הטרנד הנפוץ ביותר בימינו בתחום ההצללה: התקנת ובניית פרגולה לבנה

כבר זמן רב שפרגולות הן פתרון ההצללה הכי נפוץ בארצנו רוויית וגדושת השמש.

וכשיש שמש בכמויות כאלו, אין ספק שכדאי להשים את הדגש הנכון על פתרון הצללה איכותי, ולא פחות חשוב מכך, גם מעוצב.

אז הנה לכם פרגולה לבנה בעיצוב מנצח ובהצללה מושלמת, כל הפרטים:

אם בעבר פרגולות היו פחות נפוצות בארצנו בגלל עלויות מעט גבוהות, הרי שכיום כבר ניתן להזמין את ההתקנה של פרגולה במחירים אטרקטיביים למדי, מה שהופך את הפרגולות לאחד מפתרונות ההצללה הכי נפוצים בארצנו. נכון ל-2020, נפוץ להיתקל בפרגולות מעץ, מאלומיניום, במבוק, עץ אורן ועוד חומרי גלם. בין כלל סוגי הפרגולות, תוכלו גם למצוא פרגולה לבנה ומעוצבת.

אז באיזו פרגולה תבחרו? לבנה? אלומיניום? עץ? יש אופציות!

אז במה תבחרו? האם בפרגולה אלומיניום? אולי פרגולה מעץ בלבן? בין אם כך או כך, כמובן שיש חסרונות ויתרונות בכל חומר גלם ובכל סוג פרגולה. בואו נדבר על זה. אין ספק, כולנו מודעים לעובדה שמהשמש יש צורך להתגונן. 

בעוד שחלק מאיתנו מתקינים סוככים בחצר הפרטית שלהם, חלק אחר מהאנשים יעדיפו בניית גזיבו איכותי ומעוצב. בין אם אתם מתכננים לבנות גזיבו מעץ, פרגולה או סוכך בחצר, אתם פועלים נכון. בשורה התחתונה, נזקי השמש הפוטנציאליים לאדם אינם מבוטלים כלל.

אז באיזו פרגולה תבחרו? לבנה? אלומיניום? עץ? יש אופציות!

בחרתם את סוג הפרגולה שתתקינו בביתכם?

אם אכן בחרתם אותה כבר, כעת, רק נשאר לכם לבצע השוואת מחירים ולהחליט עם איזו חברת פרגולות אתם ממשיכים הלאה להתקנה עצמה של הפרגולה. ובנקודה זו חשוב לנו לציין את העובדה הבאה – שימו לב שישנן חברות זולות למדי במשק אשר מספקות את השירות של בניית פרגולות.

לרוב, מחיריהן של חברות אלו יהיו זולים מפאת הסיבה שהם משתמשים בחומרי גלם פחות איכותיים מחברות אחרות. וכשאתם בונים פרגולה בביתכם, לא משנה אם פרגולה לבנה או פרגולה בצבעי עץ אותנטיים, אתם צריכים לדעת שאתם מקבלים חומרי גלם איכותיים.

פרגולות לבנות שמחזיקות מעמד במשך שנים – ממה הן עשויות?

חשוב לזכור, פרגולות לבנות ופרגולות מסוגים אחרים, הן פרגולות עשויות עץ איכותי אשר עובר תהליכים שונים במפעל. מאחר שיש המון סוגי עצים שמשמשים לבניית דקים מעץ ופרגולות, בקלות אפשר לטעות וללכת על חומר גלם שהוא פשוט פחות איכותי.

התוצאה? סביר להניח שעם הזמן (הלא ארוך) אתם תיתקלו בבלאי הנוצר כתוצאה מפגעי מזג האוויר, כתוצאה מלחות, גשמים, חום וכדומה. אם רכשתם עצים איכותיים לבניית הפרגולה, אתם תזכו לנחת במשך שנים רבות.

פרגולות לבנות שמחזיקות מעמד במשך שנים – ממה הן עשויות?

תהליכים שונים שעצים של פרגולות עוברים במפעל

כדאי לדעת, עצי פרגולות עוברים תהליכים במפעל, כמו שאמרנו קודם לכן, ואותם תהליכים כוללים למשל טיפולי מנע כנגד דליקות ושריפות. מאחר שהפרגולה עשויה עץ, היא צריכה להיות משוחה, מרוחה וספוגה בחומרים שהם אנטי-דליקים.

