איתור נזילות בבאר שבע

מחפשים איתור נזילות בבאר שבע? ריכזנו עבורכם את מאתרי הנזילות המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו מאתר נזילות:

חכים עבודות אינסטלציה
עבד אלסנע

חכים עבודות אינסטלציה

נבדק לאחרונה 06.03.2024
4.9
290
חוות דעת
התמחויות: פתיחת סתימות , איתור ותיקון פיצוצי צנרת , הגברת לחץ מים מקרים לחמים , החלפת קווי מים וביוב , שיפוץ חדרי שירותים ואמבט , התקנה והחלפת כלים סניטריים , אחריות מלאה על כל עבודה , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים

איתור נזילות בבאר שבע נחשב לשירות פופולארי, וההתקדמות הטכנולוגית בתחום זה – מאפשרת איתור נוח יותר מאשר בעבר. יש סיבות רבות שבגינן נצטרך איתור נזילות בבאר שבע, ייתכן ויש לנו כתמי רטיבות שפוגעים במראה הבית, ייתכן שחשבון המים שלנו גבוה מהרגיל, וייתכן ואנו חווים טפטופים ונזילות שאין אנו יודעים מה מקורם. כשאנו מעוניינים באיתור נזילות בבאר שבע, נרצה לבחור בבעל מקצוע או חברת איטום שיוכלו לבצע בדיקה ראשונית מבלי לגרום נזק לקירות, התקרה והמרצפות. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים איתור נזילות בבאר שבע?

 

מתי נזדקק לאיתור נזילות בבאר שבע?

יש סיבות רבות שבעקבותיהן אנשים מחפשים שירותי איתור נזילות, ועל חלקן נפרט כאן:

כתמי רטיבות

כתמי רטיבות בתקרה ועובש הם נפוצים, וכן תופעות כמו בועות או "הזעה" של הקירות. כיום, יש ציוד מתקדם לאיתור נזילות, וזה מאפשר לנו להבין מה מקור הנזילה – ולכן לטפל בצורה טובה יותר. כך למשל – כתמי רטיבות יכולים להגיע מאזור הגג או הקירות החיצוניים, לאחר שמעטפת האיטום החיצוני כשלה ואפשרה חלחול של מים. הרטיבות יכולה גם להגיע כתוצאה מפיצוץ או דליפה של צינור מים הממוקם בתוך קירות המבנה. בעל מקצוע מנוסה, יוכל לאתר את מקור כתמי הרטיבות – ולבחור את הטיפול הטוב ביותר.

 

חשבון מים גבוה

במידה וחשבון המים שלנו תפח משמעותית, על אף שרמת הצריכה שלנו אינה מצדיקה זאת – ייתכן מאוד ויש לנו נזילה בצנרת! שירות מקצועי של איתור נזילות בבאר שבע, יכלול שימוש בציוד מתקדם כמו מצלמה תרמית או סיבים אופטיים – המאפשרים איתור מדויק של מקור הנזילה. באופן זה, אין צורך בפירוק מוגזם של מרצפות, קירות וצנרת, על מנת לחפש את מקור הנזילה בשיטת ניסוי וטעיה.

איתור נזילות

ציוד לאיתור נזילות בבאר שבע

מבין בעלי המקצוע הרבים וקבלני האיטום המעניקים שירות בבאר שבע, חשוב לנו לבחור את אלו שעושים שימוש בציוד איכותי ומתקדם. הסיבה לכך היא, ששימוש בציוד נכון ימנע מאיתנו נזק לבית, וזמני עבודה גבוהים. איתור נזילות המבוצע בצורה מקצועית, יכול לפתור את הבעיה באופן המהיר והמדויק ביותר. אילו סוגי ציוד קיימים לאיתור נזילות בבאר שבע.

 

מצלמה תרמית

המצלמה התרמית מבוססת על קרינת אינפרא-אדום, והיא מזהה את הטמפרטורה של האזורים שאותם היא מצלמת. באופן זה ניתן לראות אזורים חמים וקרים בצבעים שונים – האזורים הקרים יותר יופיעו בצבעים ירוק, סגול וכחול, ואילו האזורים החמים יותר יופיעו בצבעי אדום, צהוב וכתום. לרוב, מקור הנזילה יתאפיין בצבעים המצביעים על אזורים קרים יותר, וכך בעל המקצוע יכול לאתר את מקור הנזילה ולגשת אליו באופן נקודתי.

