למה חשוב לנעול נעלי בטיחות בתהליך שיפוצים

האם פעם הייתם עם רגליים יחפות או שנעלתם נעליים לא איכותיות והחלקתם? או קיבלתם מכה? כנראה שזה קרה לכולם בשלב כל שהו בחיים. בתהליך שיפוצים, מקרים אלו נפוצים יותר ויותר אם לא נועלים נעלי בטיחות איכותיות. יש מגוון של סיבות לנעול נעלי בטיחות ואותם נסקור במאמר הבא. עליכם לשים לב לכל משפט ולקחת ברצינות את העניין, עזרו לנו למנוע הפציעה הבאה:

 

הסכנות בתהליך שיפוצים

בין אם מדובר על תהליך שיפוצים קצר ונקודתי או ארוך ומתמשך, בתהליך שיפוצים יש סכנות רבות. לא משנה איזה אזור משפצים, עבודת השיפוצים מורכבת משימוש בחומרים מסוכנים ופעולות של קידוח, הדבקה או צבע. כל אלו גורמים לסביבה להיות לא בטוחה. לדוגמה:

* חלקים רבים של עץ, זכוכית או פלסטיק יכולים להיות על הרצפה.
* חומרים שונים יכולים לגרום להחלקה.
* בזמן השיפוצים יש חוסר סדר בבית או במשרד ויכולים להיות מכשולים שונים שיגרמו לנפילה או פציעה. כמו כן ישנו ציוד כבד ומסוכן שיכול ליפול בעת השיפוצים.

 

מה הופך נעלי בטיחות לבטוחות?

נעלי בטיחות נועדו ויוצרו עבור פגיעות בכפות הרגליים. נעלי הבטיחות יכולות לכלול: סוליות עמידות בפני החלקה, בידוד מפני קור קיצוני, בידוד מפני חום קיצוני, עמידות גבוהה לחדירות של חומרים או נוזלים לתוך הנעל, צמצום נזקים במקרה של פגיעה הוא נפילה על הרגליים ועוד.

 

איך לבחור נעלי בטיחות?

ישנן נעלי בטיחות שונות שכל אחת מיועדת למטרה שונה. המשותף לכולן שהן צריכות להגן בבטחה על אדם הנועל אותן. כל הקריטריונים שהנעליים מכילים משתנים בין נעל לנעל. עבור שיפוצים כל נעל בטיחות איכותית תוכל לבצע את העבודה. אך מלבד שיפוצים, ניתן לרכוש נעלי בטיחות עבור ענפים ועיסוקים שונים: עבודה במעבדה או במפעל, עבודה עם חשמל, עבודה במטבח, עבודת כבאות ועוד.

 

אז למה חשוב לנעול נעלי בטיחות בתהליך שיפוצים

לאחר שהבנו מהן הסכנות בתהליך שיפוצים ומדוע נעל בטיחות היא כל כך בטיחותית, ניתן לקלות לחבר בין השניים ולהבין מדוע כל כך חשוב לנעול נעלי בטיחות בתהליך שיפוצים. בתהליך שיפוצים, בין אם אתם המשפצים העובדים או דיירי הבית – צריך להיות מודעים לסכנות האפשריות ככל האפשר ולעשות הכול על מנת למנוע אותן.

נעלי בטיחות איכותיות ועמידות הן א', ב' בתהליכי שיפוצים אך בנוסף צריך לדאוג להרחקה של גורמים מסוכנים, לעבודה מודעת וזהירה ולעבודת צוות עם העובדים השונים. כל אלו יבטיחו הגנה ובטיחות מקסימלית לעובדים ולנוכחים במקום בזמן השיפוצים.

 

לסיכום, נעלי בטיחות חשובות והכרחיות בתהליך שיפוצים

חשוב להבין כי כאשר אנחנו אומרים נעלי בטיחות, אנחנו מתכוונים לנעלי בטיחות תקינות ואיכותיות. יכול להיות שיש ברשותכם נעלי בטיחות ישנות, בלויות שכבר לא עמידות וכבר כל יתרון שלהן הפך לחיסרון. עם נעלי בטיחות בזמן תהליך השיפוצים, תוכלו להבטיח בטיחות מקסימלית והימנעות מאירועים מיותרים, כואבים ומסוכנים.

נעלי בטיחות