כמה עולה מקלחון חדש לאמבטיה?

אם אתם שואלים כמה עולה מקלחון חדש לאמבטיה שלכם, כדאי לקחת בחשבון שבימינו ישנם מחירונים מקוונים שיכולים לעשות לכם סדר בנושא. רגע לפני התקנת מקלחון מסוגים שונים, הנה מה שצריך לדעת בנושא (כולל מחירי התקנת מקלחונים).

רגע לפני מחירי מקלחונים, חשוב להבין למה צריך אותם ומה ההיצע בשוק כולל. למקלחון יש כמה וכמה יתרונות על פני אמבטיות, אבל לעיתים יש צורך להתקין מקלחון לא מתוך בחירה, אלא מתוך מחסור במקום. בהיבט הזה של הדברים, מקלחונים מתאימים מאוד לחללי מקלחת קטנים, כאשר בין המקלחונים השונים יהיה אפשר לבחור כאלו מהסוגים הבאים:

  1. מקלחון פינתי: אלו נבנים בגודל 90X90 ועלותם היא כ-600 – 1,600 ₪.
  2. מקלחון חזית: עד אורך של 120 ס"מ, העלות תנוע בין כ-1,300 – 2,500 ₪.
  3. מקלחונים עגולים: אלו נבנים בגודל של 90X90 ועלותם היא כ-1,500 – 1,900 ₪.
  4. מקלחוני הרמוניקה: אלו נבנים עם זכוכית בעובי 6 מ"מ ועלותם היא כ-1,800 – 2,800 ₪.

 

באילו מקרים התקנת מקלחון תהיה יקרה יותר?

יש לציין, המחירים הנ"ל שהוזכרו כאן למעלה מתייחסים למקלחוני 6 מ"מ. במקרה של התקנת מקלחוני 8 מ"מ, העלויות יהיו גבוהות יותר. כמו כן, ישנם מגוון מקרים בהם אנשים מעוניינים לבנות מקלחונים מעוצבים בכל מיני חומרי גלם שונים. בתוך כך, מקלחון בהתאמה אישית תמיד יהיה יקר יותר.

רגע לפני שאתם בוחרים במקלחון שלכם, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל ואת סוג המקלחון שישמש בצורה הכי נכונה בחלל הזה. בפועל, בחירת מקלחון לא מתאים פשוט לא תהיה נוחה. למשל, במקרים בהם דלת המקלחון נפתחת באופן שמצמצם משמעותית את שטח החלל של המקלחת.

מִקלַחַת

מה המקלחון הכי זול ומה כוללת התקנתו?

המקלחון הכי זול הוא כמובן מקלחון סטנדרטי 6 מ"מ, והוא סוג המקלחון אשר ניתן להתקין בחללים מאוד קטנים. גם אם המקלחת היא מקלחת תל אביבית בגודל של 2 מטרים רבועים, ייתכן שיהיה ניתן להתקין מקלחון עם דלת הזזה.

כאשר הדלת היא מסוג "הזזה", בעצם לא צריך לדאוג לאופן שבו הדלת נפתחת והיא לא תפריע. אם מעוניינים לבנות מקלחון סטנדרטי 8 מ"מ, שזהו מקלחון יקר מ-6 מ"מ, העלויות יכולות לנוע בין כ-2500 – 3,500 ₪ ומעלה. מחיר זה בדרך כלל מתייחס למקלחון החזיתי.

 

לסיכום, הוזלת עלויות התקנת מקלחון

בסופו של יום, הוזלת עלויות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך של התקנת מקלחונים. ההמלצה היא לקבל כמה הצעות מחיר, אבל ההמלצה החשובה יותר היא לבחון את רמת הניסיון והמקצועיות של חברת ההתקנות.

בסופו של דבר, יכולת הוזלת העלויות היא עליכם בלבד, מה שאפשר לעשות בימינו באינטרנט בכמה דקות. ככה תוכלו לוודא שאתם בוחרים באנשי המקצוע הנכונים ובמחירים הנכונים לכם ביותר לכיס שלכם.

עלות ראש מקלחת