תיקון גגות בירושלים

ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וכמו כן- העיר המאוכלסת ביותר בתחומיה. ירושלים מציגה מגוון רב הן מבחינת האוכלוסייה השוכנת בה, והן מבחינת סוגי הבנייה הכה שונים זה מזה. בין השירותים הנדרשים תדיר בירושלים, נמצא את שירות תיקון הגגות, הנדרש כמעט לכל אדם בשלב כזה או אחר. בין אם מדובר בגגות מרוצפים הדורשים תחזוקה ואיטום חוזר, ובין אם מדובר בגגות רעפים הדורשים תיקון אריחים לצורך סילוק מים יעיל יותר- החשיבות בתיקון ותחזוקת גגות היא גבוהה. שירותי תיקון גגות נדרשים בתדירות גבוהה בעיקר בימי החורף הגשומים, המביאים עמם שלל בעיות כגון נזילות, טפטופים, ועוד. נרצה לבחור בעל מקצוע מנוסה, שיידע להתאים עבורנו את החומרים המתאימים ואת השיטה הנכונה ביותר, מבין מגוון השיטות והחומרים בתחום.

הצורך בתיקון גגות

החורף בירושלים בפרט, ובישראל בכלל, בד"כ אינו קשה במיוחד, ועדיין- הוא מביא עמו מספר ימי גשם מרוכזים וסוערים- שנעדיף שלא יתפסו אותנו כשאנו בלתי מוכנים. הזמנת שירותי תיקון גגות עולה משמעותית עם בוא הגשם, ואז לרוב המחירים יקרים משמעותית והעבודה מורכבת הרבה יותר. המשכילים לעשות, ידאגו לבצע פעולות כמו תיקון רעפים, איטום, ניקוי ובדיקת מרזבים- עוד לפני בוא החורף, על מנת לחסוך כסף וטרטורים מיותרים. חשוב לזכור שישנם בעלי מקצוע רבים בתחום תיקון הגגות, ודבר זה מהווה יתרון אך גם חיסרון מסוים. לעתים אנו מעוניינים "לסגור" תיקון לגג שלנו מהר ככל האפשר, היות ובעיות הקשורות בו תופסות אותנו כשאנו לא מוכנים, ומשפיעות ישירות על שגרת החיים שלנו. ובכל זאת, חשוב לקבל מספר הצעות וחוות דעת לפני שאנו בוחרים בעל מקצוע, על מנת שלא נקבל עבודה בלתי איכותית שתצריך אותנו בעיסוק נוסף בעתיד הקרוב.

תיקון סוגי גגות שונים

כשמדובר על תיקון גגות, יש להתייחס לסוגי הגגות השונים. גגות מרוצפים למשל- לעתים מהווים אתגר מבחינת איטום, היות והם מתמודדים עם כל המשקעים המגיעים אל גג הבית שלנו, והכרחי שיהיה בהם איטום עמיד, ומרזבים תקינים שיובילו את המים מהר ככל האפשר אל מערכת הביוב או אל הקרקע. גגות רעפים הם שונים, ותיקון שלהם יעסוק לרוב בתיקון האריחים השבורים, ניקוי שלהם, ושיפור עבודת האיטום מתחתיהם. סוג נוסף הוא כמובן- הגגות השטוחים, הדורשים תחזוקת איטום מדי פעם, באמצעות זפת, יריעות ביטומניות, ואמצעי איטום נוספים.

תושבי ירושלים והסביבה נדרשים באופן תדיר לשירותי תיקון גגות, כשהביקוש הגבוה ביותר מתרכז בעונת החורף. בין אם מדובר בגגות רעפים, גגות מרוצפים, או גגות שטוחים- ללא ספק, הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק ולתקן אותם עוד לפני בוא החורף, כשהמחיר שפוי והעבודה נוחה יותר. השוק מציע בעלי מקצוע רבים שישמחו להעניק תיקוני גגות, ותפקידנו לבחור בצורה מושכלת- על מנת לקבל עבודה איכותית שתחזיק מעמד לשנים רבות.
איש מקצוע מקצועי