כל שירותי תיקון והתקנת הגגות במקום אחד!

תיקון ותחזוקה של גגות הן עבודות מורכבות שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו זקוקים לבצע אותן. בין אם מדובר על החלפת גג ישן, תיקונים קטנים בגג חדש או אפילו הכנה של תשתית לגג רעפים, יש צורך לבחור איש מקצוע שיעשה עבורנו את העבודות הללו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה שירותים בתחום הגגות שתוכלו לקבל במקום אחד.

 

תיקון גגות

הגג של הבית שלנו הוא אחד החלקים הכי חשובים בבית. גג איכותי מונע חדירה של מים, לחות ושומר על הבית שלנו בתור מרחב בטוח. גם אם בהית שלכם בנוי בצורה טובה, במקרים רבים הגג לא מתוחזק כראוי דבר שגורם לבעיות שונות שמתרחשות בו. בנוסף, אם הבית שלכם ישן יכול להיות שכדאי לבצע שיפוץ מסוים בגג. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרויות השונות שעומדות לפניכם.

חשוב להבין שלפני שאתם פונים לקבל שירות בתחום הגגות, יש לקחת איש מקצוע מנוסה שיעשה עבורכם את העבודה. https://uproof.co.il. עולם הגגות הוא עולם מורכב, וחשוב שמי שנותן לכם שירות בתחום יכיר אותו היטב.

 

שלד לגגות רעפים

אם מסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחליף את הגג שלכם לגג רעפים, חשוב להבין שגג רעפים לא מגיע על גבי תקרה רגילה. בכל גג רעפים יש צורך להכין תשתית איכותית שעליה מתקינים את הרעפים. לגג רעפים יש הרבה מאוד יתרונות, בין השאר בהקשר של מניעת נזילות וחדירת מים. אז אם אתם רוצים גג רעפים, קודם כל כדאי לכם להקים לו שלד איכותי.

 

תיקון בעיות איטום

במדינת ישראל הרבה מאוד בתים סובלים מבעיות איטום. הבעיות הללו נמצאות גם בבתים חדשים שנבנו לא מזמן אבל האיטום לא נעשה בהם בצורה הנכונה. את הטיפול בבעיות איטום יש להקדים ולבצע כבר בעונת הקיץ, כיון שברגע שהחל החורף אי אפשר לטפל בבעיות הללו בצורה טובה. לעיתים יש צורך לבצע עבודת תשתית יסודית על הגג כדי לפתור את בעיות האיטום.

תיקון בעיות איטום

פינוי אסבסט

במשך שנים רבות האסבסט היה החומר המרכזי שממנו נבנו גגות בישראל. עד היום ניתן לראות שרידים רבים לגגות הללו, בעיקר במקומות שלא עברו התחדשות. עם זאת, המחקר המדעי גילה שהאסבסט הוא חומר מסוכן, ולכן אם הגג שלכם עשוי ממנו עליכם לפנות אותו בהקדם. פינוי של פסולת אסבסט מעל כמות מסוימת צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע ולא באופן פרטי.

 

לסיכום

תחום הגגות הוא חלק בלתי נפרד בעולם הבנייה, והוא מכיל שירותים רבים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם. בין אם מדובר על תיקום של נזילות בגג, התקנה של תשתית עבור גג רעפים חדש או אפילו פינוי של פסולת אסבסט, חשוב שמי שנותן לכם שירות יהיה מקצוען בתחום הגגות. זה מה שיבטיח לכם שהגג של הבית שלכם באמת ישמור על הבית.

איש תחזוקה