כיצד מתבצע איתור נזילות ללא הרס?

נזילות הם לא דבר חריג, והם יכולות להתרחש כתוצאה מאיטום לקוי, פגיעה בצנרת או נזקים שונים ובלתי צפויים. כדי לטפל בנזילה אנחנו חייבים להגיע אל המקור שלה, כיון שבלי זה הנזילה פשוט לא תפסיק. עם זאת, מקור הנזילה יהיה בדרך כלל חבוי, מה שהופך את האיתור שלו למשימה מורכבת. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק תעשו את זה במהירות וביעילות.

מציאת נזילות

כאשר אנחנו ניגשים למשימה של איתור נזילות אנחנו צריכים להשתמש בכלים שונים כמו גלאי קול או איתור נזילות במצלמה טרמית. החשיבות של האיתור היא בכך שרק איתו אנחנו יכולי למנוע את הנזילה הבאה, אולם לפני הכל חשוב להבין שאת האיתור לא כולם יכולים לעשות.

כיצד מתבצע איתור נזילות ללא הרס?

בחירת בעל מקצוע

גם אם המכשירים שיש לנו היום מתקדמים מאוד, חשוב לדעת שאת איתור הנזילות כדאי לבצע רק בעזרת בעל מקצוע מנוסה. הניסיון יאפשר לאיש המקצוע לאתר את הנזילה הרבה יותר מהר, וכמובן להציע לכם פתרון שבאמת יעלים את הנזילה מהבית שלכם מיד לאחר הטיפול בה.

סטופ ליק איתור נזילות מתקדם ישמחו לתת לכם שירות בכל מה שקשור לאיתור נזילות בעזרת הכלים המתקדמים ביותר. בינתיים נספר לכם על הדרכים שבהם אנחנו עושים שימוש במצלמות כדי לאתר את הנזילות שיש אצלכם בבית.

 

שימוש במצלמות מיוחדות

האפשרות הראשונה היא לקחת מצלמות מיוחדות שיכולות לראות מבעד לקירות הבית. בדיוק כמו שיש לנו רנטגן כדי לקראות דרך הגוף שלנו, כך כדי לראות מבעד לקירות הבית אנחנו יכולים לקחת מצלמה טרמית. המצלמה הזו מזהה הבדלים בין קור לחום, ומדגישה את האזורים שבהם יש שינוי טמפרטורה.

למים יש כמובן מידת חום שונה מזו של הסביבה שבה הם נמצאים, במיוחד אם הם נמצאים בתוך קיר. כל מה שנותר לעשות הוא פשוט להצמיד את המצלמה אל הקיר והיא כבר תוביל אותנו אל המקום המדויק שבו הנזילה מתחילה.

כיצד מתבצע איתור נזילות ללא הרס?

מצלמה משדרת

גילוי של נזילה בצנרת הוא אתגר לא קטן, כיון שבדרך כלל אי אפשר לדעת מה המקום המדויק שבו יש את הנזילה. הדבר הזה מוביל לכך שלפעמים צריך לפתוח את כל הצנרת רק כדי לאתר נזילה קטנה. את הבעיה הזו אפשר לפתור על ידי הכנסה של מצלמה משדרת אל תוך מערכת הצינורות, וברגע שנגלה את מקור הנזילה נוכל לגשת אליו בצורה ישירה בלי להזיק לתשתיות מסביב.

 

לסיכום

איתור נזילות לא חייב לכלול הרס של התשתיות שנמצאות סביב הנזילה. לא משנה האם הנזילה נמצאת בקירות הבית שלכם או דווקא בצנרת, בעזרת מצלמות מיוחדות ניתן לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת ולגשת ישר אליו, בלי לפגוע בשום דבר שנמצא מסביב. כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק למצוא את בעלי המקצוע הנכונים שיוכלו לתת לכם את השירות הזה.

כיצד מתבצע איתור נזילות ללא הרס?