האם אפשר לעבוד בחו"ל עם דרכון ישראלי?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לדעת פרטים אודות עבודה בחו"ל. לדבריהם, יש ברשותם רק דרכון ישראלי והם יודעים שמדובר בעניין שעשוי להקשות על המצב. הבקשה של כולם הייתה זהה – הם רצו שנצא לבדוק עבורם אם יש להם אפשרות לעבוד מחוץ לארץ עם דרכון ישראלי. בדקנו את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם תשובה מפתיעה. הישארו אתנו ותגלו מה היא.

 

עבודה בחו"ל עם דרכון ישראלי – בואו נציג רגע את המורכבות שבדבר

ישראלים רבים חולמים לעזוב את גבולות הארץ לתקופה מסוימת, כדי לעבוד בחו"ל. יש מי שרוצים לעשות זאת כדי שיוכלו לראות עולם וגם ליהנות ממשכורת גבוהה יחסית. מי שבדקו את הנושא באופן מעמיק, וודאי יודעים שמדינות רבות מאפשרות לעבוד בגבולותיהן תוך הצגת דרכון מקומי וויזה שמיועדת לעבודה. אנו יודעים שיש הליכים בירוקרטיים שניתנים לעיתים לשינוי. לכן, לא וויתרנו ובדקנו איך אפשר לעקוף את העניין הזה מבלי לעבור על החוק.

עבודה בחול עם דרכון ישראלי – בואו נציג רגע את המורכבות שבדבר

יש לכם דרכון ישראלי ואתם רוצים לעבוד בחו"ל? זה אפשרי!

קוראים יקרים, אנחנו שמחים לבשר לכם שיש באפשרותכם לעבוד מחוץ לגבולות הארץ תוך שימוש בדרכון הישראלי שבידיכם. הבירור שערכנו העלה כי אתם יכולים למצוא עבודה בחו"ל תוך יצירת קשר עם סוכנות ייעודית. כלומר, סוכנות ישראלית שממוקמת במדינה שבה אתם מתכננים לעבוד. הסוכנות תבצע את ההליכים הבירוקרטיים עבורכם, כדי שתוכלו להגיע אל היעד ולעבוד ממנו באופן חוקי.

יש לכם דרכון ישראלי ואתם רוצים לעבוד בחול זה אפשרי!

החשיבות בבחירת סוכנות מוכרת ומומלצת

הסוכנות שתבחרו צריכה להיות מומחית בהשמה של עובדים ישראלים בחו"ל. היא תצטרך לפנות אל הגורמים הרלוונטיים שיטפלו במסמכים שלכם ויאפשרו לכם לקבל בסופו של דבר את אשרת העבודה. כך שחשוב מאוד שתפנו אל חברה מוכרת ומומלצת. כזו שתאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

 

בחירה בסוכנות מוכרת ומומלצת – איך עושים את זה?

עכשיו אתם יודעים את החשיבות שבבחירת סוכנות מוכרת ומומלצת. כך שנותר לכם רק להבין איך עושים את זה. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בהליך די פשוט שתצטרכו להקדיש לו כ – 20 דקות במקסימום. עליכם בעצם להיכנס אל הרשת ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו על ידי מי שביצעו את ההליך בעבר ועובדים כעת בתחום. כדי שתוכלו להגיע אליהם, תצטרכו לכתוב פוסט בנושא בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • פורומים שעוסקים בעבודה בחו"ל

כך תוכלו לקבל את כל האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לבחור את המקום המתאים ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם ולרבים אחרים לדעת כי ניתן לעבוד בחו"ל עם דרכון ישראלי. בשלב זה נותר לכם רק לערוך את הבירורים הדרושים ולהתחיל בהליך שליחת המסמכים. נאחל לכם שתבחרו את הסוכנות המתאימה ביותר עבורכם ושתמצאו את עצמכם בקרוב ממש, עובדים בעבודה מספקת ביעד מעניין.

האם אפשר לעבוד בחול עם דרכון ישראלי