חיפוי מבנים באלומיניום – האם ישנם פתרונות שונים לעיצוב?

לחיפוי בניינים מטרות שונות כמו מניעת רטיבות, הגנה על הקירות, הסתרת פגמים, ועוד.

לפעמים, בעקבות סיבות אלו, אכן אי אפשר להימנע מהצורך לבצע חיפוי, היות ועיצוב חדש לגמרי עלול לעלות יותר וגם הוא לא יעמוד במבחן הזמן.

אבל מה נעשה בנוגע לסוג החיפוי והנראות שלו?

אמנם חיפוי משרת מגוון מטרות בהגנת המבנה, הפנימי והחיצוני, אך ההכרח לשים חיפוי גם אומר שמראה המבנה עתיד לשנות צורתו. אם כן, מה ניתן לעשות בנוגע לעיצוב החיפוי עצמו, האם זה דינמי וניתן לבחירה והתאמה, ומה הסוג הכי מומלץ?

 

חיפוי מאלומיניום

חיפוי מחומר האלומיניום הוא הדבר החם הבא בעיצוב ובניה, ולו כמה סגולות שנותנות לו מעמד זה. את החיפוי ,שמשקלו קל לעומת חומרים אחרים, מצמידים לקיר ללא צורך ב"תפרים" ועל כן ההתקנה עצמה היא פשוטה ולא מצריכה הרבה כוח אדם או אביזרי עזר. עקב כך, מחיר החיפוי אינו גבוה ותלוי בסוג העיצוב וכמות מ"ר שיש לחפות. כמו כן, החיפוי הוא בגדר "בניה ירוקה" ואף מהווה עזר בוויסות האקלים בבית או המשרד. קבוצת ענק חיפויים ניתן לקבל ייעוץ אישי בנוגע לסוגים ועיצובים שונים של חיפוי מסוג זה, והכל בהתאם למטרותיכם.

 

סוגי עיצוב

כפי שציינו חיפוי הוא הכרח בחלק מנראות של בניינים, או בתים, ולכן חשוב שגם העיצוב ייקח חלק בהחלטה שנבצע בנוגע להתקנת חיפוי. חיפוי מאלומיניום יכול להיות מעוצב באופן חלק ואחיד, כלוח על גביי הקיר. לעומת זאת, בשביל עיצוב מודרני וצעיר ניתן לחפות באמצעות לוחות שאינם שלמים או לוחות צרים בצורת סרגלים ארוכים.

 

צבעים

עוד יתרון לסוג חיפוי זה הוא כי בנוסף לגיוון בצורה, נוכל לגוון גם בצבע. בהתאם לסוג ולשימוש במבנה, נוכל לבחור צבעים שונים לחיפוי. כך לדוגמא, אם מדובר בבניין השייך לחברה מסוימת החיפוי יכול להיות מעוצב בהתאם לצבעי החברה. כמו כן, בתים פרטיים לרוב יכולים לבחור באלומיניום דמוי עץ, המאוד פופולרי, אשר מקנה תחושת ביתיות וחמימות. חשוב לזכור, כי במידה ונבחר צבעים שאינם קלאסיים, כמו כחול, הם עלולים להיות מאוסים מהר, ועל כן נרצה גם לבצע החלטה עם ראייה לטווח רחוק יותר.

 

לסיכום

חיפוי מאלומיניום הוא הפתרון האידיאלי במידה ואנו נדרשים באין ברירה לבצע חיפוי לבניין מגורים או משרדים, כמו גם בית פרטי. אמנם מטרת החיפוי פעמים רבות היא לשם תחזוקה והסתרת פגמים, אך אין זה אומר שהעיצוב והנראות צריכים להיפגע ודווקא להיפך!

חיפוי מאלומיניום הוא חומר קל, ומחירו בהתאם, בעוד שיתרונותיו רבים מאד. נוכל לבחור את כמות החיפוי, עיצובו השונה, וכמובן את הצבעים המגוונים. בעזרת חיפוי זה נוכל גם למצוא פתרון לבעיה ובו בזמן לשדרג ולעלות את רמת האסתטיות של המבנה המיועד.

 

מבנה רב קומות