כיצד מתבצעת פתיחת ביוב בלחץ מים?

עליית מי הביוב לתוך הכיור, האסלה או המקלחת יכולים לרמוז על סתימה בביוב. זה יכול לקרות בבית הפרטי וגם בבית העסק שלכם. הריחות ואי הנעימות הרבה צריכים לקבל מענה מיידי. חברת ביובית הכל לקו תשטוף בלחץ מים את צינורות הביוב, תפורר ותסלק את הסתימה ותחזיר את הנקיון וההיגיינה במהירות וביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

ביובית הכל לקו

חברת ביובית הכל לקו מספקת שירותי אינסטלציה וביובית לבתים פרטיים ולבתי עסקים, בין אם מדובר במקרה חירום של סתימה או הצפות ובין אם מדובר בתחזוקה שוטפת כדי להמנע מהם. ביובית הינה משאית המצויידת במשאבה רבת עוצמה המסוגלת לשאוב ביוב או מי הצפות במהירות רבה לתוך כלי קיבול גדול שנמצא עליה. ניתן להשתמש במנוע המשאבה גם כדי ליצור סילון עוצמתי של מים נקיים המנקה צינורות ביוב מהצטברות של שומן ולכלוך, שורשים שחדרו לפנים הצינור וגרמו לסתימה, שרידי בטון ועוד.

 

פתיחת סתימות בלחץ מים

בכל מקרה שבו נסתם לכם צינור הביוב, בבית או בבית העסק, או שהינכם מעוניינים לבצע עבודות תחזוקה שימנעו מצב לא נעים זה, תוכלו להזמין את חברת ביובית הכל לקו לביצוע

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה. ביצוע השטיפה בלחץ גבוה אינה אורכת זמן רב ולאחריה תחושו שיפור משמעותי בתפקוד צינורות הביוב ותחושת נקיון רבה יותר. לבתי עסק כגון מסעדות או מפעלים המשתמשים בשמנים מומלץ לבצע תחזוקת צינורות ביוב אחת לשנה כדי להמנע מסתימות.

 

למי השירות מתאים?

שירותי ביובית מתאימים לתשתיות עירוניות, לבתים פרטיים, לבתי עסק שונים וגם לחניונים מאחר וברשות חברת ביובית הכל לקו ביובית נמוכה המסוגלת להכנס לחניון. בכל מקרה של נזילות או הצפות יש לפנות ללא דיחוי לקבלת טיפול כדי שהמצב לא יחמיר ויסכן את בריאות הציבור מאחר מי ביוב הנקווים לשלוליות עלולים לזהם את מי התהום ולגרום לתחלואה.

 

מה עוד חברת ביובית הכל לקו יכולה לסייע לכם?

חברת ביובית הכל לקו יכולה לסייע לכם בכל מקרה שבהם תזדקקו לאינסטלציה פשוטה או מורכבת, נקלעתם להצפה בגלל מי גשמים או פיצוץ צינור, שורשים סבוכים חסמו את הצינור שלכם או שהוא נסתם מרוב פסולת ולכלוך. החברה מספקת שירותי שיקום פנים צנרת על מנת לחסוך כסף רב וצורך להרוס חלקים ניכרים כדי להחליף אותה כליל. חברת ביובית מספקת שירותים 24/6 למקרי חירום בכל איזור גוש דן כולל השפלה והשרון.

 

לסיכום

חברת ביובית הכל לקו מספקת שירותי אינסטלציה וביובית לבתים פרטיים ובתי עסק, תשתיות עירוניות ועוד. באמצעות משאית הביובית נוכל לבצע שטיפת פנים צינורות ביוב בלחץ מים גבוה הפותח סתימות ומאפשר זרימה חופשית של מים. כדי שהצנרת שלכם תהיה במיטבה כל העת מומלץ אחת לשנה לבצע שטיפות תחזוקה.

איש תחזוקה