בחירת מתלה הכביסה הנכון: מדריך מקיף

בואו נהיה כנים – תליית כביסה וקיפולה זה לא התחביב של רבים מאתנו, ובכל זאת, אלה פעולות יום יומיות שצריכות להתבצע על ידינו, כדי שנוכל לצאת מהבית עם בגדים נעימים ונקיים. כותבי מדריך זה יצאו לבדוק איך אפשר להקל על ההליך שעשוי להיות מעיק וחזרו עם ההנחיות לבחירת מתלה הכביסה שיהפוך את החיים לקלים. הישארו כאן ותגלו את השלבים שישנו את חייכם.

 

תחילה – תכירו את סוגי המתלים הקיימים

לצערנו, יש לא מעט אנשים שבוחרים במתלה אקראי שמקשה על התהליך. אם אתם רוצים להימנע מבחירה שגויה, עליכם לדעת תחילה שיש 2 סוגים עיקריים של מתלים:

  1. מתלה פנימי שמתאים לשימוש בתוך הבית
  2. מתלה חיצוני שמתאים לשימוש במרפסת, גג או חצר

 

נהוג לחלק את המתלים הללו לקטגוריות, למשל:

  • מתלה קרוסה פנימית
  • מתלה עגלה עם 2 או 3 מגשים
  • מתלה פירמידה
  • מתלה סטנד עם "כנפיים"
  • מתלה מתקפל ועוד

 

רק לאחר שתכירו בכל סוגי המתלים מקרוב, תוכלו להמשיך לשלב הבא שיאפשר לכם לבצע בחירה מושכלת.

תחילה – תכירו את סוגי המתלים הקיימים

תבחנו איזה מתלה מתאים לכם – חיצוני או פנימי

עברתם על המתלים הקיימים? אם כך, זה הזמן לבדוק איזה מתלה כביסה דרוש לכם. הדרך הטובה ביותר לענות על סוגיה זו היא לבחון אם בכלל יש לכם חצר, גג או מרפסת. אם לא – תצטרכו לבחור באחד מהמתלים הפנימיים. אם כן, תצטרכו לבחון איפה יותר נוח לכם לתלות את הכביסה? בבית או מחוצה לה?

 

תערכו רשימת צרכים מסודרת

זה הזמן לערוך רשימת מסודרת שתרכז את כל הדברים שחשובים לכם בעת תליית הכביסה. עליכם לציין למשל אם אתם מעדיפים להשתמש במתקן מתקפל שניתן להעביר ממקום אחד לאחר או כזה שנשאר יציב במקומו. עניין נוסף שצריך לקחת בחשבון נוגע לסוג החומר – האם אתם רוצים חומר קל משקל כמו פלסטיק או שתעדיפו להשתמש בחומר כבד יותר שיקנה יציבות למתקן.

 

תבחרו את המתלה המתאים ביותר

בשלב הסופי תצטרכו להתבונן על רשימת הצרכים שהכנתם קודם לכן ולעבור תוך כדי על קטלוג מתלי כביסה. שכן, כך יתאפשר לכם לסמן X על המתלים שלא עונים על הצרכים ולראות מול עיניכם את אלה המתאימים לכם ביותר. סביר להניח שתגלו שיש לפחות 2 – 3 מתלים שיקנו לכם נוחות, כך שתוכלו לבחור בזה המתאים ביותר מבחינת העיצוב, שזה הפרמטר האחרון שצריך להילקח בחשבון בעת רכישה שכזו.

 

השורה התחתונה

בחירה שקולה במתלה כביסה יכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה. שכן, הדבר צפוי להקל עליכם בכל הנוגע לחוויית הכביסה המורכבת. בשלב זה אתם מכירים בהליך שיביא לשינוי המיוחל, כך שתצטרכו פשוט לבחור את המתלה המתאים ולזרוק את הבגדים למכונת הכביסה, במטרה לבדוק את השינוי בהקדם.

השורה התחתונה