עם איזה חומר אוטמים קירות חיצוניים?

חיפוי קירות חיצוני מחזק את מערכת הקירות, מספק בסיס מסמר לציפוי ונותן שכבת הגנה מפני אלמנטים חיצוניים. כיסוי הקיר החיצוני הוא מבני או לא מבני. מעטפת קירות חיצונית מבנית קושרת את החתכים יחד, מה שהופך את הקירות לעמידים בפני פיתול וכיפוף. עם זאת, רוב כיסויי הקירות החיצוניים המבניים חסרים ערך בידוד.

ציפוי קיר חיצוני שאינו מבני עובד עם מעטפת הבניין כדי לספק בידוד נוסף. כיסוי קיר חיצוני שאינו מבני מונע גם חדירת מים או רוח, ובמקרים מסוימים הוא פועל כמחסום. קיימות מספר אפשרויות לכיסוי קירות חיצוניים מבניים ולא מבניים הזמינות למבנים ביתיים ומסחריים.

 

אפשרויות כיסוי קירות חיצוניים מבניים

אטימת קירות חיצוניים מעניקה לבית או מבנה מסחרי שלמות וקשיחות. האטימה מספקת משטח ליישום חומרים, כמו חיפויים, ומסייע בהגנה על המבנה מפני גשם, שלג, רוח וכו'. חמש אפשרויות נפוצות של מעטפת חיצונית מבנית כוללות על בסיס עץ, גבס, מחצלת זכוכית, לוח בטון, לוחות מתכת ועוד.

איטום קירות חיצוניים

איטום על בסיס עץ

מעטפת דיקט עשויה מיריעות עץ שלמות המוצלבות, המעניקות ללוחות חוזק וקשיחות. זה עוזר להתרחבות והתכווצות. עם זאת, לבוד עלולים להיות נקודות חלשות, שעלולות לגרום לחללים הליבה בלוחות

 

איטום על בסיס האבן השלישית

חברת האבן השלישית מבצעת אטימת הקירות החיצוניים של מבנים מסוגים שונים. צוך כדי שימוש בפטנט של האבן השלישית שעוזרת למזער את הוצאות האיטום, ולספק לכם עבודה איכותית יותר.

עם קירות חיצוניים שיהיו אטומים למשך זמן רב יותר מכל שיטת איטום הזמינה כיום בשוק. כל זאת תוך כדי מחשבה על פתרונות ברי קיימא ידידותיים לאדם ולסביבה שיאפשרו לכם ליהנות מאיטום ברמה הגבוה ביותר בענף.

 

איטום עם אבן בטום רגילה

איטום עם אבן בטון רגילה עדיין נחשבת לפופולארית בישראל, אך היא במגמת ירידה בשל החסרונות הברורים שלה אל מול השיטה של איטום באמצעות האבן השלישית.

איטום קירות חיצוניים

החומרים הפופולאריים ביותר לאיטום קירות חיצוניים

החומרים הפופולאריים ביותר בשוק הבנייה הישראלי לאיטום קירות חיצוניים הינם בעיקר :
– אבני בטון
– איטם עץ
– איטם מתכת
– איטום באמצעות מערכת תעלות
– איטום קירות חיצוניים עם האבן השלישית

כל אלו מספקים יתרונות שונים אך חלקם עולים יותר, יחזיקו פחות זמן או פשוט לא יבצעו את פעולת האיטום באופן הנדרש. על כן מומלץ לפנות לשיטות המתקדמות והיעילות ביותר, בליווי שימוש בחומרים ברי קיימא.

 

האבן השלישית – הכתובת שלכם לאיטום קירות חיצוניים

החיפוש שלכם תם, עם המומחים של האבן השלישית גם אתם תוכלו לבצע איטום קירות חיצוניים, על הצד הטוב ביותר. באופן שישביח את ערך הנכס ויספק לכם את ההגנה והביטחון הדרושים ליהנות מהנכס לעוד שנים רבות. כל זאת תוך כדי ליווי בכל שלב של הפרויקט ותחזוקה לפי הצורך לאחר סיום הפרויקט.

איטום קירות חיצוניים