מנעולן לפתיחת סורגים על הגג – מתי מומלץ להזמין אותו

דירות עם גג משלהן נחשבות לדירות יוקרתיות מצד אחד, אך מצד שני מצריכות גם זהירות יתירה, ולכן רבים מתקינים סורגים בכניסה לגג.

כאשר מערכת הסורגים לא נפתחת ולמעשה הגישה לגג נחסמה עבורנו, מדובר במצב לא נעים. באילו מקרים אם כן מומלץ להזמין מנעולן?

 

סורגים על הגג

שימוש בסורגים המותקנים על פי התקן המתאים, חשובה בעיקר כשיש ילדים קטנים בבית, אך לא רק. התקנתם של סורגים מאפשרת לנו להיות בטוחים כי המרחב הביתי שלנו בטוח ומוגן ולחיות חיי שגרה שקטים ורגועים.

כאשר מדובר בגג שלנו, לסורגים חשיבות יתירה, הן במניעת הגעתם של הילדים לגג ללא פיקוח והשגחה של מבוגרים והן מבחינת אבטחת הבית ושמירה מפני כניסתם של גורמים לא רצויים. אך לעיתים, מערכת הסורגים על הגג לא נפתחת לנו ואנו שוקלים להזמין מנעולן מהיר ואמין. באילו מקרים אכן מומלץ להזמין?

 

הימצאותם של ילדים בשטח הגג

לעיתים, אם בגלל חוסר ריכוז או תשומת לב שלנו, או עקב השתוללותם של הילדים בשטח הגג, מערכת הסורגים ננעלה באופן שאיננו מצליחים לפתוח אותה, בעוד שהילדים נמצאים בשטח הגג, ואנו נמצאים בשטח הפנימי של הבית.

במקרה כזה, כדאי להירגע ולא לשדר לחץ לילדים ולפנות במהירות למנעולן מהיר ואמין. כיום, הגעתו של מנעולן מקצועי ומנוסה היא לרוב עניין של פחות משעה. בזמן זה תוכלו בינתיים להרגיע את הילדים ולפקח עליהם מקרוב (עד כמה שניתן).

 

אובדן מפתח

במידה ואתם לא מוצאים את המפתח לסורגים ולאחר שחיפשתם היטב ברחבי הבית, ייתכן והמפתח נאבד ואף הגיע לידיים לא רצויות. בכדי למנוע עוגמת נפש וכניסה של גורמים לא רצויים, מומלץ לפעול במהירות להחלפת המנעול הייעודי לסורגים.

 

תיקון נעילת הסורגים

הקדמת תרופה למכה וחשיבה מקדימה היא תמיד דבר חשוב ומבורך. אמנם לא תמיד ניתן לצפות מבעוד מועד מצב של נעילת הסורגים, אך אם אתם נתקלים במנעול חורק, סיבוב מפתח לא חלק, מפתח חלוד או בלוי ושאר סימנים מקדימים שונים, מומלץ להזמין מידי פעם מנעולן מקצועי לבדוק את מערכת נעילת הסורגים. בדיקה מקדימה זו עלולה לחסוך לכם עוגמת נפש, והפתעות לא נעימות בזמנים לא נוחים, של נעילה בלתי צפויה.

כמו כן, טכנולוגיות הנעילה והפריצה תמיד משתכללות ומתקדמות ולכן רצוי שנתאים את עצמנו ואת מערכות הנעילה שלנו לטכנולוגיות החדשות. מנעולן איכותי ומקצועי תמיד יוכל לשדרג עבורכם את מערכות הנעילה השונות, כולל הסורגים על הגג, באמצעים הטכנולוגיים החדישים הקיימים בשוק.

באופן כללי, כאשר מזמינים מנעולן לעבודות פריצה או תחזוק שונות, מומלץ לוודא כי מדובר במנעולן אמין, איכותי ומהיר- בעל המלצות רבות. שכן, בסופו של דבר המנעולן מתעסק עם אפשרויות הכניסה לאיזור הכי אישי ופרטי שלכם- הבית.

 

כלי נעילה