יש לכם בעיית נזילה בבית? כך תפעלו!

הבית הוא המקום הכי חשוב בחיים שלנו. זה המקום בו אנחנו נרגעים, נחים חיים ונהנים. זה מקום בו אנחנו מבלים עם המשפחה שלנו ואנחנו תמיד רוצים להרגיש בו נינוחים ובטוחים. אך בית גם דורש לא מעט תחזוקה גם בשגרה וגם בתקלות או בעיות מיוחדות. אחד הדברים שזקוק לתחזוקה מתמדת הוא נושא הנזילות.

נזילות יכולות לבוא מהרבה כיוונים בבית והן עלולות להתחיל בקטן ואז ללכת ולהתפתח לכדי בעיות גדולות. לכן במצב של נזילה חשוב לטפל במיידי ולהכחיד את הבעיה בהקדם. איתרתם נזילה קטנה או גדולה בבית? מה עליכם לעשות? כיצד תטפלו בבעיה בצורה הטובה והיעילה ביותר? למי כדאי לפנות? הכנו עבורכם מדריך קצר אך חשוב עם כל מה שצריך לדעת במצב של נזילות בבית. קדימה מתחילים!

 

יש לכם בעיה נזילה בבית? מה צריך לעשות? כמה דגשים חשובים!

הקדימו תרופה למכה

קודם כל חשוב לא להגיע למצב בו יש נזילה מסיבית המעידה על בעיה עמוקה יותר אלא לתפוס את הבעיה בתחילת דרכה. חשוב לעבור מדי פעם על כל המקומות החשודים בבית ולראות שהכל כשורה. למה יש לשים לב? שימו לב לאיזור המזגנים וודאו שאין נזילות שם. בדקו את המקרר ואת מאחורי המקרר לוודא שהכל יבש. בדקו את הברזים השונים וכמובן שימו לב שאין נזילה גם אם קטנה מאיזור האסלה. ישנם עוד מקומות חשודים אך אלה הם העיקריים, אל תפספסו אותם.

 

בדיקת הנזילה

הדבר החשוב ביותר הוא להבין מה מקור הנזילה. חשוב במאד להעזר באיש מקצוע. איתור נזילות אולי נשמע עניין פשוט אך למעשה מדובר במשהו מורכב למדי. מאתרי נזילות מקצועיים עם ציוד חדשני ומעולה ידעו להגיד מאיפה מגיעה הנזילה. הם מכירים לעומק את מבנה הצנרת והאינסטלציה של הבית ויוכלו לאתר מאיפה מגיעים המים וכיצד אפשר לטפל בבעיה.

 

אל תזניחו!

הבחנתם בנזילה גם אם קטנה ביותר באחד מחלקי הבית – אל תחכו להצפה שעלולה לקרות. מערכות המים בבית זקוקות לתחזוקה. גם במערכות החדשות ביותר יכולות להתגלות תקלות ולכן חשוב לא לנקות את המים ופשוט להמשיך הלאה. לרוב נזילה שהתחילה תמשיך ואף עלולה לגדול במהרה. לכן חשוב לא להזניח ולטפל בבעיה בצורה מהירה ויעילה.

 

מערכות מתקדמות לאיתור נזילות

כיום קיימות בשוק מערכות נהדרות עם טכניקות מעולות לאיתור נזילות. וודאו כי איש המקצוע שהזמנתם יודע את העבודה ויש לו את הציוד המתאים. דברים כגון מצלמה טרמית לאיתור נזילות יעזרו במקרים האלה מאד. כך לא צריך לשבור או להחליף את הקירות והצנרת.

מאתר הנזילות המקצועי ידע להגיד לכם על ידי שימוש בציוד מתקדם מהיכן בדיוק מגיעה הנזילה ובאיזה חלק בדיוק צריך לטפל. אז אם מצאתם נזילה בבית, אל תתמהמהו הזמינו מאתר נזילות מומחה, טפלו בבעיה בהקדם ותוכלו לחסוף הרבה זמן, כסף ועוגמת נפש. בהצלחה!

דליפה בבית