פיצוצי צנרת בגג – איך מטפלים בזה בצורה נכונה

נזקי מזג אוויר גורמים לא פעם לפיצוצי צנרת בגג. סביר להניח שנתקלתם לא פעם במצב שבו אתם עוברים ברחוב ורואים מים שזורמים בכמויות גדולות מהמרזבים. המים הללו לא זורמים בעקבות שטיפת רצפה של אחד מדיירי הבניין, אלא, ברוב המקרים, מדובר בפיצוץ של צנרת על הגג. אם נתקלתם במצב שכזה, כדאי שתדעו איך מטפלים בסיטואציה באופן הנכון.

 

רקע לגבי איסוף המידע בנושא

כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע המדויק ביותר בנושא, פנינו אל השכנים שלנו שחוו לא מזמן מצב שכזה. לדבריהם, הפיצוץ אירע בעקבות קיפאון של מים בתוך הצנרת בגלל טמפרטורה נמוכה ששררה בחוץ. אנו מוכרחים לציין שהיינו עדים למקרה וראינו את השכנים שלנו מתפעלים את התקלה הזו באופן השקול והרגוע ביותר. נדמה היה לנו שיש להם ניסיון רב בתחום, אך הם אמרו שזו הפעם הראשונה שהם חוו מצב שכזה, פשוט יצא להם במקרה לקרוא מדריך שעוסק בנושא. כדי שגם אתם תוכלו לנהוג באופן שכזה, אתם צריכים לקרוא באופן מעמיק את המדריך הנוכחי.

 

איך מטפלים בפיצוצי צנרת בגג? השלב הראשון

השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך תיקון פיצוצי צנרת בגג הוא סגירת הברז הראשי. כל דקה שאתם מבזבזים על קריאה של המדריך עולה לכם ביוקר. שכן, המים ממשיכים לזרום. לכן, אנחנו מציעים לכם להשאיר את המכשיר הנייד במקומו ולגשת לחפש את שעון המים שלכם. לאחר שתמצאו אותו, תסגרו אותו היטב. אם אינכם יודעים היכן שעון המים נמצא, אתם יכולים לבצע את אחת או יותר מהפעולות הבאות:

  1. צרו קשר עם השכנים ותשאלו מי יודע
  2. אם אתם גרים בשכירות בדירה – תשאלו את בעל הבית
  3. צרו קשר עם חברת המים

לאחר שתמצאו את השעון ותסגרו אותו היטב, אתם צריכים לעבור אל השלב הבא – יצירת קשר עם בעל מקצוע שיבצע עבורכם הליך של איתור נזילות מקצועי.

 

איך מטפלים בפיצוצי צנרת בגג? השלב השני

בשלב זה צפוי להגיע אליכם בעל מקצוע שבקיא בכל תחום הנזילות. בעל המקצוע יגיע כדי לבדוק מה הייתה הסיבה לפיצוץ הצנרת בגג. אם הדבר אירע ביום חם, סביר להניח שאין מדובר בסיבה זהה לזו שהייתה לשכנים שלנו. חשוב מאוד שתבדקו שאתם בוחרים בבעל מקצוע אמין ובעל ניסיון. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שהוא יטפל בתקלה באופן הטוב ביותר, כדי שלא תצטרכו לחוות אותה בשנית.

 

המלצה חשובה רגע לפני סיום

אנו רוצים להמליץ לכם לבדוק פרטים אודות בעל המקצוע הנבחר באמצעות חיפוש חוות דעת שנכתבו אודותיו ברשתות החברתיות או בגוגל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם באמת נמצאים בידיים טובות. בעל מקצוע טוב יסביר לכם בדיוק מה הוא עושה ויסביר לכם כיצד עליכם להתנהל כדי למנוע את הפיצוץ הבא. מאחלים לכם הצלחה ולהתראות.

כלי עבודה