כבר לא רק זפת: איך אוטמים גגות?

מי שביצע בעבר הליך של איטום גגות יודע שהטיפול המוכר ביותר הוא באמצעות זפת. שכן, זהו חומר עמיד מאוד שמאפשר אטימה מלאה של הגג ומניעת חדירה של מים ממנו אל תוך הבית. בשנים האחרונות, הטכנולוגיה התפתחה והובילה לשינוי באופן האטימה. יצאנו לבדוק איך הדבר בא לידי ביטוי בפועל וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו תחילה את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים באמת על איטום של גגות, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל מי שביצעו בשנים האחרונות הליך של איטום גגות בבית שלהם ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות, כדי שנוכל לדעת אחת ולתמיד – איך אוטמים גגות?. ראוי לציין כי הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר מקיף בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות בהזדמנות זו לכל אותם אנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה.

 

כבר לא רק זפת: איך אוטמים גגות?

מתברר שבשנים האחרונות נעשה שימוש בחומר חדיש יותר להליך של איטום גגות. מדובר בחומר שיש לו יתרונות רבים והבולט שבהם הוא האסתטיקה. שכן, בניגוד לזפת, הוא לא הורס את העיצוב הכללי של הגג ולעיתים אי אפשר בכלל לדעת שהוא קיים שם.

 

תכירו את החומר המדובר – גומי גג

החומר הייחודי שעליו סופר בפסקה הקודמת נקרא גומי גג. הוא נחשב לחומר איטום הגגות המומלץ ביותר. ניתן להשתמש בו בכל סוגי הגגות, למשל:

  • גג רעפים
  • גג מרוצף
  • גג מצופה ביריעות בטון

נעשה שימוש בגומי המדובר בגלל שהוא מאפשר ליהנות בין היתר מהיתרונות הבאים:

  • מחזיק מעמד לאורך שנים רבות
  • מוריד את החום בדירה ב – 20%
  • מתחבר באופן מיטבי לאספלט
  • אוטם חדירה של מים באופן מלא

 

איך מגיעים אל אוטם גגות מומלץ?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שבעל המקצוע שיגיע אליכם לאיטום הגג יבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, עליכם לפנות אל מי שאתם יודעים שעושה שימוש בגומי גג. כדי שתוכלו לדעת שאתם פונים אל בעל המקצוע המתאים ביותר, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולשאול גולשים מיהו בעל המקצוע שהם הזמינו לאחרונה ויצאו מרוצים. אם לא תמצאו את התשובות שם, תמיד אפשר לשאול שכנים או מכרים שיסייעו לכם במציאת בעל המקצוע המתאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את העובדה שהיום לא משתמשים רק בזפת לאיטום גגות. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם פשוט למצוא בעל מקצוע מומלץ. שיהיה בהצלחה!

קולטי שמש