האם מומלץ לספר לעורך דין את האמת?

אנו צופים לא פעם בסדרות טלוויזיה וסרטים שמציגות בפנינו סיטואציות שנוגעות להתנהלות בין עורך דין ללקוח. במרבית הפעמים, לעיתים מדובר במצגי שווא שגורמים לצופים לחשוב כי זו ההתנהלות הנכונה שצריכה להתקיים בין השניים. פרק שראינו לאחרונה בסדרה האהובה עלינו ביותר, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך שיעלה את המודעות בתחום ויגרום לכל אחד להבין אחת ולתמיד האם מומלץ לספר לעורך דין את האמת. 

 

מומלץ לספר את האמת, רק חשוב לבדוק תחילה שמדובר בעורך דין מוסמך

לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר כבר עכשיו כי עליכם לספר את כל האמת לעורך הדין. עדיף שהוא יידע מראש על המצב ולא יגלה על כך בהמשך, בזמן שתשבו בבית המשפט (אז המצב עלול להיות מורכב). אנו כאן כדי להמליץ לכם לערוך בירור מעמיק טרם הפנייה אל עורך הדין. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • יש לו ניסיון רב בתחום
  • נחשב למומלץ
  • יש לו הסמכה

 

תשמעו סיפור שיגרום לכם לבדוק את הנושא באופן מעמיק

הפרק שבו צפינו וגרם לנו לכתוב את המדריך הנוכחי היה פרק מטלטל במיוחד. במהלכו, הגיע בחור צעיר שהציג את עצמו כסוחר סמים אל עורך דין. הבחור הצעיר נכנס אל "המשרד" ושפך בפני עורך הדין את שעל ליבו. במהלך הפגישה הוא ציין בפניו את כל ההיסטוריה שלו והעבירות שעבר.

לאחר שסיים את דבריו, הוא חיכה לתגובתו של עורך הדין, אך זה גילה כי מדובר במתחזה שהחליט באותו הרגע להפליל אותו. נכון שמדובר בעלילה ולא במקרה אמיתי, אבל הדבר עשוי לקרות במציאות. לכן, ההמלצה שלנו היא לבדוק שאתם פונים אל עורך דין פלילי סמים  ורק לאחר שתהיו בטוחים שמדובר באיש מקצוע מוסמך, תמסרו לו את כל המידע.

 

כך תגיעו אל עורך דין מומלץ – דרך מספר 1

סביר להניח שבשלב זה אתם מבינים כי עליכם לערוך בירור מעמיק אודות עורך הדין הנבחר. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שיש דרכים שונות שיאפשרו לכם לפנות אל מי שעונה על הקריטריונים שהוצגו בפניכם לעיל. הדרך הראשונה היא באמצעות כתיבת פוסט אנונימי ברשתות החברתיות. בפוסט זה תכתבו כי אתם מבקשים לקבל המלצות מניסיון בלבד ותסבירו את המצב שלכם תוך מינימום מידע בנושא.

 

כך תגיעו אל עורך דין מומלץ – דרך מספר 2

הדרך השנייה שתאפשר לכם להגיע אל עורך דין מומלץ היא באמצעות קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל. חוות דעת אלו נכתבו על ידי לקוחות קודמים של עורכי הדין. כך שתוכלו לקבל אינפורמציה מקיפה בנושא ובקלות.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שזה מומלץ לספר לעורך דין את האמת, רק חשוב לוודא תחילה שמדובר במי שיקבל את האינפורמציה ויעשה בה שימוש לטובתכם.

עורך דין את האמת