מפיץ ריח לעליית גג – למה זה חשוב

מכירים את הריח הלא נעים שיש בדרך כלל בעליות גג? אותו ריח טחוב, מלא בלחות ודברים ישנים, שתמיד חודר לכל דבר, אותו אנו שומרים שם. פחות נעים בלשון המעטה.

אז מה עושים? אפשר להיפטר ממנו? כיצד?  את התשובות לשאלות הללו ודברים נוספים, תמצאו בכתבה הבאה.

כאמור, לעליות גג יש נטייה לצבור ולאגור המון לחות, שכן המקום לא אטום, בצורה שבה שאר הבית אטום. אותה לחות יוצרת בסופו של דבר ניחוח פחות נעים, שבתוספת חוסר אוורור והאבק שמצטברים, חודרים לכל הדברים שאנחנו מבקשים לאחסן בעליית גג.                                                                                                  מכירים את זה שכמעט ולא ניתן להיפטר מהריח הזה גם אחרי אוורור, כביסות ושאר פעולות אפשריות? אז מה הפתרון? מפיץ ריח. כן כן, מפיץ ריח הישן והמוכר, רק בגרסה מעט משודרגת יותר (שעליה נפרט בהמשך), היא הפתרון המושלם לבעיה המדוברת.

 

 מפיץ ריח – הפעולה

כיצד המנגנון פועל? כשמשם כן הם, מפיצים ריח. הכוונה, שהם לא גורמים לזה שהניחוח הישן ייעלם אלא מנטרלים אותו על ידי הכנסת ניחוח חדש, שמשתלט על הניחוח הקיים ומסווה אותו מבחינת חוש הריח שלנו. כך בעצם, אנחנו מפסיקים לשים לב לריח הקודם ומתמקדים, במקומו, בניחוח החדש, העוצמתי והמורגש יותר.

 

 מפיץ ריח – הניחוחות

כמובן שניתן לרכוש מפיצי ריח ביתיים פשוטים, שנמכרים ברשתות הפארם וחנויות טואלטיקה למיניהן. מחירם יהיה נמוך והם יגיעו במספר ניחוחות סטנדרטיים. החסרון טמון בזה, שבנוסף לבחירת הניחוח שתהיה מאוד מצומצמת, גם לא יהיה מדובר בניחוחות חזקים מספיק, לנטרל את הריח הלא נעים הקיים. חשוב גם לזכור שבמקרה של מפיצי ריח כאלה, הפעולה לא תימשך זמן רב ותיחלש במהרה. עדיין מדובר בפתרון טוב בתור התחלה. אם בכל זאת רוצים להשקיע ולמצוא פתרון לטווח ארוך, כדאי לפנות לחברות שמתמחות ביצע והתאמה של מפיץ ריח, הן לטעמכם האישי והן לבעיה שאותה אתם מעוניינים לפתור.

 

 עלות ההשקעה

לרוב מפיצי ריח של חברות שמתמחות בתחום הזה, יהיו בטווח שבין 500 ל1000 ₪, אם מדובר בחללים ביתיים. עדיין, הכל תלוי בבעיה שאותה תרצו לפתור בעזרת מפיץ ריח.       חשוב לציין שמפיצי ריח של חברות מתמחות, מגיעים עם אחריות לשנה ואף יותר, משהו שמאוד כדאי מבחינת תחזוקת המכשיר ושמירתו לאורך הזמן.

 

 שורה תחתונה – זה באמת פותר את הבעיה

התשובה היא כן, זה פותר את התסמין הבולט ביותר של הבעיה – הריח. הלחות של עליות גג עדיין תישאר איתכם, שכן זה האופן שבו עליית גג בנויה. עדיין תצטרכו לדאוג לאוורור של החלל פעם בכמה זמן, בשביל למזער את הלחות שנוצרת ועדיין תצטרכו לנקות אבק. אבל הריח הלא נעים עצמו, כבר לא יהיה מורגש ובמקומו תרגישו את הניחוח הנעים, שבחרתם לחלל המדובר.

כדאי? – כן

מומלץ? – כן

 

בושם