השילוב הייחודי של מיומנויות של קוסם, אמן ומנטליסט

הופעות של אומני חושים וקוסמים הפכו לפופולריות מאוד בשנים האחרונות. הופעות מהסוג הזה מאפשרות לנו להיפגש עם חוויה על חושית, להיפתח לעולם שלא תמיד גלוי לעיניים שלנו, ולראות איך לפעמים התת מודע שלנו צף מעל לפני השטח. לכל אחד מהאומנים הללו יש את מה שמייחד אותו, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם איך השילוב שלהם יחד יוצר משהו חסר תקדים.

 

קוסם

האומן הראשון שעליו נדבר הוא קוסם. הקוסם משתמש בטכניקות מיוחדות, כלים מתאימים וכמובן זריזות ידיים כדי לבצע מעשים שמטעים בעיקר את חוש הראיה שלנו. הקוסם יבצע מעשה שנראה לנו ככזה שאמור להסתיים בתוצאה מסוימת אך יסתיים בתוצאה אחרת. אם אתם רוצים להבין לעומק את עולמו של הקוסם לכל המידע לחץ כאן, אבל חשוב גם להבין מהו בדיוק מנטליסט.

 

מנטליסט

מנטליסט או אומן חושים כפי שלפעמים קורים לו הוא אומן מסוג אחר. יש מי שמזהים אותו יחד עם הקוסם, אולם האמת היא שמדובר על שני דברים שונים לחלוטין. המנטליסט משתמש בטכניקות בלבד כדי לחשוף מחשבות ולהראות לנו כיצד החושים שאיתם אנחנו מגלים את העולם אינם מוחלטים כפי שאולי היינו רגילים לחשוב.

במהלך ההופעה של המנטליסט תגלו שהתת מודע שלכם יכול לעלות מעל לפני השטח, שחוש הטעם שלכם אינו מוחלט כפי שחשבתם ושאפשר גם לגרום לכם לדמיים שאתם מחזיקים חפצים או חווים תחושה מסוימת.

 

מה ההבדל בין השניים

ההבדל המרכזי בין השניים הוא הכלים. המנטליסט משתמש רק בטכניקה ואילו לקוסם יש כלים ופעולות אותן הוא מבצע מאחורי הקלעים. בחלק מההופעות של המנטליסט הוא גם יסביר לכם כיצד הוא ביצע פעולה מסוימת, אך ההסבר הזה לא יעזור למי שלא יודע איך להבחין במה שהמנטליסט כן יודע.

המנטליסט משתמש בכלים כמו שפת גוף או אינטואיציה כדי לחשוף את האמת, בעוד שהקוסם פשוט מבצע מראש הכנות שמאפשרות לו לתעתע בחוש הראייה שלכם. למרות ההבדל שיש בין השניים, השילוב ביניהם יכול להיות רעיון נהדר.

 

מה הייחודיות של השילוב ביניהם

שילוב בין קוסם לבין מנטליסט יכול לאפשר לכם לגעת בכל החושים שלכם. בעוד שהמנטליסט יעבוד בעיקר על החלק התודעתי הקוסם עובד על החלק התפיסתי. הראיה שלכם תגרום למוח לצפות למצב מסוים, אולם בזכות הטכניקה של הקוסם המציאות תהיה שונה. יחד שני האומנים הללו יוכלו להעניק לכם חוויה על חושית שתיגע בכל אחד מחמשת החושים שלכם.

 

לסיכום

מופעים של קוסמים או מנטליסטים לעיתים זוכים להיות תחת אותה קטגוריה, אולם למען האמת מדובר על שני אומנים שונים. בעוד שהקוסם משתמש בטכניקה ובכלים מיוחדים, המנטליסט דווקא הולך לכיוונים פשוטים יותר אך כאלו שמאפשרים לו לחשוף את התודעה הפנימית שלכם. הופעה שמשלבת בין השניים תוכל לעזור לכם לחוות חוויה על חושית חסרת תקדים.

כישורים של קוסם, אמן ומנטליסט