מהן הדרכים של בעל מקצוע לאתר נזילה בבית של לקוח?

אין דבר יותר מרגיז מאשר להגיע אחרי יום עבודה ארוך ומייגע הביתה ולגלות שיש נזילת מים בבית, כאילו לא מספיק שהיום שלכם היה ארוך למדי, זה בדיוק מה שחסר לכם כעת? כדאי להבין שאין נזילת מים אחת דומה לרעותה, כאשר יש נזילת מים מאוד ברורה במקור שלה, יש אחרות סמויות יותר, שקשה לאתר אותן, מה שישפיע בהכרח על חשבונות צריכת המים שלכם. אנו מפצירים בכם לקרוא את המאמר הזה למן תחילתו ועד לסופו, ותגלו בין היתר – מהן הדרכים של בעל מקצוע לאתר נזילה בבית של לקוח?

 

כיצד תבצעו קודם כל אתם איתור נזילה בבית שלכם?

במידה ולא ממש הבחנתם בסימנים בולטים לעין של נזילת מים בבית שלכם, אבל הנכם מבחינים במד המים אשר מסתובב בבית שלכם, או שהגיעו אליכם חשבונות מים יותר מנופחים מבעבר, יתכן שאתם סובלים מבעיה של נזילת מים בבית שלכם. באפשרותכם לבחון בעצמכם את הנוכחות של נזילת המים בביתכם באמצעות סגירת המים ורישום של המיקום של חוגת מד המים, תוך כדי המתנה בת כמה שעות.

במידה והמחט שעל גבי חוגת מד המים זזה באופן ניכר בתום ההמתנה שלכם, מן הראוי שתלחצו על הקישור הזה – איתור נזילה בבית ותזמנו את אנשי המקצוע המובילים בענף שימצאו את מקור הנזילה שבבית שלכם.

 

כיצד יתחיל בעל מקצוע לאתר נזילה בבית של לקוח?

כשאתם יוצרים קשר ראשוני עם בעל מקצוע, על מנת שיאתר את המקור של הנזילה בבית שלכם, איש המקצוע יתחיל בעריכה של סיור במקום המשכן הקבוע שלכם, וזאת על מנת לבחון במידה וקיימים רמזים או סימנים לנזילת מים אפשרית.

פועלו יבוא לידי ביטוי בבדיקה של מתקנים, מתחת לכל מקורות של השקיה, כמו גם מתחת לכיורים, על מנת לשלול דליפת מים מהם. יש להניח, כי איש המקצוע יבדוק אף את מד המים בבית שלכם, על מנת שיקבל מושג כל שהוא בהיבט של כמות המים שבשימוש הממוצע שבבית שלכם.

 

איך ימשיך את פועלו בעל המקצוע באיתור של נזילות בבית של הלקוח?

במידה וכל הבדיקות שתוארו עד עתה לגילוי של מקור הנזילה בבית הלקוח באמצעות בעל המקצוע העלו חרס בידו, הוא יידרש לתור אחרי נזילת מים נסתרת בקירות או תת קרקעיות. הכלי הכי אפקטיבי לשם כך הוא ציוד מקצועי לאיתור קולות. על ידי שימוש במיקרופון ובאוזניות ייעודיות, איש המקצוע המנוסה יהיה עשוי  להקשיב לצלילי המים שזורמים מתחת לקרקע בעת שהם עוברים דרך הצינורות.

כמו כן, הוא יכול לעשות שימוש בכלי מיוחד לשם איתור צינור בחלקים הנראים שלו, על מנת להעביר אות של מכ"ם על הצינורות, שבעגה המקצועית נקרא טעינת צינורות. בתום איתור של מיקום הנזילה, איש המקצוע הוותיק יסביר לכם מה השיטה הכי מיטבית לתקן את דליפת המים, וכן למנוע כל נזקי מים לנכס שלכם.

דליפת מים