כיצד דוד המים מווסת את החום?

הינה הגיעו להם ימי החורף הקרים ומה יותר כיף משוקו חם? מקלחת חמה. כשבחוץ כל-כך קר לא תרצו לצאת מהמים הרותחים שמחממים לכם את הגוף. בכדי שתוכלו להתקלח במים כאלה חמים כנראה שתצטרכו דוד מים שיווסת את החום וגרום למים החמים לזרום אצלכם במקלחת. אך האם שאלתם את עצמכם פעם איך בכלל פועל הדוד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה דוד מים בכלל?

לפני שנתחיל לדבר על טמפרטורות ניתן קצת רגע על דוד מים ולמה הוא משמש. ראשית כל, חשוב להבין מה ההבדלים בין דוד שמש לדוד חשמל. כאשר דוד שמש, כפי שניתן להבין משמו, בעצם יוצר חימום של המים באמצעות השמש החמה. כאשר על הדוד יש קולטני שמש אשר סופגים את החום של השמש ובכך מחמים את המיכל של הגוף. בעיקר רלוונטי בעונת הקיץ החמה.

לעומתו דוד חשמל נעזר באנרגיה חשמלית בכדי לחמם את המים הנמצאים בתוכו. לכן, כאשר אין שמש הדוד יכול עדיין לחמם את המים באמצעות השימוש בחשמל ובעונת החורף הקרה תוכלו להנות ממים רותחים אפילו שבחוץ קפוא.

פטנט הפקחום

איך לשמור על המים החמים?

אם עדיין אתם לא מכירים אותו, אז אתם חייבים פטנט הפקחום זה הדבר הבא. בעצם בכל דוד גם החשמלי וגם זה של השמש המים החמים יכולים להיגמר מהר לעיתים בשל העבודה שמערכת המים היא משותפת לכל הבניין. הפקחום מצליח למדוד את המערכת ובכך הוא מצליח לשמור על המים החמים בדוד האישי בכדי שלא יעבור למערכת של כל הבניין. בדרך זו תוכלו להבטיח מים חמים כל השנה

 

איך לשמור על הכסף שלכם?

מעבר לכך שהפטנט של הפקחום מצליח לשמור על הכמות של המים החמים, הוא מצליח לשמור על הכסף שלכם כיוון והוא עוזר לחסוך. הפקחום מסייע לדוד לא לעבוד סתם ובכך הוא חוסך בעלויות של החשמל. כאשר  הוא שומר על הדוד חם כשהוא לא מופעל, בנוסף הוא לא מפעיל אותו כל הזמן וכן, ככה הדוד לא מתקלקל מהר. בשלוש הפעולות הללו אתם חוסכים והרבה.

לקוחות של הפטנט מספרים כי הוא באמת חסכוני. הפקחום לפי בדיקה חוסך בעצם בכחמישים אחוזים את זמן ההפעלה של הדוד ובכך חלקיו נשמרים והוא חוסך בזמן שבו מופעל החשמל. ניתן להשתמש בו עם כל הסוגים של הדודים.

 

בסיכומו של דבר

דוד שמש או דוד חשמל שניהם חשובים בשביל מים חמים בימי הקיץ. כאשר לכל אחד היתרונות שלו, אך לפטנט ישראלי ששמו הוא פקחום יש יתרונות רבים. כאשר פטנט זה עוזר לחסוך כסף, בפעילות חסכונית של חשמל, של שחיקה של הדוד ועוד. בנוסף, הפקחום עוזר למים להישאר חמים ובכך אינם בורחים למערכת המשותפת של הבניין בו אתם מתגוררים. זהו פטנט שכדאי לכם לרכוש.

פטנט הפקחום