רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור

מחפשים שירותי איטום לבעיית רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

האחים תמם
אמיר תמם

האחים תמם

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.83
130
חוות דעת
התמחויות: קבלן רשום בארגון הקבלנים ואוטם מורשה , איטום גגות מרוצפים , איתור נזילות , איטום מבנים וגגות , איטום חדרים רטובים , איטום מרתפים , איטום מאגרי מים ובריכות שחייה , מתמחים באיתור נזילות , הצעות מחיר וייעוץ בתשלום
א.ש. תרמו צ`ק בידוד ואיטום
יונתן לקס

א.ש. תרמו צ`ק בידוד ואיטום

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.82
45
חוות דעת
התמחויות: כל עבודות האיטום , איטום שלילי (איטום פנימי) , איטום ביריעות ופוליאוריתנית , חוות דעת מקצועית לבעיות איטום , מומחה לעבודות בידוד , בידוד טרמי ובידוד גגות , ייעוץ ופתרון של בעיות איטום , איטום מקלטים , בניית ושיקום מקלטים , איתור נזילות ע"י מיכושר תרמי

בעת שמגיעה עונת הגשמים, אנשים רבים מגלים רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור, ונאלצים להזמין בעל מקצוע שיאתר את מקור הבעיה. רטיבות בתקרה יכולה להיגרם מכשל באיטום הגג או הקירות החיצוניים, ויכולה להתבטא בצורות שונות. במקרה הטוב הרטיבות תתבטא בכתמי עובש או "הזעה" של התקרה, ובמקרה הפחות טוב – אנו עלולים לחוות טפטופים ונזילות ממשיות. גילינו רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור – מה מומלץ לעשות?

 

רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור

כמעט כולנו מכירים את המצב שבו אנו מגלים רטיבות בתקרה, ואנו עשויים לגלות זאת במספר דרכים. ייתכן ונגלה שהרצפה רטובה – ולאחר בדיקה קצרה נבין שמדובר בטפטוף מהתקרה, ואולי נגלה שכתם עובש וותיק מתחיל "להזיע" – וזה יצביע על טפטוף קרב ובא. הזמנת קבלני איטום בעת רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור היא פופולארית, ובמיוחד בימי הגשם הראשונים – מתי שכל כשלי האיטום הנסתרים נחשפים.

איטום קירות חיצוניים

ממה נגרמת רטיבות בתקרה?

רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור יכולה לנבוע ממספר סיבות, מהן הסיבות השכיחות ביותר לתופעת הרטיבות בתקרה?

 

כשל באיטום הגג

גג הבית שלנו מגן עלינו מפני המשקעים הרבים, ויחד עם זאת הוא חשוף לנזקי האקלים בחורף ובקיץ. איטום גגות יכול להתבצע בשיטות שונות כמו זיפות גגות, יריעות ביטומניות ועוד, ובמידה והוא לא יבוצע כהלכה או שפג תוקפו – אנו עשויים לחוות רטיבות בתקרה הנובעת מחדירת מים דרך הגג שלנו.

רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור

כשל באיטום הקירות החיצוניים

לא הרבה יודעים, שאיטום הקירות החיצוניים של המבנה הוא חשוב ממש כמו איטום הגג. הגשמים אינם מגיעים רק מלמעלה, אלא מוטחים גם אל קירות המבנה, ואלו עומדים בפני כמויות רבות של משקעים במהלך השנה. רטיבות בתקרה יכולה לנבוע מכשל באיטום הקירות החיצוניים, ודבר זה נפוץ בעיקר בבניינים בעלי מספר קומות. בבתי קרקע – חדירת מים דרך הקירות החיצוניים לא תתבטא ברטיבות בתקרה.

 

דליפה בצנרת

הקירות שלנו מכילים צנרת מסועפת המובילה מים אל תוך הבית והחוצה ממנו. בבניינים מסוימים אין מדובר רק במערכת מי השתיה והביוב, אלא ישנן גם מערכות כיבוי אש המובילות מים אל הספרינקלרים. דליפה באחד מהצינורות הללו – גם כן עלולה להתבטא ברטיבות בתקרה.

מכיוון שיש מספר סיבות שיכולות לגרום לרטיבות בתקרה, מומלץ להזמין בעל מקצוע שיוכל לאתר את מקור הבעיה, ולהמליץ על הטיפול המתאים ביותר. במקרה של רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור, "ניחושים" עלולים לעלות לנו הרבה כסף!

