איך לבחור את מוטיב חדר האמבטיה שלכם

עיצוב חדר אמבטיה, הוא עיצוב לא פשוט ששונה לחלוטין מעיצוב שאר הבית. חדר האמבטיה צריך להיות מקום שקט עבורכם, מקום שמשדר את הרוגע, הניקיון והשלווה שמגיעים לכם בבית שלכם.

לכן, לפני בחירת הקרמיקה והצבעים, כדאי לבחור במוטיב לחדר אמבטיה, שיאפשר הרמוניה עיצובית ושלווה.

בעיצוב חדר האמבטיה, מומלץ שכל חדרי האמבטיה ייקחו חלק וישלימו זה את זה לכדי יצירה אחת.

לכן לפני הבחירות ורכישות, כדאי לחשוב על כל חלק וחלק, הן על הכיור, הארון, האמבטיה ושאר החפצים בחדר עצמו. כדי לעשות זאת בצורה הכי נכונה, לפניכם הכל על איך לבחור את מוטיב חדר האמבטיה שלכם.

 

מה הוא מוטיב לחדר האמבטיה ומדוע הוא חשוב?

עיצוב חדר האמבטיה הוא חשוב מאחר ומדובר בחדר בביתכם שהכי דורש ניקיון, שלווה והרמוניה עיצובית. לכן, מומלץ לפני הבחירה לחשוב אחר מוטיב משותף לחדר האמבטיה, שייצור את השלמות וההרמוניה בחדר, ויצליח לאחד את כל החדר והפרטים בו, לכדי יצירה אסתטית שלמה. המוטיב העיצובי יכול להיות פרחים או הדפס מסוים, שמלווה את הווילון, הכיור והאריחים בחדר, או פלטת צבעים מסוימת שמשותפת לחדר כולו. כדי ליצור את המוטיב וכדי שייגע בכל חלקי החדר, ייתכן ותידרשו לבצע צביעת כיורים או רכישות שונות שיצרו את ההרמוניה הנדרשת. חידוש אמבטיות הוא צעד חשוב גם כן במידה והאמבטיה שלכם כבר ישנה, הוא לא מדברת באותה שפה עיצובית עם שאר חדר האמבטיה.

 

למה חשוב לשים לב בעיצוב חדר האמבטיה?

בעיצוב חדר האמבטיה, חשוב לשים לב לכל רהיט וחפץ שאתם מניחים בו. מאחר ומדובר בחדר קטן, כל בחירה לא נכונה יכולה לערער את ההרמוניה בחדר וחשוב שהחפצים והרהיטים יוכו להשלים זה את זה לכדי יצירה שלמה, שלווה ונכונה עבורכם:

 

כיור וסבונייה

בחירת הכיור, הצבע והצורה שלו, צריכים להיות קשורים ולדבר באותה שפה עם שאר עיצוב חדר האמבטיה, כדי שבאמת תוכלו להשרות את אווירת השלווה וההרמוניה הנדרשות בו. במידה ובחרתם במוטיב מרכזי מסוים עבור החדר או בקו עיצובי מסוים, דאגו שגם הכיור ואף הסבונייה שנמצאת עליו, יהיו קשורים לקו העיצובי וידברו באותה שפה אסתטית עם שאר המוצרים והחפצים בחדר האמבטיה.

 

אמבטיה ווילון

האמבטיה והווילון עצמם, הם החפצים שתופסים אולי את מרבית המקום בחדר האמבטיה, והם אלה שהכי יתפסו את העין במבט הראשוני. לכן, כדי לשמור על קו נקי ושלו, שלא יתפוס יותר מדי מקום בחלל ויצליח לתקשר גם עם השאר החפצים והרהיטים הקטנים יותר בחדר כמו ארון האמבטיה והכיור.

 

ריצוף ואריחים

הריצוף והאריחים בחדר האמבטיה, עומדים לקבוע את הטון המרכזי בחלל, והם הבסיס למעשה לבחירת המוטיב והקו העיצובי עבור חדר האמבטיה. אריחים לבנים או אריחי שמנת, יצרו אווירת ניקיון ויתנו מקום לשפה העיצובים ולמוטיבים האחרים שבחרתם להכניס לעיצוב החדר. לעומת זאת האריחים יכולים להיות צבעוניים או בהדפס מסוים, וכך לקחת חלק במוטיב ובקו העיצובי ולהדגיש אותו עוד יותר.

 

מקלחון