כמה עולה שיש לאי במטבח

אי למטבח הפך להיות כבר מזמן לפריט חיוני שהופך כל מטבח פשוט למעוצב למשעי. רבים יודעים כי שימוש באי זה מקל על הכנות ובישולים והדבר מוביל להתעניינות רבה בכל הנוגע לעלויות שלו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להעלות את המודעות בתחום. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את העלויות ומה חשוב לדעת טרם הרכישה.

 

העלות של השיש משתנה בהתאם לקריטריונים שונים

בירור קצר שערכנו בנושא גילה לנו כי אין מדובר בעלות קבועה. שכן, העלויות של השיש לאי במטבח משתנות בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. סוג השיש הנבחר
  2. גודל השיש הנבחר
  3. התמחור של החברה הנבחרת

כך שאתם צריכים להכיר תחילה את הקריטריונים הללו מקרוב, ורק לאחר מכן לבדוק אם המחיר שהוצע לכם תואם למצב בשוק. נציין בפניכם כעת פירוט מקוצר אודות העלויות השונות, כדי להקל עליכם בבחירה נכונה מבחינת העלות והאיכות.

אי מטבח

המחיר הזול ביותר של שיש לאי

נציין תחילה כי המחיר הזול ביותר של שיש  לאי שמצאנו ברחבי הרשת הוא כ – 450 ₪ למטר. מדובר בשיש שנקרא "שיש חברון" והוא נחשב לפשוט יחסית (בהשוואה לשאר סוגי השיש שיוצעו לכם בחנויות השונות). כך שאם אתם מחפשים שיש במחיר זול – זו האפשרות המתאימה עבורכם.

 

המחיר הממוצע של שיש לאי

גילינו שהמחיר הממוצע שניתן לשלם על שיש לאי צפוי לנוע בין 1,300 ₪ לבין 2,500 ₪ למטר. מדובר בעצם בשיש אבן קיסר שנחשב לאיכותי ונוח לשימוש. אם אתם בוחרים בשיש זה, כדאי שתיכנסו אל האתר של חברת פרביטל שידועה כמי שמציעה שיש איכותי במיוחד במחירים נוחים לכל כיס.

 

המחיר היקר ביותר שתשלמו על שיש לאי

שוחחנו עם כמה אנשים שרכשו שיש לאי מסוג גרניט וגילינו שהם שילמו בסביבות ה – 6,000 ₪ למטר. כן, כן, קראתם נכון. יש אנשים שמוכנים לשלם סכומים גבוהים כדי לקבל שיש איכותי ומעוצב ברמה גבוהה.

אי מטבח

טיפ לבחירה נכונה של שיש לאי

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להציע לכם טיפ לבחירה נכונה של שיש לאי. ההמלצה היא בעצם לא להסתכל רק על המחיר, אלא לבדוק גם את האיכות. שכן, מי שמשלם בזול עשוי לגלות בסופו של דבר כי הוא שילם ביוקר. אין מדובר פה בסיסמאות, אלא במידע שהגיע אלינו לאחר ששוחחנו עם מי שמצאו את עצמם במצב שכזה והבינו שהיו צריכים להתמקד יותר באיכות.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים את העלויות השונות של שיש לאי במטבח. בשלב זה נותר לכם רק לצאת ולבדוק איזה סוג של שיש מתאים לצרכים שלכם. נזכיר ונאמר כי ההמלצה שלנו ושל המומחים בתחום היא לא להתמקד בעלות, אלא באיכות. זכרו את עובדה זו והיא תקל עליכם לא רק בבחירה של שיש לאי, אלא בכל דבר אחר בחיים.

אי מטבח