופולאריות נובעת מחשיפת כשל מסוים באיטום הגג. ברוב המקרים, סביר להניח שאותו כשל כבר היה קיים שבועות או חודשים לפני כן, אך הגשם הוא זה שסיפר לנו על קיומו באופן חד משמעי. כשאנו מעוניינים לבדוק את הגג שלנו מחשש שהוא דורש תיקון, עלינו להזמין איש גגות מוסמך, או בכינוי המקצועי שלו – "גגן".

תיקון גגות

סיבות המצריכות תיקון גגות בנוף הגליל

יש מגוון של סיבות שיכולות לגרום לנזק בגג שלנו ולצורך בתיקונו, ועליהן נפרט כעת:

 

טיפוס והליכה על הגג

קיימים בעלי מקצוע שונים שצריכים להגיע לגג לטובת עבודות כאלה ואחרות, והם בהחלט עלולים לגרום לנזק בשוגג. לעתים אף מדובר בשכן בלתי זהיר, שעלול לשבור את אחד הרעפים, או לגרום נזק מסוג אחר. כשאנו יודעים שבעל מקצוע או כל אדם אחר צפוי לעלות לגג שלנו, מומלץ שנעלה עמו כדי להשגיח ולוודא על מנת שלא נצטרך להזמין בעל מקצוע נוסף לתיקון גגות רעפים.

 

לכלוך שמצטבר על הגג

עם זמן מצטבר על הגג שלנו לכלוך רב, כגון עלים, ענפים, צואת ציפורים, צעצועים, בוץ ועוד. הלכלוך הזה עשוי ליצור עומס על הגג, ולגרום לשבירה של רעפים ולסתימה של מרזבים. נזק לגג או חסימה של המרזבים – יביאו בסופו של דבר לעומס על מעטפת האיטום וכשל פוטנציאלי שלה.

לכלוך שמצטבר על הגג

 

אנטנות וחפצים אחרים

הגג שלנו מכיל מתקנים שונים, ביניהם אנטנות, דודי שמש, קולטים ועוד. לעתים, התנתקות של אחד מהפריטים האלו כתוצאה מרוח או כל סיבה אחרת – עלול לגרום לנזק רציני לגג שלנו. ההמלצה היא להקדים תרופה למכה, להסיר פריטים שאינם נחוצים, ולחזק את אלו שכן צריכים להישאר.

תיקון גגות רעפים

מתי כדאי להזמין תיקון גגות בנוף הגליל?

כפי שנכתב בתחילת המאמר, נראה שרוב האנשים מזמינים תיקוני גגות בנוף הגליל עם תחילת החורף. יחד עם זאת, המשכילים לעשות – יזמינו את הגגן עוד לפני הגעת החורף, וזאת עקב שתי סיבות עיקריות:

 

מחיר זול יותר

כשאנו מזמינים גגן בתקופה הגשומה, עלינו להבין שהוא עמוס במיוחד. כמו בכל סוג של שירות, כשהעומס עולה – כך גם המחיר, ולכן מומלץ להזמין את הגגן עוד לפני הגעת החורף, וכך לחסוך משמעותית במחיר.

 

עבודה איכותית יותר

ברוב המקרים, תיקון הגג יצריך גם עבודת איטום מחודשת. כשאנו מדברים על תיקון גגות ועבודות איטום – כדאי לבצע אותם בסביבה יבשה, עקב הסיבה שרטיבות משפיעה על חומרי האיטום, וגורמת לעבודה הרבה פחות איכותית. הזמנת גגן בתקופה יבשה, תאפשר לנו עבודת תיקון איכותית ועמידה יותר.

מתי כדאי להזמין תיקון גגות בנוף הגליל?

 

תיקון סוגי גגות שונים בנוף הגליל

יש סוגים שונים של גגות, וכל אחד מהם מצריך תיקונים בעלי אופי שונה.

  • גגות מרוצפים – מתמודדים עם כמות משקעים מסיבית במיוחד, כשמערכת האיטום שלהם ממוקמת מתחת למרצפות. נזק לגג מרוצף עלול להצריך לעתים פירוק של כל המרצפות, על מנת לייבש את הצטברות המים שמתחת.
  • גגות רעפים – לרוב יסבלו מנזקים הקשורים לרעפים שבורים, ועבודת התיקון שלהם תתמקד בתיקון הרעפים, ניקוי הגג, ושיפור מערכת האיטום הממוקמת מתחת לרעפים.
  • גגות שטוחים – נפוצים במיוחד בבניינים, ומתאפיינים במערכת איטום חשופה. גגות אלו לרוב ידרשו תיקון של מעטפת האיטום באמצעות זיפות, יריעות ביטומניות, או כל אמצעי איטום אחר.
  • מחירי תיקון גגות בנוף הגליל – כשאנו מזמינים איש מקצוע לתיקון הגג שלנו, הוא יספק לנו הצעת מחיר המבוססת על מספר פרמטרים עיקריים

תיקון סוגי גגות שונים בנוף הגליל

 

סוג העבודה

כמו שמגוון הנזקים האפשריים לגג שלנו הוא רחב – כך גם טווח העבודות האפשריות. ייתכן ונדרש להחלפת רעף בודד בלבד בעלות של כ- 300 שקלים, ואולי נצטרך לחדש את כל מעטפת האיטום של הגג בעלות של כמה אלפים או עשרות אלפי שקלים. המחיר יושפע באופן ישיר מסוג העבודה, כיוון שכל תיקון דורש רמת מאמץ אחרת וחומרי איטום שונים.

 

תנאי השטח

תנאי השטח ישפיעו באופן ישיר על המחיר, מכיוון שהם יקבעו את רמת הסיכון עבור בעל המקצוע, ואת הציוד שאותו הוא יצטרך עבור העבודה. גגות מסוימים הם משופעים במיוחד, ולכן ידרשו ציוד מיוחד – למשל איטום בסנפלינג. גגות גבוהים לעתים יצריכו שימוש במנוף, וגם זה צפוי לייקר את מחיר העבודה.

תיקון גגות

הזמנת גגן בנוף הגליל

בעת שאנו יוצרים קשר עם בעל המקצוע, זכרו שאין הוא תמיד יכול לתת לנו הצעת מחיר מבלי להגיע ולהתרשם מהבעיה. בנוסף, הקפידו לבחור בגגן המתמחה בתיקון גגות, ולא ב"כלבויניק" שיודע לעשות הכל. טיפ אחרון וחשוב – בררו מול הגגן לגבי אחריות על העבודה!

שאלות ותשובות

כדאי להזמין גגן עם תחילת החורף במידה וישנה נזילה לא ברורה. יחד עם זאת, ברגע שזיהינו תקלה בעצמנו כגון שבר בגג או של רעף, עדיף לא לחכות! המשכילים לעשות – יזמינו את הגגן עוד לפני החורף.
יש מספר סוגים של גגות פופולאריים: גגות מרוצפים, גגות רעפים, גגות שטוחים ועוד.
ניווט במאמר