קבלני איטום בנתניה

מחפשים קבלני איטום בנתניה? ריכזנו עבורכם את קבלני האיטום והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מאסטר איטום
אופק גדיד

מאסטר איטום

נבדק לאחרונה 04.03.2024
5
10
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות בזפת חם , איטום גגות ביריעות ביטומניות , עובדים עם חומרים של פז-קר , איטום כל סוגי הגגות , הזרקות חומר פולואורטיני , איטום חלונות , התזות של מרתפים / התזות פוליאסטר , עבודות סנפלינג , צוות אמין ומקצועי, יחס אישי ואדיב , עמידה בלוחות זמנים
האחים תמם
אמיר תמם

האחים תמם

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.83
130
חוות דעת
התמחויות: קבלן רשום בארגון הקבלנים ואוטם מורשה , איטום גגות מרוצפים , איתור נזילות , איטום מבנים וגגות , איטום חדרים רטובים , איטום מרתפים , איטום מאגרי מים ובריכות שחייה , מתמחים באיתור נזילות , הצעות מחיר וייעוץ בתשלום

קבלני איטום בנתניה נחשבים לבעלי מקצוע הנהנים מביקוש גבוה, ובמיוחד עם הגעתם של הגשמים הראשונים בכל חורף. עבודתם של קבלני איטום בנתניה אינה מסתכמת רק באיטום גגות, על אף שזהו התחום המוכר ביותר בענף האיטום. מעבר לאיטום גגות, נוכל למצוא שירותים חשובים כמו איטום קירות חיצוניים, איטום בריכות ומאגרי מים, איטום אדניות וגינות גג ועוד. יש מספר לא מועט של קבלני איטום בנתניה, ועלינו לדעת לבחור בצורה נכונה. מה חשוב לנו לדעת כשאנו זקוקים לעבודת איטום בנתניה?

 

הצורך וההיסטוריה של האיטום

האיטום נהוג עוד מימי קדם, והחל את דרכו כבר עם בניית הספינות והבתים הראשונים ע"י האנושות. בעת שאנו מנסים להפריד בין סביבה רטובה ליבשה, איטום איכותי הוא הכרחי. הדוגמה המוכרת ביותר לכך היא כמובן הגג שמעל ראשינו, ואנו מרגישים זאת בעיקר בתקופת החורף. עבודות איטום הן נרחבות, ואינן מסתכמות רק באיטום גגות. באילו מקרים נחפש קבלני איטום בנתניה?

קבלני איטום

סוגי עבודות איטום בנתניה

 

איטום גגות

איטום גגות הוא סוג העבודה המוכר ביותר בתחום זה, והוא נחוץ בעיקר בתחילת ימי החורף – בזמן שכשלי האיטום נחשפים אל מול הגשמים. השיטה הוותיקה ביותר לאיטום גגות היא שיטת הזיפות, ולמרות השיטות החדישות יותר – השימוש בזפת עדיין פופולארי, כיוון שמדובר בשיטה זולה ופשוטה יחסית. עם השנים השתכלל תחום איטום הגגות, וכיום אנו יכולים למצוא בו מגוון של חומרי איטום, למשל איטום ביריעות ביטומניות, חומרים צמנטיים, יריעות PVC ועוד.

 

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות חיצוניים הוא נחוץ ממש כמו איטום גגות, והוא משלים את מעטפת האיטום הכוללת של המבנה. הקירות החיצוניים של המבנה חשופים למשקעים רבים, וכשל באיטום שלהם יביא לרטיבות בקירות ובתקרה.

מעבר למניעת חדירת רטיבות, איטום קירות חיצוניים גם מאפשר לנו לשמור על טמפרטורה נעימה בבית, ולכן מונע בזבוז אנרגיה לטובת חימום או קירור של החלל.

 

איטום בריכות

איטום בריכות בטון נעשה, כמובן, מכיוון שאנו מעוניינים לשמור על המים בתוך הבריכה, אך זוהי לא המטרה היחידה. איטום של בריכות בטון פרטיות או ציבוריות נעשה מבפנים אך גם מבחוץ – על מנת למנוע חלחול רטיבות מהאדמה אל תוך דפנות הבטון. בטון הוא חומר שסופח מים, ובמידה והוא יספוג רטיבות – עם הזמן הדבר יביא להתפוררות שלו. איטום של בריכות חייב להיות ברמה גבוהה, על מנת לא לסכן את יסודות המבנה הצמוד לבריכה.

