שיפוץ בגג הבית – למה חובה לקנות אחרי

אם עשיתם לאחרונה שיפוץ בבית ובעיקר בגג שלכם, בוודאי הצטבר לכם לא מעט לכלוך לאחר השיפוץ. תמיד מומלץ וחשוב לנקות את הבית לאחר שיפוץ, לא משנה איזה חלק בבית הוא חלק המשופץ, אך בגג, צריך לשים אפילו יותר דגש. בדרך כלל משתמשים בחומרים שקשים לניקוי, כמו למשל רובה, לאחר בנייה ושיפוצים. למה כל כך חשוב לנקות לאחר מכן? ואיך עושים זאת?

 

שיפוצים וניקיונות

אחרי שיפוץ, יש לא מעט עבודה עד שתוכלו לנהל שגרת חיים נורמלית ונעימה בבית שלכם. לרוב, יהיה אבק, כתמי צבע, כתמי רובה באזורים שונים בבית שלכם. בין אם מדובר על שיפוץ שברובו היה בקירות, או על הרצפה שלכם.

אם עשיתם ריצוף חדש, סביר להניח שיהיה עליו לא מעט לכלוך, ואת הלכלוך הזה יש להסיר בצורה יעילה ונכונה. לכלוך על ריצוף חדש הוא לכלוך מהרובה ורובה הוא אחד מהחומרים הקשים ביותר שנותרים בשטח לאחר ביצוע השיפוץ, ומאוד חשוב לבצע ניקיון לאחר שיפוץ.

 

לכלוך קשה וניקיון יסודי

רובה למעשה הוא אחד החומרים הקשים ביותר שנותרים שבטח לאחר ביצוע של שיפוץ או של בנייה. בגלל שהחומר קשה, הוא איכותי מאוד עבור איטום רצפות או אריחי קרמיקה. הוא אחראי על איטום מפני מים שיחדרו אליו מתחת לרצפות, דבר שעלול לגרום לרצפות לזוז ממקומם.

אריחים יכולים להתרומם וכל ההשקעה של השיפוץ שלכם עלול ״ללכת לפח״. אומנם רובה מעולה לאיטום, אך הסרתה היא אתגר ונאלץ להתמודד איתה. אך חשוב מאוד להסיר אותה בזמן המתאים ויחסית במהרה, כי לאחר מכן יהיה הרבה יותר קשה לנקות אותה, לכן מאוד חשוב לבצע ניקיון אחרי בנייה.

 

ניקיון לבד לאחר שיפוץ

שיפוץ משאיר אחריו הרבה מאוד עבודה. יש המון ארגונים שוטפים של הבית, מלבד עבודות הניקיון, כמו לדאוג לילדים, לדאוג לכריך לבית הספר שלהם וגם לנסות לעבוד בין לבין. עבודת ניקיון לאחר שיפוץ, בוודאי כאשר מדובר על חומר כל-כך חזק כמו רובה, עלול להיות מאוד קשה וכמעט בלתי אפשרי עבור אנשים שאינם עוסקים בעבודת ניקיון להחזיר את הבית לקדמותו.

יש מקרים שלאחר שיפוץ יהיו שאריות של בטון, טיח ואולי גם של צבע. יתכן וגם החלונות והתריסים שלכם יהיו חייבים ניקיון יסודי ולמעשה, הבית שלכם וכמובן הגג, יזדקק לשיקום רציני. לכן, מומלץ דווקא להשכיר את שירותיהם של חברת ניקיון שמבצעות ניקוי יסודי לאחר שיפוץ ויוכלו להפוך את הבית שלכם לנעים למגורים.

 

לסיכום

לכלוך לאחר שיפוץ של הבית, בדגש למקום כמו גג, שמצריך שיפוץ עם חומרים קשים שאוטמים את כניסת המים לבית, עלול להיות מסובך ומורכב מאוד לניקוי. לרוב האנשים, יש עבודה, משפחה ואילוצים אחרים שהם נאלצים להתמודד איתם מלבד ניקיון ושיפוץ הבית. ההמלצה שלנו היא להשכיר חברת ניקיון שיכולה להתמודד מול כל עבודת ניקיון שתצטרכו.

שיפוץ גגות