יציקות בטקל בירושלים

מחפשים יציקות בטקל בירושלים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

א.א. אחים עבאסי
אחמד עבאסי

א.א. אחים עבאסי

נבדק לאחרונה 29.02.2024
4.79
53
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות ומבנים , יריעות ביטומניות , זפת , סיוד גגות , שיפוצים כלליים , מקצועיות ואמינות , שימוש בחומרים הכי איכותיים בשוק , אחריות מלאה על כל עבודה
ג`ובראן איטום
אוסאמה ג'ובראן

ג`ובראן איטום

נבדק לאחרונה 30.04.2024
4.85
26
חוות דעת
התמחויות: כל עבודות האיטום , איטום בהתזה , איטיום ביריות ביטומניות , עמידה בזמנים , מחירים הוגנים , שירות וליווי מקצועי , שימוש בחומרים הטובים ביותר
עלמה איטום עבודות גג קומפלט
מוריס רוגל

עלמה איטום עבודות גג קומפלט

נבדק לאחרונה 18.04.2024
4.67
36
חוות דעת
התמחויות: ביצוע כל עבודות האיטום והבידוד , תיקון מערכות איטום כושלות , ביצוע הזרקות , קבלן מורשה , עבודות בגובה , מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים , עמידה בלוחות זמנים , שירות אמין, מקצועי ואדיב
האוטמים
אוראל יונה

האוטמים

נבדק לאחרונה 19.03.2024
4.92
38
חוות דעת
התמחויות: ביצוע כל עבודות האיטום על פי תקן , ביצוע עבודות גובה וסנפלינג , הלחמת יריעות ביטומניות , איטום בהתזה , איטום מרתפים ומאגרי מים , זיפות וסיוד גגות , עבודות יצוקת בט – קל , ייעוץ מקצועי בבית הלקוח , אחריות על כל עבודה , מחירים הוגנים ותודעת שירות גבוהה
זירעני איטום
אחמד זרעיני

זירעני איטום

נבדק לאחרונה 10.04.2024
5
23
חוות דעת
התמחויות: כל סוגי איטום גגות מרוצפים – בעל רישיון מוסמך , יריעות ביטומניות , שיפועים בט קל , איטום מקלטים , איטום מרפסות , זפת חם , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים הוגנים , שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק

ענף האיטום רחב ומגוון ואנו נחשפים כל העת לשיטות חדשות המיושמות בתוכה ולחומרים מתוחכמים המסייעים בפתרון בעיות שונות. אחד החומרים היותר יעילים בתחום האיטום והבידוד, הוא ה"בטקל" – תערובת של חול, מלט וחומר מקציף. ליהוקים של בטקל בירושלים משמשים במגוון תפקידים, ויש להם יתרונות רבים. מה עלינו לדעת כאשר אנו מתעניינים בליהוקים בירושלים?

 

מה זה "קרב"?

הבטקל היא תערובת מיוחדת המורכבת ממלט, חול וחומר מקציף. החומר המקציף מאפשר לכידת בועות אוויר ביציקה, שיכולות להגיע עד למעלה מ-60 אחוז מהנפח. בשל האוויר הכלוא – הבטקל קל משקל, ובעל יכולות בידוד תרמי.

ליהוק בטקל

מתי מתבצעים ליהוקים בתכל בירושלים?

המאפיינים הייחודיים של הבטקל מאפשרים לו לתפקד במגוון שימושים בתעשיית האיטום, הבנייה והבידוד. מהם השימושים העיקריים של יציקות בטקל בירושלים?

 

תשתית לאיטום

הבטקל הוא למעשה סוג של בטון, ושמו בא מהלחם של הביטוי "בטון בהיר". לכן, בנוסף לתכונותיו האחרות – הבטקל מהווה גם תשתית מצוינת לחומרי איטום . קבלני איטום רבים משתמשים בבטקל, על מנת להכין את השטח לשיטת האיטום שנבחרה לעבודה. נוכחות שכבת ה-battel מאפשרת זרימת אוויר, ומהווה שכבת בידוד המגנה על חומרי האיטום מנזקי אקלים ובלאי.

 

יציקת שיפוע

בשל משקלו הקל של הבטקל, וקלות העבודה איתו – הוא משמש ליציקת מדרונות על גגות, מרפסות ומקומות נוספים החשופים למים ולחות. מכיוון שמדובר בתערובת שלמעלה מ-60 אחוז ממנה הוא אוויר – החומר אינו שוקל הרבה, ולכן בטוח להשתמש בו על גגות ומרפסות, מבלי לחשוש שהם יקרסו, חלילה. הבטאל נשפך על מדרונות לכיוון המרזבים, או מקומות הניקוז המיועדים, כאשר השיפוע אמור להיות כ-1.5 אחוז. הקבלנים מרבים להשתמש במתיחת חוטים כדי לתכנן את המדרונות ולהבין היכן למקם את המפלס העליון של היציקה.

