2 שיטות לאיטום גגות שלא הכרתם

איטום גגות הינו הליך שצריך להיעשות באופן מקצועי ביותר בהתאם לשיטות מוכרות בתחום. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הליך האיטום על הצד הטוב ביותר, יצאנו לבדוק מהן השיטות שלא הכרתם עד כה בתחום זה ואתם פשוט חייבים להכיר. אתם מוזמנים להישאר אתנו, לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולצאת מומחים בנושא.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שגילינו ששיטת האיטום שבוצעה על הגג של המשרד שלנו הייתה לא מקצועית בעליל. שכן, כמה חודשים לאחר שהאיטום בוצע, גילינו שיש נזילה מהגג שיוצאת מכמה מוקדים שונים. נזילה זו פגעה באורח קשה בציוד המשרדי שלנו והביאה לסגירה של המשרד למשך שעות ארוכות. כדי שאתם תוכלו להימנע מאי נעימות שכזו, החלטנו לכתוב את המדריך המקיף שיציג בפניכם את 2 השיטות לאיטום גגות שלא הכרתם.

 

תכירו את שיטת איטום הגגות ה – 1 שלא הכרתם: השיטה של טכנופלקס

חברת טכנופלקס הגיעה אל המשרדים שלנו וביצעה איטום איכותי שמחזיק עד רגעים אלו ממש. בזמן שמשרדים אחרים סובלים מנזילות, אנחנו יושבים במשרד חמים, נעים ונטול טפטופים. פשוט בגלל שבחרנו קבלן איטום מוסמך שיודע את העבודה. כששאלנו את אנשי המקצוע של טכנופלקס איך הם עושים זאת, הם אמרו שמדובר בשיטה סודית ומקצועית שמותאמת לכל מקרה לגופו. עוד נאמר לנו כי השיטה שלהם נעשית תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו ממליצים בחום על שיטה זו, פשוט כי גילינו מקרוב שהיא מועילה ביותר.

 

תכירו את שיטת איטום הגגות ה – 2 שלא הכרתם: איטום באמצעות זיפות

שיטת הזיפות ידועה בקרב מי שמכירים את התחום באופן מעמיק בעיקר. היא נחשבת לשיטה מיושנת יחסית שנדחקת הצידה. למרות זאת, עדיין יש מי שבוחרים ליישם אותה בגלל שהיא נמצאת כאמינה. אפשר ליישם אותה על גגות עם זיפות ישן שכבר קיים או על גגות חדשים. הנה כמה יתרונות שאתם צרכים להכיר על שיטה זו:

  • הזפת מחלחלת דרך חריצים כך שהיא יוצרת שכבה אטומה במיוחד
  • השיטה נוחה ליישום (על ידי בעלי מקצוע כמובן)

 

בחירה נכונה בחברה מקצועית לאיטום גגות

כעת, כשיש לכם את 2 השיטות המקצועיות לאיטום גגות, אתם צריכים לדעת כי עליכם לבחור בחברה מקצועית לאיטום גגות. כזו שתעניק לכם שירות טוב ותאפשר לכם ליהנות מחורף חם ונטול נזילות. בחירה שכזו יכולה לבוא לידי ביטוי אך ורק לאחר שתקראו חוות דעת שונות שנכתבו ברשת על חברה שקראתם עליה או שמעתם עליה ממכרים. את חוות הדעת הללו תוכלו לקרוא בקלות בלשונית הביקורות של גוגל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 השיטות לאיטום גגות שלא הכרתם. אנחנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו בחברה איכותית שתבצע את השיטה המתאימה ביותר עבורכם.

בית