2 דרכים לסגירת הבריכה – מה חושבים בעלי המקצוע

הגיע הזמן. מהסיבות שלכם, החלטתם שהגיע הזמן לסגור את הבריכה בבית.

הסיבות נפוצות. נעבור גם עליהם כאן. אבל איך עושים את זה? זה אפשרי? ובכן זה בהחלט אפשרי, במאמר הזה נעבור על שני הדרכים העיקריות לסגירת בריכה פרטית בבית.

סגירה חלקית וסגירה סופית. על השוני בין השיטות והסיבות שמצדיקות כל סוג סגירה.

אנחנו מקווים שנוכל להעניק לכם כאן ידע שיספק את הצרכים שלכם, בואו נתחיל!

 

סיבות נפוצות לסגירת בריכה

בארה"ב התבצע סקר בו נשאלו הורים מה יותר מפחיד אותם כשזה מגיע לביטחון הילדים שלהם. אחזקת אקדח בבית, או שתהיה בריכה בבית. כמובן שרוב ההורים ענו כי מה שיותר מפחיד אותם זה אחזקת אקדח בבית. זאת למרות שבארצות הברית מקרי המוות של ילדים הרבה יותר נפוץ בבריכה מאשר לשחק עם אקדח וכו'.

אחת הסיבות הנפוצות היא הסכנה שבאחזקת בריכה בזמן שיש לך ילדים. כמובן שפציעה או מוות אלו מקרים קלושים, אך הם בהחלט משהו שהורים נוטים לשקול ולקחת בחשבון כשהם מביאים בריכה הביתה.

במידה ואתם רוצים להחליף את הבריכה בגינה, הלכלכוך והבלאגן הרב שבריכה מביאה איתה לבית. הסיבות רבות. בכל מקרה אם תהיתם, זה דבר שגרתי לסגור מתחם של בריכה בבית, לא צריך להישאר איתה לעד.

 

דרך אחת לסגירת בריכה – סגירה סופית

אם אתם רוצים לסגור את הבריכה לחלוטין, ואתם לא חושבים שתהיה לכם בעתיד כוונה כלשהי להתחרט על סגירת הבריכה, סגירה סופית או מוחלטת היא הצעד עבורכם.

באמצעות מילוי אזור הבריכה בחול, ריצוף, ודשא לצורך הדוגמא, ניתן לכסות את שטח הבריכה.

 

דרך שנייה לסגירת בריכה – סגירה חלקית

לא חייבים להרוס את שטח הבריכה לחלוטין אם אתם חושבים שאולי תרצו בריכה בעתיד. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוי כאשר המבנה של הבריכה עוד נשאר קיים ולא צריך להרוס אותו

 

למצוא שירות לסגירת בריכה ברשת

ישנם הנדימנים בישראל שבהחלט יכולים לעשות את העבודה לבד, במיוחד אם מדובר בסגירה חלקית. אך אם ברוב המקרים ככל הנראה תצטרכו סיוע מקצועי מבחוץ.

סגירת בריכה היא שירות פחות נפוץ משאר שירותי השיפוץ שניתן למצוא בשוק, אך הוא בהחלט קיים.

אנחנו ממליצים לכם לפנות לכמה גורמים, תחפשו באינטרנט אנשי מקצועי שמתמחים, ותוודאו שהם מכירים את העבודה היטב, בסגירת בריכה. תוכלו לוודא זאת באמצעות ביקורות שאתם מוצאים באינטרנט או ברשתות החברתיות, רצוי שיהיה ממישהו שאתם אפילו מכירים באופן אישי וסומכים עליו.

תוכלו למצוא מגוון שירותים בתחום הבריכה, קירויים וסגירות לבריכות פרטיות וכו'. תעשו מחקר שוק קפדני, לא רק שתמצאו שירות שמגיע לאזור המגורים שלכם, אלא תקבלו גם שירות איכותי ובמחיר הוגן. שיהיה בהצלחה!

 

חלל מעוצב