מה עושים אם יש נזילה מהתקרה?

טפטוף של מים מהתקרה הינו תרחיש מוכר שקורה לא פעם בדירות ובתים פרטיים. מי שחוו זאת בעבר יוכלו להעיד שצריך לבצע מספר פעולות בסיסיות באופן מידי, כדי שניתן יהיה לטפל בתקלה ולמנוע נזקים נרחבים. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות בכל רגע נתון במידה והתרחיש המעיק הגיע לביתכם.

 

הדבר ה – 1: ניגשים ללוח החשמל

המים שנוזלים מהתקרה עשויים להגיע למוצרי החשמל שמחוברים לשקעים. מדובר בתרחיש שראוי להימנע ממנו, כדי למנוע התחשמלות. זה הזמן לכסות את השקעים בבית עם כיסויי פלסטיק תואמים. במידה ואין לכם שקעים כאלה, תצטרכו להוריד את הפקק שנמצא בלוח החשמל, כדי להפסיק את זרימת החשמל בבית. שימו לב, תוכלו לפנות לשכן או מכר שנמצא בקרבת מקום, במטרה לקבל עזרה בהקשר זה. אנו מציעים זאת מתוך ידיעה שיש מי שחוששים לבצע את ההליך בגפם.

הדבר ה – 1 ניגשים ללוח החשמל 

הדבר ה – 2: מבררים פרטים על מאתר נזילות מומלץ

כידוע, עליכם ליצור קשר עם מאתר נזילות שנחשב לשם דבר בתחום, כדי שזה יבצע את התיקון באופן מקצועי. נמליץ להקדיש כ – 5 דקות לחיפוש מהיר ברחבי הרשת שיאפשר לכם לקרוא חוות דעת אמינות, משום שהדבר יאפשר לכם לבחור נכון. רגע לפני שתעברו לדבר השלישי, עליכם להציל את הרהיטים שנמצאים בקרבת הנזילה. הרחיקו את הספות ושאר הרהיטים ותפזרו גיגיות ודליים בכל המקומות שבהם המים מטפטפים. לחצו כאן לדלתות פנים חדשות במידה ותגלו שהדלתות הקיימות התמלאו ברטיבות ועובש.

 

הדבר ה – 3: יוצרים קשר עם בעל המקצוע הנבחר

הגיע הזמן ליצור קשר עם מאתר נזילות מומלץ שיגיע למקום בהקדם האפשרי. שכן, המתנה ממושכת עשויה להוביל להחמרה ולנפילת חלקי טיח מהתקרה. חשוב לציין שמאתר הנזילות הנבחר עשוי לשאול אתכם שאלות שונות במהלך שיחת הטלפון, משום שאלה יאפשרו לו להבין מה הוביל לתקלה. תשתדלו לענות בקור רוח, כדי שיתאפשר לכם לבצע פעולות בסיסיות שימנעו החמרה של המצב הקיים.

הדבר ה – 3 יוצרים קשר עם בעל המקצוע הנבחר 

הדבר הרביעי: יוצרים קשר עם צבעי

הגעתם לדבר הרביעי והאחרון שתצטרכו לעשות במידה ותגלו שיש נזילה מהתקרה – יצירת קשר עם צבעי. נבקש להדגיש שהליך זה צריך להתבצע לאחר תיקון הנזילה באופן רשמי. שימו לב, מאתרי נזילות עשויים לאטום את האזור שממנו אירעה הנזילה והדבר מצריך לעיתים המתנה של מספר ימים, כדי שהחומר יתייבש לחלוטין. אם קיבלתם הנחייה שכזו, כדאי שתיאזרו בסבלנות, משום שכך תוכלו להפחית את הסיכויים להופעת קילופי צבע על גבי הקירות.

 

מילים אחרונות לסיום

נזילה מהתקרה זה לא משחק ילדים. מדובר בתרחיש שמצריך טיפול מידי מצד מומחה בתחום. מדריך זה הציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי שיאפשר להתנהל נכון מיד לאחר גילוי הנזילה. זו העת ליישם את הדברים שנאמרו לעיל לפי הסדר, כדי שתוכלו לשמור על ביתכם ובריאותם.

מה עושים אם יש נזילה מהתקרה