מה זה קבלן רשום 131?

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של הודעות מצד אנשים שעוסקים בתחום השיפוצים והבנייה. מקרה שאירע לפני כמה ימים גרם לרבים מהם להתעניין בכל הנוגע למושגים שונים שקיימים בתחום. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק את כל המושגים הנפוצים ביותר שעשויים לעניין אותם. המדריך הנוכחי (והראשון בסדרה) יתמקד בפירוש המושג "קבלן רשום 131". הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

איך הגענו אל המושג המדויק בנושא?

רגע לפני שיוצגו בפניכם כל הפרטים על קבלן רשום 131, עלינו להציג בפניכם כחלק מגילוי נאות כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. כשהבנו שיש ביקוש בידע בנושא זה, היה לנו ברור שנצטרך לפנות אל גורמים מקצועיים שעוסקים בתחום. לכן, פרסמנו סקר בקבוצות פייסבוק ופורומים שיש בהם קבלנים שעוסקים בתחום זה וביקשנו לדעת מהם מה זה קבלן רשום 131. קיבלנו המון תגובות שאפשרו לנו להבין את הנושא באופן מעמיק ולכתוב בעקבות אלה את המדריך הזה. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל המגיבים. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לעשות סדר אצל כל מי שרק רוצה להכיר את התחום מקרוב.

 

מה זה קבלן רשום 131?

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין כי מי שמוגדר כקבלן רשום 131 הוא בעצם קבלן שיפוצים שעבר בהצלחה קורס קבלן רשום 131. הקורס הזה מאפשר לאותו קבלן להיות אחראי על מגוון רחב של עבודות שמתבצעות במסגרת שיפוץ ושיקום של מבנים, כמו למשל, ריצוף, גבס, עבודות חשמל וגם אינסטלציה. התפקיד של קבלן שכזה הוא בעצם לנהל את כל אנשי המקצוע השונים שלוקחים חלק בהליך הבנייה והשיפוץ.

 

למה אנשים בוחרים להיות קבלן רשום 131?

הרבה אנשים בוחרים להיות קבלן רשום 131. זהו קבלן שנרשם בעצם בפנקס הקבלנים והוא מוכר בנושא זה. הסיבה שאנשים בוחרים בתחום זה נובעת לא פעם מהסיבות הבאות:

  1. אהבה למקצוע
  2. רצון להיות אחראי על הליכים חשובים
  3. תחושת סיפוק
  4. משכורת גבוהה

 

רוצים להיות קבלן רשום? מה עליכם לעשות?

אם קראתם את הפרטים שנכתבו לעיל ואתם רוצים להיות קבלן רשום, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. המקצוע המבוקש מושך אליו מידי תקופה אנשים רבים. ראוי לציין כי אתם צריכים להיות בעלי וותק של 5 שנים לפחות בתחום. שכן, זה מה שיאפשר לכם בסופו של דבר להיכנס אל קורס שיאפשר לכם להיות מוכרים בחוק כקבלנים רשומים. אם אין לכם את הוותק, זה הזמן להתחיל לצבור אותו. אם יש לכם את הוותק הזה, כדאי שתתחילו לברר פרטים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה זה קבלן רשום 131. אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחר המדריכים שלנו ולגלות מידע נוסף בתחום זה שתמיד רציתם לדעת, אבל פשוט לא ידעתם את מי לשאול.

פועלים