מה הן עבודות האינסטלציה הפופולריות ביותר?

ישנם אלמנטים של אינסטלציה בכל הבתים שלך – בעיקר במטבחים, חדרי אמבטיה, חדרי כביסה, חדרי רחצה ומרתפים, אך הצינורות המובילים מים לכל אחת מיחידות הקצה הללו עוברות בכל רחבי הבית שלך. דברים משתבשים בצנרת כל הזמן; אטמים מתייבשים, צינורות קופאים ונשברים, סדקי חרסינה ומנקזים מכוסים.

חלק מהעבודות הללו קטנות מספיק כדי שבעל הבית יוכל לטפל בעצמו, אך חלקן דורשות איש מקצוע מיומן שיטפל כראוי. הנה כמה מהעבודות היותר טיפוסיות שאינסטלטורים נקראים לתקן על בסיס קבוע.

 

דליפות ונזילות

נזילות, במיוחד אלו בצנרת אינסטלציה מנחושת יכולות להיות משימה קשה מאוד עבור בעל בית להתמודדות. דליפות רבות מסוג זה ידרשו החלפת חלק או אורך מלא של הצינור, זה אומר לעבוד עם ציוד כדי לשחרר את החיבורים לפני הסרת הצינור הפגום, ואז לבצע פעולות נוספות על מנת  לאטום את החיבורים לאחר שחתיכת הצינור החדשה נמצא במקומה.

תרגול זה יכול להיות מסוכן למי שאין לו ניסיון, ולעתים קרובות קשה לאינסטלאטורים מתחילים, לבצע איטום מלא במפרק הנחושת בצנרת. מה שעלול לגרום לדליפה גרועה יותר מזו שהייתה לפני תחילת העבודה.

דליפות ונזילות

שירותים

החלפת אסלות יכולה להיות עבודה מבולגנת – טבעות שעווה, גז ביוב ואנשים ללא ניסיון באינסטלציה לא נוהגים להתערבב. על מנת שאסלה תעבוד כמו שצריך יש להסיר את כל טבעת השעווה הישנה והחדשה חייבת להיות במקומה בצורה מושלמת.  לאחר מכן האסלה חייבת להתיישר כראוי על גבי הטבעת החדשה.

יש להדק את הברגים בצורה מאובטחת ואחידה ולסגור את האסלה לרצפה. אם אתה מבלבל אחד מהשלבים האלה, טבעת השעווה החדשה עלולה להיהרס ותצטרך לעשות נסיעה נוספת לחנות לחומרי בניין ולהתחיל מחדש להתחלה. החלפת אסלה היא ללא ספק עבודה שהכי כדאי להשאיר לאינסטלטור מומחה כמו mrplumber.co.il.

שירותים 

ניקוי מערכות ניקוז

אם יש לכם סתימה קטנה בכיור או באמבטיה, ייתכן שחומר כימי לניקוי ניקוז יוביל לטריק באופן זמני, אבל עבור סתימות גדולות או סתימות מוחלטות, אינסטלאטור יכול להיות הכרחי. לאינסטלטורים יש גישה לכלי ניקוי ניקוז שאין לבעלי הבית ולבעלי עסקים – יש להם שלל של ציוד שעוזר להם לפרוץ סתימות גדולות כדי להחזיר את זרימת המים לנכס שלכם.

חסימות ניקוז חמורות ודרסטיות עשויות אפילו לדרוש החלפת חלקים פגומים של צינור הניקוז. זו יכולה להיות עבודה מאוד קשה אפילו לאינסטלטור מנוסה ולעולם אין לנסות אותה על ידי מישהו ללא ניסיון.

 

ניקוז בורות שמן

ניקוז זה הוא שירות הניתן למסעדות שצריכות לאחסן ולהיפטר מהשמן המשומש שלהם. אינסטלאטורים המספקים שירות זה גם יכולים לספק שירותים נוספים למערך של מסעדה, בר או בית קפה.

 

לסיכום

לכל צרכי הצנרת שלכם אתם מוזמנים לפנות אל המקצוענים ביותר בתחום. הצוות של מיסטר אינסטלטור ידאג להגיע אליכם בזמן ולספק לכם שירות שיעזור לפתוח סתימה, לנקז, לתקן ולהחליף בצנרת.

מה הן עבודות האינסטלציה הפופולריות ביותר?