למה חשוב לסגור ביטוח חו"ל בחברה מוכרת ואמינה?

עברה כמעט חצי שנה מאז לקחנו חלק בשיחה שהתקיימה בין מטיילים צעירים במזרח הרחוק. אלה שיתפו פרטים אודות החברות שמבטחות אותן מרגע היציאה מהארץ. לצערנו, חלקם גילו בדיעבד שהם סגרו ביטוח חו"ל מול חברה שהתגלתה כלא אמינה.

שכן, אירע להם מקרה חירום שהותיר אותם לבד במדינה זרה. הדבר הוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיעלה את המודעות לנושא ויסביר למה חשוב לבחור בחברת ביטוח מוכרת ואמינה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתיסעו עם הביטוח הטוב ביותר עבורכם.

 

סיבה 1 – מאפשר לקבל ביטחון פיננסי

בחרנו להציג בפניכם את 4 הסיבות שיוביל אתכם לבחירה הנכונה. נציין שחשוב לסגור את הביטוח מול חברת ביטוח מוכרת, משום שזו תקנה לכם ביטחון פיננסי. שכן, חברה גדולה ובעלת מוניטין תוכל להעניק לכם את ההחזרים המגיעים לכם במהירות ובקלות יחסית (משום שיש לה יציבות פיננסית). חשוב שתדעו שמדובר לעיתים בהחזרים שעשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

ביטוח בחו_ל

סיבה 2 – תוכלו לקבל כיסוי מקיף

מטיילים רבים שהגיעו ליעד הנבחר בחו"ל גילו שהארנק, הסלולרי או המחשב הנייד נעלמו כלא היו. תרחיש זה עשוי לקרות בעקבות אובדן או גניבה. חברת ביטוח גדולה ונחשבת כמו פספורט קארד תעניק למבוטחיה את הכיסוי המקיף שיאפשר להם להמשיך בטיול, בידיעה שכספם יוחזר להם עד השקל האחרון.

 

סיבה 3 – בגלל השירות

חברות ביטוח מומלצות יעניקו לכם שירות איכותי שיגרום לכם להרגיש בבית. מדובר ביתרון משמעותי שיקנה לכם ביטחון בזמן שאתם נמצאים רחוק מישראל, במקום שבו לא מדברים את שפת האם שלכם. סיבה זו גרמה לאחרים ליצור קשר עם פספורט קארד טלפון מכירות. שכן, נציגי החברה יודעים לתת מענה אנושי מקצועי במיוחד.

 

סיבה רביעית – בשביל השקט הנפשי של המשפחה

ההורים שלכם בטח לחוצים מהנסיעה הנוכחית לחו"ל. יכול להיות שהם כבר שאלו אתכם אם בחרתם בחברת ביטוח. פנייה לחברת ביטוח שנחשבת לשם דבר בתחום תעניק להורים שלכם שקט נפשי, משום שהם ידעו שיהיה להם (ולכם) למי לפנות בעת הצורך. נציין שמקרים מורכבים שאירעו בעבר גרמו לנו להוסיף את הסיבה הזו.

מדובר בעיקר במצבים שבהם מטיילים צעירים יצעו לטרק וחזרו פגועים, ללא יכולת לתקשר עם נציגי הביטוח. ההורים שהכירו בחברת הביטוח של ילדיהם בזמנו, יצרו קשר עם נציגי החברה והודיעו על הצורך בסיוע דחוף. ניתן לראות שיש בבחירה זו מעבר לשקט נפשי, משום שהיא מאפשרת גם לקבל שירות יוצא דופן.

 

מילים אחרונות לסיום

חשוב לסגור ביטוח חו"ל מול חברת ביטוח גדולה, מוכרת ומומלצת. בשלב זה אתם יודעים מהן הסיבות לדבר, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה הטובה ביותר בישראל, שתעניק לכם שירות יוצא מן הכלל ושקט נפשי. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מהטיול ושתחזרו בריאים הביתה!

ביטוח