איטום מרתפים בראש העין

מחפשים איטום מרתפים בראש העין? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ק.פ.י. איטום וזיפות
נתנאל אמברק

ק.פ.י. איטום וזיפות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.48
71
חוות דעת
התמחויות: איטום כל סוגי המבנים, ברמת גימור מושלמת , אחריות מלאה על כל עבודה , פתרונות לכל בעיות הרטיבות , איטום ע"י יריעות ביטומניות בעלות תו תקן , הלבנה אקרילית ברמה גבוהה , עבודות איטום מרתפים בהתזה , עבודות בטקל , עבודה בגובה , זיפות וסיוד גגות , אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים וועדי עובדים
אוטם צביקה-גגות
צביקה בוקר

אוטם צביקה-גגות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.81
67
חוות דעת
התמחויות: כל סוגי האיטום , איטום ובידוד גגות ומרתפים , זיפות וסיוד גגות , יצירת שיפועים - בטקל , איטום באמצעות יריעות ביוטמניות , ייעוץ ופיקוח הנדסי, אחריות מובטחת , אחריות על כל עבודה , נותן מענה לעסקים ולקוחות פרטיים , 20 שנות ניסיון ומקצועיות
איטום טל
אבי סבג

איטום טל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.78
131
חוות דעת
התמחויות: זיפות וסיוד גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , יציקת בטקל , איטום מרתפים בהתזה , איטום גגות מרוצפים , שיקום ואיטום מבנים בשיטת הסנפלינג , שיקום וחידוש בטון , איטום קירות וחלונות חיצוניים , חיזוק אריחי שיש , מומחים בפתרונות למעטפת מבנה לקוייה
ניק איטום
ניק בנובייב

ניק איטום

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
81
חוות דעת
התמחויות: הלבנה בחומרים אקריליים , הלבנה בחומרים פוליאוריטנים על בסיס גומי או סילוקנוי , הלחמות יריעות ביטומניות , השתתף בחוג להקמת איכות בחברה , איטום מרתפים, מקלטים, אדניות, בריכות , שיקום מבנים, תיקוני טיח , אוטם מורשה קבלן רשום , פריסת תשלומים נוחה , עבודה מקצועית ונקייה , אחריות מלאה על כל עבודה

תחום האיטום כולל בו מספר תתי תחומים, כשכל אחד מהם דורש התמקצעות מעט שונה מצדו של קבלן האיטום. חלק מקבלני האיטום מציעים איטום מרתפים בראש העין, וזוהי עבודה הטומנת בחובה אתגרים שונים מאשר אלו הקיימים בעבודות איטום אחרות. איטום מרתפים נחשב למאתגר במיוחד, ולצורך יישומו נהוג להשתמש באיטום בהזרקה, איטום בהתזה, או הנחת יריעות מיוחדות. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים איטום מרתפים בראש העין?

איטום מרתפים בראש העין

 

אתגרים בזמן איטום מרתפים בראש העין

מרתף, כמו כל מבנה תת קרקעי, מציב אתגרים משמעותיים בפני קבלני האיטום. מה מיוחד כשאנו מדברים על איטום מרתפים בראש העין?

 

מבנה מוקף אדמה

כיוון שהמרתף הוא תת קרקעי, הוא מוקף באדמה מכל צדדיו. נוכחות האדמה מגדילה את הסיכוי לכניסת רטיבות בתקרה וגזים דרך קירות המרתף, ולכן מצריכה איטום ייחודי מבפנים ומבחוץ.

 

מערכות וצנרת

מרתפים מכילים בקירותיהם צנרת ומערכות הקשורות לתפקוד הבניין. בין השאר נוכל למצוא צינורות של מי השתיה ומערכת הביוב, צינורות של מערכת כיבוי האש, כבלים של חשמל ותקשורת ועוד. בעת שאנו מבצעים איטום במרתף, חשוב לשים לב לא לפגוע במערכות אלו, כיוון שאז עלולה להיווצר בעיה משמעותית.

 

תנאי שטח

איטום מרתף מתבצע בתנאים לא אידיאליים, מכיוון שרוב המרתפים סובלים מקושי באוורור. משום כך, לעתים עלינו להשתמש באמצעים מלאכותיים כדי ליצור ייבוש של חומרי האיטום, ויחד עם זאת – רק בעל מקצוע יידע לבצע זאת באופן כזה שלא ייצור סדקים במעטפת האיטום.

איטום מרתפים

שיטות לביצוע איטום

תחום האיטום נפרש על פני תחומים רבים, ביניהם איטום גגות, איטום מרפסות, מרתפים, בריכות ועוד. כשאנו מדברים על איטום באופן כללי, ישנן שתי טכניקות איטום עיקריות שנהוג ליישם ביחד או לחוד:

 

איטום חיובי

זהו האיטום המוכר יותר, המתבצע מחוץ למבנה ועוטף אותו בשכבת איטום המונעת חדירת מים אל קירותיו. איטום חיובי מבוצע לרוב כברירת מחדל ובצורה אוטומטית.

