מה הופך אינסטלטור לאינסטלטור טוב?

אחד הדברים המעצבנים בחיי היום יום שלנו הם בעיות אינסטלציה בבית. למשל, לגלות נזילה זו אף פעם לא חוויה שמגיעה בזמן המתאים, ולכן נרצה לפתור אותה בהקדם האפשרי ובמקצועיות המרבית. איך נבחר את האינסטלטור המתאים? 

 

אזור מתן השירות וזמינות

כיוון שקיים בבעיות אינסטלציה אלמנט של מהירות וזריזות, כדאי להקפיד ולבחור באינסטלטור הנותן שירותים במקום מגוריכם, ובעל זמינות מהירה. למשל, אם אתם מתגוררים בפרדס חנה, העדיפו לחפש שירותי אינסטלטור פרדס חנה בגוגל, ולא לחפש באופן כללי בעלי מקצוע העוסקים באינסטלציה ויתכן שלא יהיו זמינים לתת שירות במהירות.

גם במידה והאינסטלטור הצהיר כי הוא נותן שירות במיקום הקרוב למקום מגוריכם, התקשרו ושאלו מתי הוא יוכל להגיע במועד הקרוב ביותר – ייתכן שהוא מבצע באותו יום עבודה במקום בקצה השני של העיר, ולכן ככל הנראה תעדיפו איש מקצוע אחר.

 

מקצועיות

אינסטלטור טוב הוא עניין סובייקטיבי. ישנם בעלי מקצוע המתמחים בעניינים מסוימים. למשל, ישנם אינסטלטורים המתמחים באיתור נזילות שמקורן בקיר סגור, ואינסטלטורים אחרים מקצועיים מאוד בהתקנת והנחת תשתיות אינסטלציה חדשות. לכן, לא כל אינסטלטור יתאים לכל עבודה.

בעת שיחה עם האינסטלטור, הקפידו להסביר ולתאר את הבעיה לפרטים, ואף לבקש לשלוח אליו סרטון או תמונה של הבעיה באמצעות הוואטס-אפ, כדי שיוכל להבין בדיוק מהו הטיפול הנדרש ולהעיד האם הוא יוכל לבצע את העבודה במקצועיות המקסימלית.

 

מחיר

כמובן שהאינסטלטור נדרש להיות מקצועי, זמין ועדיף שיהיה גם אדיב – אך קריטריון נוסף וחשוב במיוחד הוא המחיר. אינסטלטור אשר נהדר מכל הבחינות אך דורש מחיר יקר מאוד, הופך לאינסטלטור פחות טוב ואטרקטיבי. בקשו לקבל הצעת מחיר כבר בטלפון, כדי למנוע אי נעימות. ניתן לבקש טווח מחירים או הערכה, במידה ובעל המקצוע מתקשה לתת מחיר מדויק מבלי לבקר במקום העבודה.

כמו כן, תוכלו לבדוק ביקורות על האינסטלטור הספציפי באמצעות הזנת שמו במנוע החיפוש באינטרנט. כך תוכלו לגלות האם אנשים אחרים חשבו שהוא מתמחר באופן מוגזם את עבודתו ולהבין האם נותן השירות הספציפי הזה מתאים עבור הצרכים שלכם.

 

תעודת מקצוע

עניין נוסף ההופך אינסטלטור לבעל מקצוע מעולה, הוא עצם היותו מחזיק בתעודת קבלן שיפוצים. ככלל, על מנת להעניק שירותי אינסטלציה אין צורך להחזיק בתעודה, אולם במידה ודרושה לכם עבודה גדולה ומסובכת בעלת השפעה כבירה על  הבית, עדיף לבחור באינסטלטור מקצועי המחזיק בתעודת הכשרה מיוחדת אשר מעידה על הכשרתו כבעל מקצוע בעל הסמכה לביצוע עבודות ושיפוצים.

 

סיכום

בעיית אינסטלציה היא כאמור לא מקרה נעים ואף מלחיץ, ולכן כדאי להזמין את האינסטלטור הטוב ביותר על מנת לפתור אותה אחת ולתמיד, ובמהירות. הקפידו על ההמלצות הכתובות מעלה וכך תצליחו לבחור את האינסטלטור האולטימטיבי – מבלי ליפול על חובבן שעשוי לגרום יותר נזק מתועלת.

שרברב