במקרה של שריפה חלילה, הפרגולה תוכל להפגין כושר עמידות רב לפני שהיא תעלה באש, חס ושלום. עוד כדאי לדעת, פרגולות לבנות וגם פרגולות מסוגים אחרים עוברות טיפולים כנגד מזיקים, ברחשים, קינון של יבחושים ועוד.

מה יקרה אם עצים של פרגולות לא יעברו טיפול מניעת מזיקים?

ברגע שהעצים אינם מרוחים בחומרים המתאימים שדוחים מזיקים, אתם תהוו בסיס מצוין עבור קינון של כל מיני מזיקים שאינכם רוצים בביתכם. עד כאן דיברנו על פרגולות מעץ (בין אם לבנות או בצבעים אחרים). כעת, בואו נדבר על פרגולה אלומיניום לבנה, האם יהיה כדאי לרכוש ולהתקין פרגולה מהסוג הזה?

ובכן, לפרגולות מאלומיניום יש יתרונות מסוימים, אבל אנחנו חייבים כבר עכשיו להדגיש שהפרגולות עשויות העץ הן הרבה יותר נפוצות. בכל מקרה, פרגולה לבנה מאלומיניום תדרוש ממכם תחזוקה מסוימת, במיוחד אם לפרגולה יש מנגנוני פתיחה וסגירה של התריסים.

יש מנגנונים מכאניים או אלקטרוניים בפרגולה?

אם יש כאלו מנגנונים אלקטרוניים או מכאניים, אתם תצטרכו לתחזק את אותן מנגנונים ומערכות, לבצע תיקונים במשך הזמן וכדומה. בנוסף לכך, חשוב לזכור, עצים הם חומרי אנטי חלד, בעוד שחומרי האלומיניום אכן יכולים להחליד עם הזמן.

בימינו, ניתן להיתקל בהימצאותן של פרגולות לבנות בכל מיני מקומות, והעיצוב של הפרגולות האלו משתנה בהתאם לרוח ואופי המקום בו הן מותקנות. לידיעתכם, ניתן להגיע לעיצובים ייחודיים במיוחד עם פרגולה לבנה וגם עם פרגולות אחרות, כמו למשל עיצובים המשלבים בתוכם את דק העץ שלכם.

יש מנגנונים מכאניים או אלקטרוניים בפרגולה?

ניתן לייצר ולבנות פרגולות המשתלבות עם דקים מעץ

אם לא ידעתם, ניתן ליצור ולבנות פרגולה לבנה המתחברת לדקים מעץ, והעיצוב הזה EXTRA מיוחד כשיש לכם בריכה פרטית בחצר. מדובר למעשה, כמו שזה נשמע, בפרגולה לבנה אשר מתחברת בצורה מעוגלת לדק העץ שלכם, כאשר בעצם נוצר מעין קירוי מעוגל שכזה (ניתן גם לבנות בצורה אנכית בחלק מהמקרים).

בסופו של דבר, בין אם אתם מעוניינים לבנות פרגולה לבנה או פרגולה בצבע אחר, אנחנו ממליצים לעשות את זה תוך שאתם מסתייעים בצוות של מומחים בתחום זה של התקנת פרגולות. תאתרו לכם חברה להתקנת פרגולה לבנה באזורכם, או כזו שעובדת בפריסה ארצית, קחו מידות וצאו לדרך.

ואם אחרי הכול עדיין אינכם בטוחים בסוג הפרגולה שתרצו להתקין?

אם אינכם בטוחים בסוג הפרגולה שברצונכם לבנות בחצר, תמיד תוכלו להתייעץ עם חברה להתקנת פרגולות לבנות, פרגולות עץ, דקים מעץ, עבודות עץ איכותיות, שערי עץ, גדרות מעץ ועוד.

כדאי לדעת, ישנן בארץ חברות לבניית פרגולות שהן בעלות מוניטין של שנים רבות, מגיעות אליכם עם כל הניסיון המקצועי והשירות האדיב ביותר, ככה שבסופו של יום, גם אתם תקבלו פתרון הצללה איכותי (ולבן). בהצלחה!

 
מתחם מוצלל