 

בידוד תרמי

חומרים המכילים אחוז גבוה של אוויר כלוא – ידועים ביכולתם לבודד את הטמפרטורה, וכך גם יציקת הביטל. יציקות בטקל מסייעות בפתרון בעיות בידוד במבנים, ומאפשרות לנו לשפר את איכות החיים ולחסוך באנרגיה. כאשר גג הבניין שלנו אינו מבודד היטב, אנו עלולים לסבול ממספר תופעות בעייתיות, ביניהן חום וקור לא נעימים, ירידה בתפקוד ובאיכות החיים, בזבוז חשמל, עיבוי רטיבות ועובש בקירות ועוד. .

חברות איטום

יתרונות השימוש ביציקות בתכל

קבלני האיטום בירושלים עושים שימוש רב ביציקות בטקל לשימושים השונים שהוזכרו. מהם היתרונות בעבודה עם Betkel?

 

נוחות העבודה

השימוש בבטל נוח במיוחד, מכיוון שמדובר בחומר דק המתפשט במהירות על משטח העבודה. לכן העבודה עם Betkel מהירה הרבה יותר מאשר עם חומרים אחרים.

 

לחסוך זמן

אין צורך להכין את תערובת הבאטל באתר העבודה, מכיוון שהיא מגיעה במערבל בטון – לרוב מוכן. זה חוסך זמן רב ומקצר את עבודת היציקה.

 

משקל נמוך

מכיוון שמדובר בתערובת קלה, ניתן ליישם אותה ללא חשש גם כשמדובר באיטום מבנים ישנים, איטום מרפסות , או כל מבנה שלא נרצה להעמיס עליו משקל נוסף, מחשש לקריסה.

 

עמידות גבוהה

כאמור – הבטקל הוא סוג של בטון, כך שניתן למצוא ביניהם הרבה דברים דומים. בטון הוא חומר קשיח עמיד במיוחד בפני בלאי ולכן נעשה בו שימוש נרחב בתעשיית הבנייה. הבטון מאפשר עמידות של בטון רגיל, בשילוב תכונות נוספות כגון משקל נמוך ובידוד תרמי.

 

טיפים ונקודות חשובות לגבי יציקות בירושלים

בעוד שאנו מעוניינים לברר על יציקות בתכל בירושלים, כדאי לשים לב לכמה דברים חשובים, שיעזרו לנו ליהנות מעבודה איכותית ועמידה.

 

קבלן איטום מוסמך

הקפידו לעבוד עם אוטמים או אנשי מקצוע מוסמכים , ואל תתביישו לבקש לראות תעודה. כמו בכל תחום – גם כאן, לצערנו, יש שרלטנים, ואנחנו לא רוצים "ליפול" על מתחזה, או בעל מקצוע ברמה נמוכה.

 

דעה

השיטה הטובה ביותר, כמובן, היא לקבל חוות דעת ממקור ראשון. מכיוון שלא תמיד הדבר אפשרי – עלינו להתנהל בתבונה, ולדעת להבחין האם הדעות מהימנות. ניתן לעשות שימוש יעיל באתרים כמו "מידרג", אשר אוספים את הדעות באמצעות שיחה ישירה עם הלקוחות, ולכן הם אינם "נפרצו" לדעות כמו אתרים אחרים.

 

תיאום עבודה

הקפידו לתאם את העבודה עם זמן שבו אתם פנויים, כדי שתוכלו להיות נוכחים בזמן העבודה. אנחנו לא אומרים שאי אפשר לסמוך על כל בעלי המקצוע, אבל בהחלט היו מקרים של "קיצורי דרך" מצד אנשי המקצוע בזמן שלא היה פיקוח.

 

סקר שוק והצעת מחיר

ישנם קבלני איטום רבים שנותנים שירות באזור ירושלים ולכן עלינו לערוך סקר שוק שיעזור לנו לבחור ביניהם בצורה יעילה. כאשר אנו פונים לאנשי מקצוע, לא מומלץ לבחור את בעל המקצוע הראשון שאליו אנו מתקשרים. כדאי להתקשר לשניים או שלושה בעלי מקצוע, כדי לקבל סדר גודל של טווחי המחירים. כאשר אנו מקבלים הצעת מחיר – חשוב לוודא שהיא כוללת את חומרי העבודה, ושאר עבודות נלוות כמו צביעה וניקיון.

