כל מה שתצטרכו לדעת על שיפוץ חדר האמבטיה

כבר עברו כמה חודשים טובים מאז שגיליתם את הסדק ההוא בבלטות בחדר האמבטיה. מאז, הוא רק הלך והעמיק. ניסיתם להתכחש ולהתעלם מהבעיה כמיטב יכולתכם. אבל בגדול, הגיע הזמן לעשות שיפוץ בחדר האמבטיה ואולי מוטב להפסיק ולהתעלם מהעניין.

אל איך עושים זאת נכון, איך בוחרים קבלן שיפוץ חדרי אמבטיה – אחד כזה שגם יעשה עבודה טובה אבל על הדרך יציע לכם שיפוץ חדר אמבטיה במחיר מעולה? הגעתם למקום הנכון ותגלו הכל במאמר שלפניכם.

 

 בחירה רצינית

על מנת לענות על השאלות הרלוונטיות בנושא שיפוץ חדרי אמבטיה, פנינו אל ערן ישראל – קבלן בניה ושיפוצים, שיודע הכל על שיפוצים ויודע אפילו קצת יותר על שיפוץ חדרי אמבטיה. "הבחירה הכי משמעותית שתעשו בתחילת דרך אל עבר חדר אמבטיה מחודש ומשופץ, זוהי בחירה בקבלן השיפוצים שלכם."

למה זה כה קריטי? מהסיבה הפשוטה, שקבלן אמין עובד עם חומרי גלם איכותיים ולא מתפשר על דברים על מנת "לעגל" פינות או לחסוך וזה בין הדברים החשובים ביותר ברגע שמדברים על שיפוץ חדרי האמבטיה.

שיפוץ חדר אמבטיה במחיר מעולה

 מה הכי חשוב בשיפוץ חדר אמבטיה?

השלב החשוב ביותר בשיפוץ חדרי אמבטיה זה שלב האיטום. לאור העובדה שמדובר בחדר בבית שרוב הזמן נמצא בתנאים של לחות ורטיבות – איטום זה המקום לדגש מיוחד בכל שיפוץ של חדרי אמבטיה. בנוסף, יש צורך לבחור את חומרי הגלם הטובים והעמידים ביותר – לא תרצו לטפל באי אילו בעיות שקשורות לחדרי האמבטיה תוך זמן קצר מרגע השיפוץ.

 

 האם יש צורך להחליף צנרת?

פרט למקרים בהם מדובר בבתים פרטיים שנבנו רק לאחרונה, ככל הנראה מדובר בצנרת שנתקשה להגדיר כחדשה. לכן, ההמלצה העיקרית היא לבדוק את איכות הצנרת בשלבים הראשונים של השיפוץ ולהבין האם יש צורך בתיקונים קטנים או שמוטב להחליף את כולה, על מנת למנוע בעיות וסיבוכים תוך זמן קצר.

שיפוץ חדר אמבטיה במחיר מעולה

 ומה עם החשמל?

איכשהו תמיד חסרות נקודות חשמל בחדר האמבטיה הביתי. לכן בטרם השיפוץ כדאי להגדיר את הצרכים שלכם לנקודות חשמל ולמספרן וכך, כבר בזמן השיפוץ יהיה ניתן להוסיף את הנקודות החסרות לכם.

 

 האם ניתן להחליף מקלחון באמבטיה או להפך?

בהחלט. להוסיף אמבט במקום שהיה בו מקלחון זה שינוי שדורש מקום פנוי. להחליף אמבטיה במקלחון זו פעולה פשוטה יותר, מה גם ניתן לבנות מקלחון בהתאמה אישית מבחינת מידות הנדרשות.

 

 ניקיון אחרי השיפוץ – על מזמיני השיפוץ?

קבלנים רבים דוגלים בשיטת עבודה זו – להשאיר לבעלי הדירה את מלאכת הניקיון. אנחנו מאמינים בהשלמת עבודה עד הסוף וניקיון הוא חלק מהשלמת העבודה.

 

 ולבסוף – כמה יקר שיפוץ חדרי אמבטיה?

הכל תלוי כמובן בגודל חדר האמבטיה שלכם אך טווח המחירים בהערכה גסה למדי יכול לנוע בין 15000 לבין 35000 ₪.

שיפוץ חדר אמבטיה במחיר מעולה