 

מצלמת סיב אופטי

מצלמה זו מחוברת לסיב אופטי ארוך וגמיש, המאפשר גישה נוחה למערכות צנרת ארוכות ומפותלות, כמו למשל מערכת הביוב בביתנו, או בכל מקום אחר. המצלמה מאפשר צילום, צפייה והורדה של סרטונים המעידים על מקור הנזילה, וניתן להשתמש בה גם עבור מערכות ביוב של עשרות מטרים! לרוב המצלמות יש ראש רובוטי המאפשר סיבוב של 360 מעלות – לכיסוי שטח נרחב יותר בעת הצילום.

 

מערכת שמע לאיתור נזילות בבאר שבע

מערכת השמע יעילה במצב של איתור נזילות מאחורי קירות (למידע נוסף על איטום קירות), מתחת לריצוף, ובמערכות תת קרקעיות. המערכת מבוססת על האזנה שמעבירה למכשיר רעשי חלחול, וזה מאפשר לנו להתמקד ולמצוא את מקור הנזילה באופן מדויק. מערכת שמע לאיתור נזילות בבאר שבע, נחשבת לדרך יעילה וזריזה לאיתור של נזילות.

איטום בסנפלינג

טיפים חשובים לגבי איתור נזילות מים בבאר שבע

בדיקה עצמאית

באפשרותנו לסגור את כל ברזי המים בבית ובחצר, לכבות את כל המכשירים הצורכים מים, ולהביט בשעון המים. במידה והשעון ממשיך לרוץ, סביר להניח שיש לנו נזילה – וכדאי להזמין בעל מקצוע שיבצע איתור נזילות מים מקצועי.

 

בדיקה עצמאית

 

הזמנת בעל מקצוע מנוסה

לפני שאתם רצים להזמין אינסטלטור, וודאו עם מי אתם עובדים. מומלץ לבצע סקר שוק זריז, על מנת להבין מה ניסיונו של האינסטלטור, ובאיזה ציוד הוא משתמש.

על אף שענף האינסטלציה התפתח רבות בשנים האחרונות, אנו עדיין נתקלים בבעלי מקצוע ש"נשארו מאחור", ומעדיפים להשתמש בדרכים ישנות. חשוב להבין, שהזמנת אינסטלטור המשתמש בדרכים מתקדמות – ימנע מאיתנו נזק מיותר לקירות, ריצוף וצנרת.

 

בדיקה שנתית

אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה, ממליצים לבצע בדיקה שגרתית שנתית, ובייחוד בבתים ישנים יחסית. בדיקה שכזו תעזור לנו לאתר מקורות נזילה, או מקומות המועדים לפורענות. במידה ונאתר מצבים כאלו עוד בחיתוליהם, הדבר עשוי לחסוך לנו כסף רב.

 

בדיקה שנתית

 

טיפול לאחר תיקון הנזילה

לאחר שאיתרנו את הנזילה וטיפלנו בה, חשוב לטפל גם בתופעות הלוואי שייתכן ונגרמו כתוצאה מכך. זכרו שבמידה והנזילה הייתה פעילה במשך זמן מסוים – ייתכן מאוד שנוצרו נזקים כגון סדקים בקירות, כתמי עובש ועוד.

 

טיפול בסדקים בקירות

בטון הוא חומר סופח מים, ולכן רטיבות מזיקה לו ומבקעת אותו. את הסדקים שנוצרו ניתן לתקן באמצעות איטום וטיוח נקודתיים.

 

טיפול בכתמי עובש

זכרו שהצטברות העובש אינה בריאה לנו! הקפידו לנגב את הפטריות באמצעות כלור או אקונומיקה, עד להיעלמותם המוחלטת. לאחר מכן, צבעו את האזור למניעת צמיחה מחודשת של הפטריות.

 

טיפול בכתמי עובש

שאלות ותשובות

מומלץ לבצע סקר שוק זריז – אם זה דרך האינטרנט או דרך מישהו שאתם מכירים, וודאו עם מי אתם עובדים – נסו להבין דרך שיחת טלפון כמה שיותר פרטים על בעל המקצוע ותעשו השווא.
נזדקק לאיתור בעקבות זיהוי כתמי רטיבות, עובש, "הזעה" על הקירות ועוד. חפשו בעל מקצוע אמין ומנוסה לאיתור את מקור כתמי הרטיבות. מחייה באזור עם רטיבות ועובש עלולים לגרום נזק רב לבריאותינו.
ניווט במאמר