האם אפשר להזמין גדרות עץ אונליין?

בסופם של חודשים ארוכים של בניית בית חדש ויפה, סוף סוף הכול עמד, ורק גדר סביב הבית הייתה חסרה. לאחר תקופה של ריצות ומעבר דירה, לא מצאנו את הכוחות ואת הזמן להגיע למחסן עצים, עד שהחלטנו לנסות להזמין גדרות עץ אונליין. במפתיע, גילינו שכבר לא חייבים להגיע למחסן עצים כדי לרכוש גדרות עץ, וגם לא נדרשים אנשי מקצוע עבור ההתקנה.

 

גדרות עץ

גדרות עץ הן הסמל הבלתי רשמי של בית כפרי או של בית צמוד קרקע בסגנון כפרי. לגדר מעץ יש קסם טבעי של פשטות חמימה, ואין לה תחליף בגדרות מודרניים עשויים ברזל או אבן. לגדרות מעץ ישנם גם יתרונות מיוחדים של עמידות גבוהה לאורך שנים, מבלי צורך להתעסק עם בעיות כמו חלודה או ברזל מעוקם. בקיצור, בגדרות עץ יש פשטות מלווה באיכות.

גדרות עץ באינטרנט

גדרות עץ אונליין

לאחר שנים של מכירת גדרות עץ ללקוחות שהגיעו עד למחסן העצים, החליטו אנשי הצוות של בית מעץ לייעל את התהליך. אחרי שלמדו מה אנשים בוחרים לרוב, מה הם רוצים לדעת ומהו ציוד העזר שהם רוכשים עבור התקנת הגדר, פיתחו "בית מעץ" שיטה. השיטה הייחודית מאפשרת להזמין גדר מעץ אונליין, לקבלה עד לבית ולהרכיבה בקלות מדהימה וללא עזרה מקצועית.

 

גדר פטנט

כדי לייעל את רכישת גדרות העץ, פיתחו אנשי "בית מעץ" פיתוח ייחודי שנקרא גדר פטנט. מה שמייחד את גדר הפטנט אלו הן קורות התמיכה שלה, שמגיעות מחורצות עם חור מלמטה. הקורות מושחלות על ברזל תמיכה המקובע לבטון, ואת לוחות העץ משחילים בין חריצי הקורות הצדדיים ממש כמו לגו. לוחות העץ מגיעים באורכים שונים עד 1.5 וניתן להשחיל אותם בקלות.

גדרות עץ באינטרנט

גדר שהיא חוויה

את גדר הפטנט, שפיתחו "בית מעץ" ניתן לבנות בקלות רבה, אפילו באופן עצמאי לחלוטין. אם אתם אוהבים פרויקטים כגון אלו, תוכלו לבצע את העבודה בחברת חבר, אח ואפילו כעבודת צוות של אבא ובן. כדי לשדרג את הפטנט, ניתן להזמין, נוסף על קורות העץ והלוחות, גם ציוד עזר כגון כלי עבודה, צבע לעץ ועוד מוצרים רבים.

 

אין חכם כבעל הניסיון

אם אתם מאלה שלא סומכים על פטנטים, או פשוט אוהבים לבדוק כל דבר לפני שאתם רוכשים אותו, תוכלו לבדוק את הגדר במחסן של בית מעץ. במתחם שהוקדש כמו לגדר פטנט תוכלו להתנסות בהרכבה שלה, ולראות עד כמה היא קלה, פשוטה ומהירה. בנוסף, תוכלו לקבל במקום טיפים מקצועיים או עיצוביים מאנשי הצוות במקום, שהם בעלי ניסיון רב ובעלי מומחיות בתחום העצים.

 

לסיכום

התשובה היא כן. אפשר להזמין גדרו עץ אונליין, וגם לבנות אותן בקלות ובמהירות בכוחות עצמכם. חוסר זמן או חוסר ארגיה הוא לא התירוץ שישאיר אתת הבית שלכם לא מגודר. הזמינו את גדר הפטנט וכך ותרוויחו בקנייה אחת חווית בנייה וגדר איכותית, יפה וחזקה. תיהנו ☺

גדרות עץ באינטרנט