כל הזמן תופסים לכם את החנייה? הגיע הזמן לעשות לזה סוף

אנחנו בטוחים שהסיטואציה הבאה מוכרת לכם – חזרתם הביתה אחרי יום עבודה ארוך, ולמרבה הצער מצאתם כי את החנייה הפרטית שלכם תפס רכב אחר. באזורים צפופים בעלי מצוקת חניה (כמו תל אביב, ירושלים, וכדומה) בעיה זו מוכרת אף יותר. מחסומי חניה מהווים את הפתרון היעיל והזול ביותר עבור הבעיה הזאת. המשיכו לקרוא עוד בכדי ללמוד על מחסומי חניה, ומדוע הם הפתרון הטוב ביותר להגנה על החניה שלנו.

יתרונותיהם של מחסומי חניה

יתרונותיו של מחסום חניה הנם ברורים –

  1. הם קלים להתקנה, ונדרשים כלים בסיסיים ביותר עבור התקנתם.
  2. הם לא גורמים לנזק למשטח עליו הם מותקנים.
  3. הם עמידים בפני כל מזג אוויר, קיצוני ככל שהוא.
  4. מחירם זול ויעילותם מוכחת.
  5. וחשוב מכל – הם שומרים על פרטיות החניה שלכם!

כל הזמן תופסים לכם את החנייה? הגיע הזמן לעשות לזה סוף

סוגים שונים של מחסומי חניה

קיימים סוגים שונים של מחסומי חניה. מחסום חניה מסוג u מתקפל עם רגלי חיזוק הוא זול ויעילותו גבוהה. מחסום חניה נוסף הוא מחסום הגנה סולרי, שהתקנתו קלה ועובד על סוללות. קיימים סוגים נוספים של מחסומי חנייה בדמותם של שערים חשמליים על סוגיהם השונים (מחסום זרוע, מחסום אישי, שער מלא נגרר, שערי כנף, שער מתרומם, ושער מלא קונזולי).

 

בחירה של מחסום לחניה פרטית

חשוב להבין מהו הצורך שלנו, וכמה אנחנו מוכנים להשקיע. קחו בחשבון את השימוש במחסום – האם הוא יהיה בבית פרטי, בבניין, במשרד, או בבית העסק? לאחר שנענה על שאלות אלו נדע איזה מחסום הוא הנכון ביותר עבורנו.

חשבו על נוחות, יחד עם תפעול קל, יעילות, ועוד. המחסום שזוכה לפופולריות הגבוהה ביותר הוא מחסום חשמלי, שכן הוא עונה על כל הדרישות הנ"ל ותפעולו קל ביותר. בנוסף, הוא חוסך את זמן הירידה מהרכב ופתיחת המחסום עם מפתח.

 

בחירה של מחסום חניה חשמלי לחניה פרטית

בחירה של שער חשמלי לחנייה איננה פשוטה. התייעצו עם מומחים בתחום השערים החשמליים לפני שתקבלו החלטה על מנת לוודא כי השער שבחרתם אכן עונה באופן מלא על צרכיכם. אין פק כי התקנתו של שער חשמלי עדיפה על פני שערים אחרים בשל נוחות האחזקה והתפעול שלו. הקפידו לרכוש שלט ייעודי לפתיחה וסגירת השער לשם שמירה על בטיחות מקסימלית של החניה שלכם.

 

לסיכום

אחזקה של מכונית פרטית מהווה יתרון גדול בשוק העבודה ומאפשרת נוחות ואיכות חיים גבוהה. במציאות שבה כמעט לכל אחד יש מכונית פרטית (ולחלק ממשקי הבית יש אף יותר מרכב אחד) מובן מדוע יש לרכוש מחסום לחניה פרטית. שמירה על מכונית, שהנה רכוש יקר ערך, מתאפשרת הודות למחסום חניה. הצבה של מחסום חניה כמו שער חשמלי מגנה על המכונית שלכם ומורידה בצורה משמעותית את הסיכון לפריצה או גניבה.

מחסומי חניה בחניון