רטיבות בתקרה

מה עושים לגבי רטיבות בתקרה?

ישנם בעלי מקצוע רבים הנותנים שירותי איטום בפרדס חנה-כרכור, וכדי לבחור בקבלני איטום מקצועיים ואמינים – עלינו לעקוב אחר מספר כללים פשוטים:

 

איתור מקור הרטיבות

זהו השלב הראשוני והחשוב ביותר, כיוון שברגע שנבין את מקור הבעיה נדע כיצד לטפל בה. מה הקאץ'? שזה לא תמיד כזה פשוט! במידה ואנו גרים בבית קרקע ואין אף אחד מעלינו – אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהבעיה היא אצלנו, באיטום או בצנרת. במידה ואנו גרים בבניין דירות – המצב עשוי להיות מעט יותר מורכב.

 

בדיקה עם השכנים

במידה ויש דירה מעלינו, השלב הראשון הוא לדבר עם השכנים ולבדוק מולם אם יש נזילה. בעוד חלק מהשכנים ישתפו פעולה, חלק אחר יתחמקו כיוון שאינם מעוניינים לשאת בהוצאות של בדיקות ותיקונים.

רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור

הזמנת בדיקה של בעל מקצוע

בימינו, הטכנולוגיה שינתה את כללי המשחק בתחום בדיקות הרטיבות והנזילות, ואנו יכולים להזמין בדיקה באמצעות מצלמה תרמית או כל אמצעי אחר. במידה ונגלה שאכן מקור הבעיה הוא אצל השכנים – נוכל להשתמש בדו"ח הבדיקה או בצילום על מנת לדרוש מהם להשתתף בעלות הבדיקה.

 

קבלן איטום או אינסטלטור?

לאחר שביצענו בדיקה שעזרה לנו להבין את מקור הרטיבות, נוכל להבין איזה בעל מקצוע יוכל לעזור לנו בבעיה שלנו. קבלן איטום יטפל בכל מה שקשור לבעיות במעטפת האיטום של הגג והקירות החיצוניים, ואינסטלטור יוכל לטפל בענייני הצנרת.

 

עבודת איטום בתקרה או בקירות החיצוניים

לאחר שגילינו את מקור הרטיבות, ובמידה ומדובר בכשל במעטפת האיטום – נוכל לבחור כיצד לטפל בבעיה:

 

איטום נקודתי

איטום נקודתי הוא מה שנקרא "עזרה ראשונה", ויוכל לעזור לנו לטפל בבעיה באותו הרגע – אך היא תחזור עם שובם של הגשמים. מתי בכל זאת רצוי להשתמש באיטום נקודתי?

  • כשמדובר בסוף החורף, ואנו בכל מקרה מעוניינים לבצע איטום מקיף לקראת החורף הבא.
  • כשהמצב הכלכלי לא מאפשר לנו להוציא סכומים גבוהים.
  • כשמדובר בדירה שאנו עומדים לעזוב בקרוב.

 

איטום מקיף

איטום מקיף הוא כמובן האופציה היותר מועדפת, מכיוון שהוא מהווה טיפול בבעיה מהשורש. במצב זה קבלן האיטום יוכל לברר מהו מקור הבעיה, ולבצע איטום איכותי של הגג או הקירות החיצוניים. חשוב לציין שבעבודות איטום מקיפות לכל המבנה – קבלני איטום מעניקים אחריות של בין שנה לארבע שנים, וזהו דבר שלא מתאפשר במצבים של איטום נקודתי.

איטום אדניות

טיפ חשוב לסיום!

במידה ונוצרו בתקרה עובש ופטריות כתוצאה מהרטיבות, הקפידו להסיר אותם עם כלור עד שייעלמו לחלוטין. פטריות כאלה עלולות להזיק לבריאות בעת שאנו נושמים את הנבגים שלהן!

שאלות ותשובות

רטיבות בתקרה בפרדס חנה-כרכור יכולה לנבוע ממספר סיבות: כשל באיטום הגג – חשוף לנזקי האקלים בחורף ובקיץ. כשל באיטום הקירות החיצוניים, דליפה בצנרת ועוד.
בראש ובראשונה יש לבחור בקבלן איטום מקצועי ואמין, עליו לאתר את מקור הרטיבות ע"י בדיקה עם השכנים ובדיקות מקיפות נוספות. לאחר מכן, במידת הצורך, יבצע עבודת איטום בתקרה או בקירות החיצוניים של המבנה לצורך פתרון ארוך טווח.
ניווט במאמר