כיצד מתקינים ריצוף צף?

בתהליכי בנייה, התקנה של ריצוף נחשבת לאחד השלבים הכי מורכבים. הריצוף צריך להיות ישר, ויש להניח אותו בצורה מהודקת על הקרקע כדי לשמור על היציבות שלו לאורך זמן. אחת השיטות החדשות ביותר להתקנה של ריצוף נקראת ריצוף צף ויש לה יתרונות רבים. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על ריצוף צף, וכמובן מהי הדרך להתקין אותו.

 

ריצוף צף

ריצוף צף הוא שיטת ריצוף שבה אנחנו לא מניחים את הריצוף עצמו על הרצפה אלא על גבי רגליות. השיטה הזו מאפשרת לנו להתקין ריצוף שתחתיו עוברים צינורות תשתית, וגם לרצף מקומות שבהם הקרקע לא מספיק ישרה. בניגוד לריצוף רגיל שבו אנחנו צריכים ליישר את הקרקע לפני הריצוף שלה, בריצוף רגיל הרגליות הן אלו שעושות עבורנו את העבודה בהקשר הזה.

ריצוף צף

יתרונות

היתרונות של הריצוף הצף הם המהירות הרבה שבה ניתן להתקין אותו, וכמובן העובדה שאפשר להתקין אותו בלי לפרק את הריצו הישן. אם אתם רוצים לרצף מחדש את הבית שלכם ולמנוע את העבודות המורכבות שכרוכות בכך, הריצוף הצף יכול להיות פתרון נהדר. כאמור, גם במקומות שבהם ריצוף של הקרקע יכול להיות מאתגר, ריצוף צף הוא פתרון נהדר.

המקום שבו הכי מתאים לבצע ריצוף צף הוא כאשר אנחנו רוצים להתקין צינורות תשתית ולשמור על גישה חופשית אליהן. העובדה שכל יחידת ריצוף מותקנת כיחידה בפני עצמה מאפשרת לפרק יחידת ריצוף אחת בכל פעם בלי לפגוע בכל יחידות הריצוף שנמצאות מסביבה.

 

התקנה

התקנה של הריצוף מורכבת משני שלבים. השלב הראשון הוא בדיקת הקרקע והתאמה של הרגליות עליהן אנחנו הולכים להניח את הריצוף עצמו. השלב הזה הוא המורכב יותר, והוא דורש מכם דיוק רב כדי שהתוצאה הסופית תהיה ישרה לחלוטין. לאחר שהרגליות מותקנות היטב על הקרקע יש להניח את הריצוף על גביהן, תוך הקפדה על בידוד של יחידות הריצוף אחת מהשנייה. ריצוף צף

אנשי מקצוע מתאימים

התקנה של ריצוף בכלל, וריצוף צף בפרט היא אחד החלקים היותר מורכבים של שיפוץ. כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה, בכל הנוגע לריצוף אסור לכם להתפשר. גם אחרי שבחרתם חומרי גלם מתאימים, חשוב שמי שמתקין את הריצוף יבין בדיוק איך לעשות את זה, כדי שכל היתרונות של הריצוף הצף יוכלו להגיע אליכם.

 

לסיכום

ריצוף צף מאפשר לנו להתקין ריצוף חדש על גבי קרקע קיימת או במקומות שבה יש קרקע לא ישירה. הריצוף הצף מותקן על גבי רגליות, כאשר כל יחידת בריצוף עומדת בפני עצמה. במקרה של שיפוץ או צורך להגיע אל מתחת לריצוף הריצוף הזה מאפשר לנו לעשות את זה ביתר קלות. חשוב להקפיד על בחירת אנשי מקצוע נכונים להתקנה של ריצוף כזה כדי שתוכלו להנות מכל המעלות שיש לריצוף צף.

ריצוף צף