חשבון המים קפץ? כנראה שיש לכם נזילה

כולנו מכירים את זה, לפתע חשבון המים שקיבלנו נראה לנו מנופח, אז אחרי שבדקנו את מד המים ווידאנו שהוא תקין, הסיבה היחידה שיכולה להיות לסכום התמוה הזה היא נזילה נסתרת. תרמיטק מתמחים באיתור נזילות נסתרות ללא גרימת נזק למבנה ביעילות ובשירות אדיב באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם כדי שגם אתם תוכלו לישון בשקט.

 

נזילה נסתרת

בדרך כלל נזילות נראות מיד לעין כאשר כתמי לחות מתפשטים על התקרה והקירות או ששלוליות מים נקוות על הרצפות. אולם ישנם גם מצבים שהפיצוץ בצינורות התרחש באיזור נסתר בתוך קירות המבנה והמים מצטברים שם אך אינם נראים לעין. בדרך כלל תשומת הלב תתעורר לנזילות נסתרות רק כאשר חשבון המים לפתע יעלה בלי סיבה אחרת.

חברת תרמיטק בעלת נסיון רב בכל תחום איתור נזילות מים ללא גרימת הרס למבנה.

 

כיצד מאתרים נזילה נסתרת?

ברגע שמתעורר בכם החשד כי מתרחשת נזילה בבניין אך כל נסיונותיכם לאתר אותה באמצעות התבוננות בקירות המבנה וחיפוש אחרי כתמי רטיבות לא צלחו, הגיע הזמן לתת למומחים לבצע את העבודה. חשוב לציין כי בעת התרחשות נזילה יש לטפל בה ללא דיחוי כדי שלא לגרום לנזק נוסף לתשתיות הבניין ולהחמרת המצב. המומחים של תרמיטק ישתמשו בציוד טכנולוגי מתקדם על מנת לזהות ולאתר את מקום הנזילה מבלי לגרום כל נזק למבנה.

 

המכשור הטכנולוגי המתקדם

ישנן דרכים רבות ומגוונות לאיתור נזילות, כל אחת מתאימה לתנאי תוואי שונים ולהתמודדויות שונות עם תשתיות המבנה. להלן הדרכים העיקריות לזיהוי ואיתור נזילות:

מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית מאתרת שינויי טמפרטורה בקירות המבנה, כאשר אנו מזהים נקודה חמה יותר, זה מצביע על לחות גבוהה, ככל הנראה שם נמצאת הנזילה.

 

שימוש בגז ידידותי

הגז יכול לזהות סתימה או נזילה בצינורות. הוא איננו רעיל ואינו מסוכן לשימוש.

 

גלאי לחות

כשמו כן הוא, משמש למציאת מקומות לחים יותר בקירות ובתשתית המבנה.

 

מערכת אקוסטית

מאפשרת לנו להקשיב, בדומה לסטטוסקופ של הרופא, לקירות ולזהות קולות פכפוך או טיפטוף.

 

סיב אופטי

הסיב הדקיק מוחדר לתוך הצינור כדי שנוכל לקבל תמונה מדוייקת על מצבו, סתימות שנוצרו בו או סדקים.

לאחר שהנזילה נמצאה וניתן יהיה להבין את אופייה ( נזק עקב חבלה, רשלנות, בלאי, סתימה, סדקים וכן הלאה ) תרמיטק מעניקה לוועד הבית או לגורם המטפל את כל המסמכים והתצלומים על מנת שאפשר יהיה להגיש אותם לחברת הביטוח או בית המשפט.

 

לסיכום

חברת תרמיטק מתמחה בגילוי ואיתור מקור נזילה נסתרת שאינה ניתנת להבחנה במבט בלבד. באמצעות ציוד מתקדם תרמיטק תאתר את הנזילה ותנתח את אופייה ומה גרם לה, תגיש מסמכים ותצלומים עבור חברת הביטוח ובית המשפט. תהליך האיתור כולו מתבצע בלי גרימת נזק למבנה ביעילות ובשירות אדיב.

כלי עבודה