הובלת דודים – מה ההבדל בין זה לבין הובלה רגילה

בניגוד למה שרבים חושבים, ישנם הרבה סוגים של הובלות שלא בהכרח מתבצעות בטיפול של חברת שליחויות, היות ומדובר כאן בשתי סוגי עבודות שונות במהותן.

בעוד שחברת שליחויות אכן עוסקת בהעברה ממקום למקום של חפץ כלשהו, לרוב לשליחים אין את הידע של כיצד להעביר חומרים וחפצים באופן מסוים וזהיר.

לכן ברוב המקרים הללו מומלץ לסמוך אך ורק על חברת הובלות מקצועית.

רובנו מכירים את ההובלה הקלאסית של דירות, בהיקף קטן או גדול. יחד עם זאת, חברות הובלה נותנות שירות הרבה יותר נרחב עבור הובלה בטוחה של פריטים גדולים וקטנים, שעמם ישנו צורך רב להיזהר ולשנע באופן מסוים. אבל מה ההבדל?

 

מה כוללת הובלת דודים?

דוד חשמל הוא פריט מאד גדול אך בעיקר כבד. מדובר במכשיר שמטרתו לחמם מים עבור דירה מסוימת ועל כן נדרש שינוע מאד עדין וזהיר עבור דוד מים.

במידה ומדובר בצורך של הובלת דוד מים בבעלות פרטית, כמובן שזו הובלה שונה לגמרי מהובלה רגילה. מדובר בהובלה שנחשבת קטנה ועל כן ניתן לסכם עם חברת הובלות קטנות בהרצליה, או באזור המרכז והארץ, כיצד יש להעביר את הדוד.

בהתאם לאזורים, חברת ההובלות תתמחר את ההובלה הקטנה באופן יחסי, היות והיא כמובן לא תהיה יקרה כמו הובלה רגילה.

 

מה כוללת הובלה רגילה?

הובלה רגילה היא הובלה, לרוב של דירות, שהיקפה הרבה יותר גדול והמחיר בהתאם. הובלה רגילה, כמובן גם היא נדרשת בהרבה מאד זהירות ומקצועיות מצד המובילים. כמו כן, מחירה של הובלה רגילה תקבע גם בהתאם למרחק ולכמות של ההובלה. לדוגמא, הובלות בראשון לציון לעיר אחרת יכולה להיות יקרה יותר במידה ומדובר בהובלה רגילה ולא קטנה. במידה וזה פנים העיר המחיר יפחת.

 

איפה אפשר לעשות הובלת דודים?

הובלות קטנות של דודים, כמו גם הובלות רגילות, ניתן כמובן לעשות בכל רחבי המדינה. אך כפי שציינו מחירה של הובלה יכולה להיות מושפעת רבות מהמרחק של ההובלה והיקפה. לכן, טרם כל הסכם מול חברת הובלה, מאד מומלץ לבצע בדק שוק ולראות כמה ייקחו מכם עבור כל סוג הובלה.

כמו כן, זכרו כי מחיר זול לא בהכרח אומר שמדובר כאן בהובלה איכותית ומקצועית. אין לעמוד את איכות ההובלה על פי מחירה אלא על פי השירותים שניתנים לכם והמכשור בו משתמשים המובילים על מנת להוכיח לכם שאכן חפציכם נמצאים בידיים בטוחות.

 

לסיכום

ישנו מגוון רחב של סוגי הובלות ולא קיימת רק הובלה רגילה של דירות. במידה ויש לכם מוצרים יקרים וכבדים שיש לשנע, דוגמת דודים, כמובן לא ניתן להעביר אותם באופן עצמאי ועל כן חברת הובלות היא הפתרון המושלם לבעיית ההובלה של דוד שמש ומים כבדים.

 

קרטונים וגלובוס