ילדים זה שמחה: כל הטיפים לעיצוב חדר הילדים

עיצוב חדר ילדים איננו משחק ילדים, על מנת לעצב חדר ילדים איכותי אשר גדל עם הילד ועונה על הצרכים המשתנים של הילד הגדל, יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים מהותיים. במדריך זה נפרט מספר טיפים חשובים לעיצוב חדר הילדים חמים, מזמין ועל זמני.

 

פורטל איידיזיינרס

פורטל איידיזיינרס הוקם על מנת להוות מוקד השראה לעיצוב וסגנון לכל חלל בבית עבור הציבור הרחב ומעצבי פנים. באמצעות האתר תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות ועיצובים ולקבל טיפים ורעיונות לעיצוב הבית והגינה, לקרוא מאמרים ולקבל עיצות כיצד לבחור מעצבי פנים.

 

כל הטיפים לעיצוב חדר ילדים

עיצוב חדר ילדים נשמע אולי פשוט יותר מעיצוב מטבח או סלון, אך ישנם אלמנטים רבים אשר צריכים להלקח בחשבון על מנת שהחדר יגדל ביחד עם הילד ויישאר פונקציונאלי ומתאים לאורך שנים. להלן כל הטיפים המועילים ביותר לעיצוב חדר הילדים:

 

להתחשב בנקודת מבטו של ילד:

ילדים מתאפיינים במשיכה לצבעים ומרקמים רכים, סקרנים מטבעם ובעלי דמיון עשיר, אך גם פחדים. כאשר אנחנו ניגשים לעצב חדר ילדים עלינו להתחשב במה יכול להראות להם מאיים ומרתיע אף על פי שאנחנו לא מרגישים כך. אלו יכולים להיות עיצובים רעשניים מדי, כהים מדי, או בעלי מראה מוזר מדי.

 

לגדול עם הילד:

צביעת חדר הילדים בצבעים ניטראליים אשר תמיד יחמיאו לחדר הילדים לאורך שנים גם כשהילד הולך ומתבגר יחסכו כסף ומאמץ וימנעו עיצוב מחודש של החדר מידי כמה שנים. כמו כן, בחירת רהיטים פונקציונאלים אשר גדלים ביחד עם הילד ( לדוגמא, מיטה אשר מתאימה הן לגיל ארבע והן לגיל ארבע עשרה ) שידת החתלה שהופכת לארגונית צעצועים וכן הלאה עדיפים בהרבה על רכישת ריהוט תינוקות יוקרתי רק על מנת להחליפו לאחר שנה או שנתיים בריהוט לילדים.

 

איזונים בין איזורי משחק למנוחה:

חדר הילדים הוא השטח הפרטי של הילד, שם הוא צריך ללמוד, לנוח ולישון, לשחק עם חברים וגם ליהנות ממסע בעולם הדמיון כשהוא לבדו. לכן יש לשמור על איזון בין איזורי משחק לבין איזורי מנוחה על מנת שהילד יוכל למצות את הפוטנציאל של שטח החדר.

 

בטיחות ובטחון:

על מנת שהילד יוכל להיות בטוח בחדרו, יש להקפיד על שימוש בצבעים לא רעילים הן לקירות והן לרהיטים, משום שילדים רכים אוהבים להתנסות גם דרך הפה. על הרהיטים להיות מקובעים לקיר או לרצפה על מנת שלא יתהפכו, להמנע ממרווחים שעלולים לתפוס את ראשו של הילד, ובהחלט להמנע מרכישת צעצועים בעלי כפתורים וחלקים קטנים העלולים לגרום לחנק.

 

לסיכום

פורטל איידיזיינרס הוקם על מנת להוות מוקד השראה לציבור הרחב ולמעצבי פנים שונים המחפשים רעיונות לעיצוב וסגנון. באתר תוכלו לקרוא מאמרים ולקבל טיפים ועיצות מועילות לעיצוב הבית והגינה.

חדר מעוצב