איטום בריכות

 

איטום מאגרי מים

מאגרי מים חיצוניים משמשים למטרות שונות, כגון בריכות התפלה, בריכות דגים ועוד. מאגרי מים חיצוניים צריכים להיאטם בצורה הרמטית לחלוטין, על מנת למנוע דליפה של המים.

מעבר לעניין החיסכון – דליפה של מים יכולה גם לגרום נזק לסביבה, במידה ומדובר במים מזוהמים שיכולים לחלל את מי התהום שלנו בחיידקים או כימיקלים. איטום של מאגרי מים חיצוניים נעשה באמצעות מספר שכבות של יריעות מיוחדות, ודורש מיומנות ודיוק.

 

איטום גינות גג

אנשים רבים בוחרים להביא את הטבע אליהם הביתה, למרות שהם מתגוררים בקומה הגבוהה של הבניין. גינות גג הפכו לפופולאריות במיוחד, וניתן ליישם אותן באמצעות אדניות מסוגים שונים, או באמצעות מדשאות של ממש. בשני המקרים – גינת גג דורשת איטום איכותי, ובמיוחד כשמדובר במדשאות הממוקמות מעל גגות של דירות. חלחול של רטיבות דרך גינת גג יצריך פירוק של כל הקונסטרוקציה וידרוש כסף ומאמץ רב, ולכן מומלץ לבצע איטום גינות גג באופן מקצועי.

איטום קירות חיצוניים

בחירה מתוך קבלני איטום בנתניה

שוק קבלני האיטום בנתניה הוא נרחב, וזאת עקב הביקוש הרב לעבודות איטום מכל הסוגים. כיצד נדע לבחור בצורה נכונה מבין בעלי המקצוע הרבים?

 

הכירו את השוק!

כמו בכל תחום, השלב הראשון הוא שלב הכרת השוק. בשלב זה נבצע סקר שוק מעמיק, שיעזור לנו להבין את שיטות האיטום הנהוגות כיום, את טווחי המחירים, וכמובן – יעזור לנו למצוא קבלני איטום בנתניה. השיטה הטובה ביותר היא כמובן לקבל חוות דעת ממקור ראשון, אך אופציה זו אינה זמינה תמיד. חשוב לוודא שחוות הדעת הן אמינות, ונכתבו ע"י לקוחות אמיתיים. במידה ויש לכם ספק, תמיד אפשר להשתמש באתרים כמו "מדרג", שנוהגים לוודא את חוות הדעת מול הלקוחות.

הכירו את השוק!

 

פנייה לקבלן האיטום בנתניה

בעת הפנייה הראשונית אל בעל המקצוע, הכינו את כל השאלות שאתם מעוניינים לשאול אותו, ונסו לדלות פרטים מדויקים ככל האפשר. חשוב להבין שלא תמיד בעל המקצוע יוכל לתת הצעת מחיר מיידית, מכיוון שלעתים ביקור והבנת הבעיה הם הכרחיים לשם כך. בכל מקרה, בעת השיחה הראשונית נוכל להתרשם מטון הדיבור, שליטה בתחום המקצועי, אדיבות וכו'.

 

תיאום מועד לעבודת האיטום

בעת שנתאם מועד לעבודת האיטום, חשוב לבחור במועד שבו נוכל להיות נוכחים בעת ביצוע העבודה. כמובן שאנו רוצים להאמין שנבצע בחירה טובה, ונזכה בבעל מקצוע אמין – אך לעולם אין לדעת בביטחון. נוכחותכם בעת עבודת האיטום מבטיחה עבודה איכותית יותר, ומונעת "עיגולי פינות" פוטנציאליים מצידם של קבלני האיטום.

תיאום מועד לעבודת האיטום

שאלות ותשובות

בעת הפנייה הראשונית הכינו את כל השאלות שאתם מעוניינים לשאול את בעל המקצוע ונסו לדלות פרטים מדויקים ככל האפשר על אופן העבודה שלו וטון הדיבור בטלפון – האם הוא נשמע אדיב וסבלני וכו'.
עבודות איטום הן נרחבות, ואינן מסתכמות רק באיטום ספציפי, ישנם איטומי גגות, בריכות, מאגרי מים, גינות ועוד. שוק קבלני האיטום בנתניה הוא נרחב, יש להתאים את קבלן האיטום לפי סוג העבודה.
ניווט במאמר