מה הוא ייבוש תת רצפתי?

בעקבות פיצוץ בצנרת או כל סיבה אחרת, מים עלולים להיות כלואים מתחת לרצפת הדירה ולהוביל לנזק לבעלי הדירה כמו גם לבעלי הדירה התחתונה. כדי לייבש מים כאלו, בעבר היו נדרשים להרים את אריחי הריצוף. עם התפתחות הטכנולוגיה, פותחה טכנולוגיה המאפשרת ייבוש תת רצפתי ללא צורך בהרמת רצפות ושיפוץ הבית מהיסוד. אם יש לכם מים כלואים מתחת לריצוף, אתם חייבים להכיר את שיטת הייבוש התת רצפתי. כאן ריכזנו עבורכם מידע בנושא.

 

מהו ייבוש תת רצפתי?

מדובר בשיטה לייבוש מים כלואים מתחת לרצפת הבית. כאשר המים כלואים מתחת לרצפת הבית, השיטה הרווחת שהייתה נהוגה בעבר היא להרים את רצפות הבית ולייבש את המים הכלואים. אך כיום, חברת פלמבר טק קיימת והיא מומחית באיתור וייבוש תת רצפתי המאפשר ייבוש כנדרש על פי התקן, מבלי לשבור רצפות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

 

איך זה עובד?

במסגרת ייבוש תת רצפתי, נקדחים חורים ספורים בחריצים שבין אריחי הריצוף, החורים מאפשרים הגעה למים מבלי צורך בהריסת כל המרצפות. הקידוחים הם בקוטר של 50 מ"מ לכל היותר כך שהם לא תמיד מורגשים וניתן למלא אותם ברובה שתסווה אותם, למרות שהם יבוצעו במקומות לא בולטים כמו מתחת לארונות, מתחת למיטה וכדומה. באמצעות טכנולוגיה ומכשור מתקדם, הייבוש נעשה ואחוזי הלחות יורדים עד לרמת התקן.

 

למה לבחור בייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי מונע את הצורך בהרמת מרצפות ושיפוץ כל הבית. העלויות שלו נמוכות יותר מהעלויות הנלוות להרמת כל המרצפות והוא גם יותר קל ליישום. כדי להחליף מרצפות יש צורך בפינוי הדירה… לעומת זאת, כדי לייבש מים כלואים בשיטת הייבוש התת רצפתי ניתן להמשיך להתגורר בבית ברגיל, אין צורך בפינוי שלו. העבודה מבוצעת, היא אורכת פחות זמן והיא יעילה לא פחות.

 

מתי עולה הצורך בייבוש כזה?

מים כלואים עלולים להיות מכמה סיבות כמו פיצוץ בצנרת, איטום לא נכון של חדר הרחצה, מטבח לא תקין, מים עומדים במרפסת ועוד. במרבית הפעמים הבעיה תגיע מהצנרת.

כאשר יש מים כלואים מתחת לרצפות, הם יכולים לגרום לנזקים כבדים כמו עובש על הקירות, פירור יסודות של הבית, נזילה לשכנים מקומה שמתחת, אי יציבות של הריצוף ועוד. כדי להימנע ממקרים לא נעימים ונזקים כבדים, חשוב לטפל בבעיה זו מהר ככל הניתן. בעיה כזו לא ניתן להזניח.

 

לסיכום

כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי שיטת הייבוש התת רצפתי מאפשרת ייבוש של כל חלקי הבית ללא צורך בהרמת רצפות. השיטה היא שיטה מתקדמת ויש בודדים בארץ אשר יודעים לעשות אותה בצורה נכונה כראוי. חברת פלמבר טק ידועה במובילה התחום, אם אתם נזקקים לייבוש כזה, פנו אליה ותהנו. החברה מתמחה גם באיתור רטיבות וייבוש שלה בטכנולוגיה מתקדמת.

ייבוש תת רצפתי