 

תחום האיטום הוא רחב, ומתאפיין בשיטות רבות ובחומרים מגוונים. מדי כמה שנים ניתן לראות פתרונות חדשים צצים ונותנים מענה לבעיות איטום קיימות, ואחד הפתרונות המעניינים הללו הוא הבטאל. מדובר בחומר שמכינים לרוב מתערובת של חול, מלט וחומר מקציף, והוא מאופיין במשקל נמוך בשל העובדה שלמעלה מ-60 אחוז מנפחו מורכב למעשה…

בועות אויר. בשל תכונות אלו, הבטקל משמש ליציקת שיפועים מוליכים מים בגגות, איטום גגות בפני חדירת מים, בידוד תרמי ויישומים שונים בגגות מבנים ישנים. מדובר בתערובת זולה יחסית, המאפשרת פתרון נוח ופשוט במקומות בהם חומרים אחרים אינם יעילים.

חומרי איטום

איטום והצורך בבטקל

הצורך באיטום מפני חדירת מים החל כנראה עם תחילת בניית מבנים על ידי בני אדם. ברגע שאנו רוצים לשמור על תקינות המבנה, עלינו למנוע בכל מחיר את חלחול המים אל קירותיו. רובנו נתקלים בצורך זה בימי החורף, בהם אנו חווים נזילות, טפטופים או נקודות רטיבות במגורים, דבר המעיד על כשל באיטום הגג או הקירות החיצוניים. אחד הפתרונות היעילים לאיטום גגות הוא הבטקל. הבטקל מאפשר לנו פתרון נוח לאיטום גגות, בשל תכונותיו הכימיות ומחירו הזול יחסית, לכן נעשה בו שימוש נרחב ליצירת שיפועים בגגות, איטום בפני חדירת רטיבות, איטום גגות של מבנים ישנים ובידוד תרמי.

 

מאפייני הבטקל ויתרונותיו

הבטקל היא תערובת מלט – כלומר תערובת איטום על בסיס מלט, חול ופולימר כלשהו, ​​בעלת גמישות נמוכה יחסית, אך מתפקדת היטב כנגד רטיבות. הבטקל נשפך באתר הבנייה בזמן הקצפתו – כך שמעל 60 אחוז ממנו הם בועות אוויר – מה שמקנה לו משקל סגולי נמוך מאוד. למה זה טוב? ליישומים שונים בגגות שאינם מיועדים לשאת משקל כבד, כגון בבניינים ישנים או בתים.

עצם היותה של יציקת בטקל היא תערובת מלט הופכת אותה לעמידה בפני חדירת רטיבות, ולכן היא נמצאת בשימוש נרחב ביציקת שיפועים גגות המפנים את המים לכיוון המרזבים והניקוז, משם הם מגיעים למערכת הביוב או לקרקע. יתרון נוסף וחשוב – הבטל הוא חומר מבודד תרמי, וזו עוד תכונה יעילה בכל הקשור לאיטום גגות.

בתחום האיטום תמיד יש חיפוש אחר פתרונות חדשים, שיהפכו את חייהם של אנשי המקצוע והלקוחות – לפשוטים יותר. יציקות בטקל בירושלים מאפשרות פתרון יעיל במיוחד ביציקת שיפועים לגגות בכלל, ולגגות מבנים ישנים בפרט (בשל משקלם הנמוך).

בטאק היא למעשה תערובת מלט המבוססת על חול, מלט ופולימר, שמכינים בהקצפה לקבלת משחה שמעל 60 אחוז ממנה הן בועות אוויר. החומר המתקבל הוא בעל משקל סגולי נמוך, עמידות בפני חדירת מים ותכונות בידוד תרמי. נכסים אלו הופכים את הבטקל למועמד מנצח לצרכי יציקת שיפועים למרזבים על גגות, איטום גגות של מבנים חדשים וישנים ובידוד תרמי.

 

שאלות ותשובות

תכונותיו הייחודיות של הבטקל מאפשרות לו לשמש בענף האיטום, הבידוד, והבנייה. השימוש בו לתשתיות איטום, יציקת שיפועים ובידוד תרמי.
יתרונות העבודה עם בטקל: נוחות עבודה – מדובר בחומר דליל המתפשט במהירות על פני משטח העבודה. חיסכון בזמן – הוא מגיע במערבל בטון. משקל נמוך – ניתן ליישם אותה ללא חשש גם כשמדובר במבנים ישנים, מרפסות וכו. עמידות גבוהה – הבטקל הוא סוג של בטון.
ניווט במאמר