 

איטום שלילי

המבוצע בתוך איטום המבנה ועל גבי קירותיו הפנימיים. איטום שלילי אינו מבוצע בכל עבודה, והוא אינו מונע כניסה של מים דרך הקירות החיצוניים, אלא רק מעבר שלהם אל תוך חלל המבנה. כשאנו מדברים על איטום של חללים תת קרקעיים כמו מקלטים או מרתפים – נהוג לבצע איטום שלילי.

 

חומרים מקובלים בעת איטום מרתפים בראש העין

ישנם מספר חומרי איטום שנהוג ליישם בעת עבודת איטום מרתפים בראש העין, ומומלץ לנו להכיר אותם.

 

יריעות ביטומניות

הביטומן הוא נגזרת של נפט, והוא ידוע ביכולתו להתרכך בחום – מה שמאפשר יישום נוח שלו על גבי משטח האיטום. לאחר התייבשותו, יוצר הביטומן משטח קשיח ואטים במיוחד למים. יריעות ביטומניות או התזת ביטומן, הן שיטות נפוצות במיוחד באיטומי גגות, בריכות, מרתפים ועוד.

 

חומרים צמנטים

חומרים צמנטים הם תערובת של מלט, חול ופולימר, והם ידועים בחוזקם שעולה עם השנים. חומרים צמנטים מגיעים בדרגות גמישות שונות, ומאפשרים גישור על מגרעות שונות על גבי משטח האיטום.

 

חומרים פוליאוריטנים

חומרים פוליאוריטנים מכונים גם "מסטיקים" בעגה המקצועית, והם בעלי גמישות גבוהה וכושר הידבקות מעולה. משתמשים בחומרים פוליאוריטנים בעבודות איטום רבות, ובין השאר גם באיטום של מרפסות ומבנים תת קרקעיים כגון מרתפים ומקלטים.

איטום אדניות

איך נבחר קבלן איטום מרתפים בראש העין?

לא כל האנשים מקדישים חשיבות רבה לתהליך בחירת קבלן האיטום שלהם, וחבל. במידה ונעקוב אחר סדר פעולות הגיוני, נוכל להבטיח לעצמנו תהליך פשוט, חיסכון במחיר, והכי חשוב – עבודה איכותית שתחזיק מעמד זמן רב! כיצד נבחר קבלן איטום בצורה נכונה?

 

סקר שוק

סקר שוק מאפשר לנו להתרשם מבעלי המקצוע המעניקים שירות בראש העין, תוך קריאת חוות דעת והתרשמות מעבודות קודמות. מומלץ תמיד לוודא שחוות הדעת נכתבו ע"י לקוחות אמיתיים, ואם ניתן – השיגו חוות דעת ממקור ראשון.

 

אוטם מורשה

דאגו לוודא שהקבלן שבו אתם מעוניינים הוא אוטם מורשה, ובעל תעודת רישוי ממכון התקנים. באופן זה תבטיחו עבודה מקצועית, ושימוש בחומרים הנכונים למטרת איטום המרתף שלכם.

 

אחריות

וודאו מול קבלן האיטום לגבי תעודת האחריות שהוא מעניק על עבודתו. ישנם מקרים שבהם לא ניתנת אחריות על עבודות חלקיות, מכיוון שהקבלן אינו אחראי על שלמות העבודה – וזה בסדר. יחד עם זאת, במידה ומדובר בעבודת איטום מקיפה, הקפידו לקבל תעודת אחריות המכילה את כל הפרטים, ואת חתימתו של קבלן האיטום.

 

הצעת מחיר

שימו לב שהצעת המחיר שאתם מקבלים מקבלן האיטום, כוללת את הביקור הראשוני של הקבלן, חומרי העבודה, והאביזרים. הצעת המחיר מהווה אינדיקציה לאיכותו של בעל המקצוע, והיא צריכה לפרט בפנינו את כל מרכיבי השירות. במידה וקיבלתם הצעת מחיר לא ברורה, כדאי לחפש קבלן איטום אחר.

 

תיאום מועד העבודה

הקפידו לתאם את מועד עבודת האיטום כשאתם נוכחים במקום, על מנת למנוע אי הבנות. על אף שכולנו תקווה שנבחר בקבלן איטום אמין, כבר היו מקרים שבהם הקבלן ניצל את העובדה שאין השגחה, וביצע עבודת איטום מרושלת. נוכחותכם במקום בעת עבודת האיטום, תקטין את הסיכויים לכך.

חומרי איטום

שאלות ותשובות

ישנם מספר חומרים שנהוג להשתמש בהם בעת עבודת איטום, וכדאי לנו להכיר אותם: יריעות ביטומניות, חומרים צמנטים, חומרים פוליאוריטנים ועוד. חשוב לעשות סקר שוק ולוודא שהקבלן הוא אוטם מורשה אשר נותן אחריות על עבודתו.
צריך להקדיש חשיבות רבה לתהליך בחירת קבלן איטום תוך וידוא מספר פרטים ראשוניים: אוטם מורשה, אחראי ונותן זמני עבודה (מתחילת העבודה ועד סיומה). יחד עם זאת, הקפידו לקבל את חתימתו של קבלן האיטום ותעודת אחריות על ביצוע העבודה!
ניווט במאמר