4 שימושים לבטון בעיצוב הבית

את המשפט המפורסם, " אין כמו הבית", כל אחד מכיר.

זאת, מכיוון שכל אדם, גם הנודדים מבינינו, צריכים מקום שירגיש, כמו בית.

כל אדם, זקוק למקום המפלט שלו, בו הוא מרגיש בנוח להיות עצמו, להוריד מסכות ובגדים, ולנוח.

עם זאת, טענות רבות של אנשים לאחרונה, טוענות כי אדם לא זקוק לארבע קירות, על מנת להרגיש בבית.

אם כך, לגור ברחוב מרגיש לכל אדם טבעי, לא? לא.

כל אחד צריך בית. מה הדרך הטובה ביותר להפוך סתם חלל, לבית החלומות שלכם? לעצב אותו כמו שאתם אוהבים.

המשיכו לקרוא, וגלו כיצד ניתן לעצב את הבית עם בטון, ולא להוציא את כל הכסף.

 

בטון, מאז ומתמיד

חומר הגלם הנ"ל, הוא חומר גלם פופולרי ביותר, בו משתמשים שנים רבות, לבניית בתים ובניינים. עם זאת, חומר גלם זה מוכר רק בתחום הבניה, אך לאחרונה נכנס טרנד הבטון, ממש אל עיצוב הבית. אף על פי, שבטון נחשב אחד החומרים, המשומשים ביותר לבניה, רבים איננו יודעים ממה הוא עשוי, ומה בכלל הוא מכיל בתוכו. חומר הבטון, מיוצר בבית חרושת מיוחדים, ומכיל בתוכו בעיקר צמנט. בנוסף, מרכיבים את הבטון גם חצץ, חול, ואפר פחם.

 

עיצוב ובטון, מה הקשר בין השניים

כיום, תוכלו לעצב את אזור החצר, עם שלל פסלים וכן גם מוצרי בטון, אשר מיוצרים במפעלים שונים בארץ, המתמחים בפיסול, ועיצוב בבטון. ואם בחצר עסקינן, כיום שימוש נפוץ מאוד בבטון, הוא בניית בריכות שחייה מובנות, אשר לרוב נבנות מבטון. את הבריכות מעצבים לפי צורת הבית, השטח הנתון, וכמובן רצון הלקוח. לאחר בניית הבריכה, מצפים את הבטון בחומר שישמור עליו מפני הגשם, ומזג האוויר החורפי, שכן בריכות שחייה מסוג זה, הן תמידיות.

 

עיצוב אזור החצר

בטון, הינו חומר חזק ביותר, איתו ניתן לבנות דברים רבים. אחד מהשימושים, אותם ניתן לעשות בבטון, הינו בניית גן משחקים בחצר. לא רבים יודעים, אך כל המתקנים, אשר נמצאים בגני משחקים ציבוריים וביתיים, ומצופים בצמיגים, עשויים מבפנים מבטון. גני משחקים פרטיים, יכללו בדרך כלל מספר נדנדות, ומגלשה. כמובן, עיצוב חצר זה, ידרוש מכם עבודה של מקצוענים, אשר יבנו ויתקינו לכם את המתקנים השונים בחצר, שכן בנייתם לבד, הינה בלתי אפשרית. אך בעזרת העסקת אנשי מקצוע, תוכלו לקבל בתוך מספר ימים, חצר משופצת ומלאה בבטון, ואפילו לא תראו סימן לכך!

 

עיצוב פנים בעזרת בטון

שימוש נפוץ בבטון, ניתן לראות בתוך בתים בעליי קמין, אשר נועד להיות, גוף חימום בחורף. בישראל, קיימים בתים מעטים בעיצוב זה, ודבר זה נפוץ יותר, באזור ארצות הברית. אך, השימוש הכי מקורי שנראה, הינו שולחנות וכסאות מבטון, אשר יוצרים יחד פינות אכילה וישיבה ביתיות, אורבניות, מדהימות, ומיוחדות.

 

מדרגות