מים מסוננים בכל יום: הכירו את מערכת המים התת כיורית

מערכות מים תת כיוריות כבשו את ישראל. בכל עיר הן קיימות ואף תוכלו למצוא קבלנים המעלים את ערך הדירות בפרויקט שלהם על ידי התקנת מערכות מים תת כיוריות בכל דירה. מערכות אלו מאפשרות הנאה ממים מסוננים, קרים או רותחים, ישירות מהברז, מבלי צורך בחימום או קירור שלהם. כולם מסכימים שמדובר בפתרון מושלם לכל בית פעיל. כאן ריכזנו עבורכם מידע על מערכות המים התת כיוריות של עדן בר. 

 

מהי מערכת מים תת כיורית?

חברת עדן בר מציעה פתרון המאפשר הנאה ממים מסוננים, חמים או קרים ישירות מהברז, מבלי צורך בהצבת מיני בר או כל מתקן אחר התופס שטח על השיש. המערכת מותקנת בארון המטבח שמתחת לכיור, היא מכילה שני מיכלים, מיכל למים קרים ומיכל למים חמים.

המים המועברים למערכת, עוברים סינון מוקפד לאחריהם הם מועברים למיכל מתאים להתאמת הטמפרטורה שלהם. כך ניתן להכין תה רותח בחורף קר, ישירות מהברז, מבלי צורך בחימום והמתנה למים חמים… תענוג!

 

איך עובדת המערכת?

מערכת המים התת כיורית מכילה מסננים, מיכלים להתאמת טמפרטורה וברז משולב למים חמים וקרים. המערכת מתחברת למערכת המים של המבנה בו היא מותקנת, כך שאין צורך באספקת מים נפרדת.

יחד עם זאת, היא מצריכה חיבור לחשמל זמין, כך שיהיה ניתן להתקין אותה בקרבה לשקע חשמל. המערכת מנטרת את הטמפרטורה של המים בכל עת כך שבכל רגע תוכלו ליהנות ממים בטמפרטורה הרצויה מבלי צורך בלחיצה חוזרת על הקומקום (אתם כנראה מכירים את זה…).

 

למי מערכת מים תת כיורית מתאימה?

מערכות מים תת כיוריות מתאימות לכל אחד המעוניין להנות מאספקת מים רותחים או קרים, ישירות מהברז. יחד עם זאת, קיים מגוון גדול של מערכות מים תת כיוריות. כאשר אתם מגיעים לבחור מערכת תת כיורית לצרכים שלכם, חשוב שתבדקו את המטרה העיקרית שלכם, כי לכל מערכת מים גודל מיכל שונה.

מערכות כאלו מותקנות במוסדות חינוך, מוסדות ציבור, חניונים, קיוסקים, בתים פרטיים, מקומות הומי אדם ועוד. מערכות אלו מאפשרות שתיית מים קרים באמצע שום מקום, ישירות מברז ברחוב.

 

למה מערכות מים תת כיוריות כל כך מבוקשות?

למערכות אלו קיימים יתרונות רבים. הראשונה שבהן היא אספקת מים מסוננים, נקיים מאבנית מצטברת או חלודה ולכלוך אחר. הסיבה השנייה המובילה היא החסכון המתקבל בשימוש במערכות מים כאלו. במקום לחמם את הקומקום שוב ושוב, המערכת מחממת את המים ושומרת על הטמפרטורה הרצויה בהתאם להגדרות שכיוונתם.

אל תשכחו להוסיף ליתרונות אלו את השילוב של ברז מעוצב בחלל המטבח, במקום מיני בר שתופס מקום על השיש… והכי חשוב, היא האספקה הלא נגמרת של מים מסוננים בכל רגע נתון. קל יותר להקפיד על שתייה מרובה כשיש מים מסוננים באופן נגיש ישירות מהברז.

מים מסוננים