האם עבודות איטום הן חלק משירות של אחזקה וניהול של בניין

כיום בסביבה האורבנית בעיקר כל ההתנהלות היומיומית של רוב האנשים מתנהלת בבניינים, אם אלו בנייני מגורים או משרדים. בניינים אלו דורשים תחזוקה רבה ולא רק המבנים הישנים. פעמים רבות בעלי נכסים או שוכרי הנכסים נתקלים בשאלות – על מי האחריות ומי יבצע ועבור זה יש חברות אחזקת מבנים.

 

מה זה חברת ניהול ואחזקת מבנים

חברת אחזקת מבנים היא חברה שנותנת שירותים רחבים עבור כל הצרכים של כל בניין כמו נקיון, חשמל, אינסטלציה, גינון ושיפוצים ואף אבטחה ותחומים אחרים. חברת האחזקה יכולה לסייע רבות בכל הבעיות שצצות, והן צצות כאשר כל השירותים מגיעים ממקור אחד ומסודר. את כל התדירויות, מעורבות וכו' על הדיירים או בעלי הנכסים לקבוע מול החברה וכך לצאת לשיתוף פעולה שכולם ירוויחו ממנו.

 

איזה שירותים ניתן לקבל מחברת האחזקה?

  • שירותי נקיון – אחד הפרמטרים החשובים בכל מבנה שניתן להבחין בו אפילו לפני הכניסה למבנה הוא הנקיון, מקום נקי הוא מקום שנעים בו יותר בהכרח אם זה בניין מגורים, קניות, מתחם מסחרי או משרדים. שירותי הנקיון הם חלק בלתי נפרד ואולי השוטף ביותר של תחזוקת מבנה. שירותי הניקיון כוללים את חדר הלובי, חדר מדרגות, השטח הציבורי בכל קומה ועוד.
  • תחזוקת מערכות החשמל – כל עבודות החשמל שיש לעשות ינוהלו על ידי חשמלאי אחד מוסמך שמכיר את כל הלוחות ודרכי הפעולה בבניין. מערכות החשמל אחריות על דברים רבים בבניין כמו שער הכניסה לחניה, מערכת אינטרקום, מצלמת אבטחה, מעלית וכמובן על האור בחדר המדרגות והמסדרונות.
  • תיקוני אינסטלציה – מערכת האינסטלציה בבניין הינה חשובה ורגישה בהחלט כיוון שהיא מחוברת ובעיות בדירה אחת עלולות להשפיע על דירה אחרת. בבניינים מגורים רבים קיימות גם מערכות חימום סולאריות עבור מים חמים ועל כל אחראי גם איש האינסטלציה.
  • שירותי גינון – גינה נעימה ומסודרת עבור תושבי הבניין היא דבר חשוב מאוד, חשוב שתהיה ממוגנת ממזיקים שונים שיכולים להיכנס פנימה ולהוות בעיה תברואתית וכמובן גם נעים יותר לחיות במקום שיש שיחים, פרחים ועצים גזומים ומסודרים.
  • אבטחה – ישנם בניינים שכוללים שומר בלובי מעבר למצלמות האבטחה וגם את השירות הזה תוכלו לקבל מחברת האחזקה כך שתהיו שקטים בלילה.

 

חשיבות חברת האחזקה לבניין

בניין שמוחזק ומנוהל על ידי חברת אחזקה לרוב יהיה מקום נעים יותר מאשר מקום שלא מוחזק כלל, כיוון שבניין הוא בעל שטח ציבורי רב והשטח המדובר משפיע רבות על איכות חיי הדיירים חשוב לטפח אותו בדיוק כמו את הבית או המשרד הפרטי שלכם.

 

לסיכום,

חברת האחזקה שתהיה לבניין שלכם תוכל לעזור רבות בשאלות כמו מי אחראי על עבודות איטום, מי לא שילם דמי ועד בית או תור מי לנקות את חדר המדרגות כך שכל דיירי הבניין ייהנו מהשטח הציבורי בדיוק כמו מהדירה שלהם.

תחזוקת בניין