שלוש סיבות לבצע פתיחת סתימות בביוב

כולנו חווינו את זה, המים עולים במעלה הכיור, האסלה או המקלחת וריחם אינו כה נעים. זהו סימן שהביוב שלנו נסתם. רז ביובית מציעים שירותי אינסטלציה ופתיחת סתימות במהירות, בקלות ובנוחות ובמחירים משתלמים במיוחד באמצעות משאית ביובית המתאימה לתשתיות עירוניות, לבתים פרטיים, למוסדות ומפעלים וגם לחניונים.

 

רז ביובית

תושבי המרכז, השפלה והשרון כבר יודעים. אם הביוב נסתם, רק רז ביובית. הביובית הינה משאית הנושאת משאבה עוצמתית המסוגלת לשאוב מי הצפה או ביוב ובנוסף גם בורות שומן, בריכות שחיה ומאגרים. בנוסף, הביובית יכולה לייצר סילון מים חזק במיוחד כדי לשטוף את פנים הצינורות לצורך פתיחת סתימות ביוב ולסלק ממנו שורשים סבוכים, פסולת, שומן ועוד שגרמו לסתימה. הביובית של רז מותאמת גם לכניסה לחניונים.

 

פתרון אמיתי לבעיית הסתימה

אנשים רבים חוששים מהטרחה הרבה הכרוכה בפתיחת סתימה בצינור ושחלילה יאלצו לשאת בעלויות גבוהות ולכן דוחים את הטיפול בסתימה או מנסים לפתור אותה באמצעים ביתיים שאולי מאפשרים להם הקלה זמנית, אבל לא באמת פותרים את הבעיה. הכירו את ביובית פתיחת סתימות של רז ביובית. המחירים המשתלמים והשווים לכל כיס, השירות האדיב, המהירות והיעילות יעניקו לכם פתרון אמיתי שיסלק את גורמי הסתימה אחת ולתמיד. מומלץ להזמין ביובית אחת לשנה כדי לבצע שטיפת הצינור בסילון מים עוצמתי כדי להמנע מסתימות.

 

שלוש סיבות לבצע פתיחת סתימות ביוב

אז מדוע בעצם מומלץ להזמין ביובית ולפתוח את הסתימה אחת ולתמיד? להלן שלוש סיבות שיוכיחו לכם מעל לכל ספק שאין טעם לנסות ולהתעלם מן הבעיה או להסתפק בפתרונות זמניים:

  1. 1. מי ביוב הינם סכנה תברואתית – מי ביוב אשר מצטברים כתוצאה מסתימה בצינור הינם מסוכנים לבריאות, תוכלו להשיג נקיון אמיתי והיגיינה נאותה במטבח ובאמבט רק באמצעים מקצועיים.
  2. צינור סתום לאורך זמן עלול להתפוצץ – הלחץ של המים אשר אין להם לאן להשתחרר עשויים לגרום לסדקים ופיצוצים בצינור, בעיקר באיזור החיבורים.
  3. ככל שתתנו לזמן לעבור ותציעו רק פתרונות זמניים, הבעיה תחמיר – שורשים, פסולת, שאריות בטון, שומן, כל אלו לא הולכים לשום מקום אם לא תסלקו אותם באמצעות סילון מים עוצמתי. פתרונות זמניים לא באמת פותרים את הבעיה.

 

כיצד רז ביובית פותחים סתימות?

ניתן לפתוח סתימות, גם קשות, באמצעות שתי דרכים עיקריות:

  • שאיבה: יתרון השאיבה הוא בכך שהפסולת מסולקת מן הצינור לצמיתות ואינה יכולה לשוב ולסתום אותו.
  • דחיפה באמצעות סילון מים: כשהפסולת דבוקה חזק לדפנות הצינור, לדוגמא, בטון שנשפך לתוכו, שטיפה באמצעות סילון תוכל להסירו ולדחוף אותו במעלה הצינור בחתיכות קטנטנות שכבר לא יוכלו להוות בעיה.

 

לסיכום

רז ביובית מעניקים שירות לכל איזור גוש דן, השפלה והשרון. הביובית יכולה לסייע בכל מקרה של סתימת צינור או הצפה.

פקק